Gerrit Nijenhuis

Alles goed behandeld en duidelijk uitgelegd

Anna Otten

Door mijn blessure kon ik niet sporten, door de goede fysiotherapie ben ik goed hersteld. En ben ik door goede tips uiteindelijk beter gaan presteren. Volgend jaar ga ik de opleiding Sport en... Door mijn blessure kon ik niet sporten, door de goede fysiotherapie ben ik goed hersteld. En ben ik door goede tips uiteindelijk beter gaan presteren. Volgend jaar ga ik de opleiding Sport en Bewegen doen dus ik ben hier erg dankbaar voor!

Groeten Anna Otten

G.Koerselman

Haar deskundigheid en de vertrouwde manier van behandeling, heeft mij erg goed geholpen. Inge Wielinga, een zeer goede Fysiotherapeut een vertrouwd gezicht binnen Jansen van den Berg.
Kernwoorden, een zeer goede Fysiotherapeut

Albertha Terpstra

Rustig, luisterend oor, heldere weergave van mijn klachten, bespreekt vooraf wat de bedoeling van de behandeling is en het doel wat daarmee (hopelijk) bereikt kan worden. Uitnodigend indien... Rustig, luisterend oor, heldere weergave van mijn klachten, bespreekt vooraf wat de bedoeling van de behandeling is en het doel wat daarmee (hopelijk) bereikt kan worden. Uitnodigend indien herhaling van behandeling nodig is.

Rschreve

Gebrek aan kennis hoe je een hamstring blessure bij een actieve sporter actief behandelt en begeleidt met goede oefeningen. In een andere prakrijk daarna een veel betere ervaring

Beppie Siebring

Al ben ik zélf nog niet volledig hersteld, de zorg vd fysiotherapeute is uitstekend

Elis Hofs

De professionele manier van werken, de vriendelijke en warme manier waarop ze met mensen om gaat

G.R.

Vroeger bij j v/d Berg kreeg ik een lamp , stroom, of een warme deken om. Dit heeft nooit geholpen. Marieke heeft haar handen wel gebruikt . En dat heeft geholpen.

Yvonne de Vries

Begreep mijn klachten en heeft ervoor gezorgd dat ik er beter mee kan leven. Prettig contact. Beter dan jaren geleden toen werd er maar wat gedaan om je maar in behandeling te houden.