Advies
Communicatie

Fraai

Super vriendelijke en doortastende dames gesproken. Item was prachtig verpakt en met persoonlijke boodschap op tijd gearriveerd.

M.Mink

Super, goed geholpen

Jan Hopmans

Zeer professioneel

Wolsing

Zeer uitgebreide collectie, ruime keus

Alles is netjes verlopen, geen op- of aanmerkingen.

van Haalen

We zijn erg goed geholpen.

Nee heb ik niet.

Dick goossens

Ik ben totaal niet te vrede over de kleur van de bankstel.er zit zoveel kleur verschil in dan wat ik in de showroom gekocht heb.familie en vrienden zijn het totaal met mijn eens en zeggen dat ik... Ik ben totaal niet te vrede over de kleur van de bankstel.er zit zoveel kleur verschil in dan wat ik in de showroom gekocht heb.familie en vrienden zijn het totaal met mijn eens en zeggen dat ik het niet had moeten accepteren.iets kleur verschil kan,maar dit is teveel.ik heb nu het gevoel dat de bankstel door mijn strot is geduwd.ik snap ook niet dat Janssen het kleurverschil acceptabel vind.is mij bij de koop ook nooit gezegd,dat er kleur verschil kan zijn.

Miek Spanbroek

Prettig, bedrijf. Al jaren lang. Ik kom er graag . Ook al ga ik niet altijd tot koop over.
Dit keer wel bij de matrassen. Duidelijke informatie, geen opdringerigheid en goede voorlichting die ik zocht.

Bij de communicatie tussen de afdeling en de aflevering is nog wat te winnen.

Van hoorn

Prima geholpen alleen wachttijd was lang,maar kunnen jullie niets aan doen.

Dan van Hemert

Prima bedrijf. We hebben vaker spullen gekocht en altijd tot tevredenheid. Wat wij vooral erg waarderen is de service. Zo ook nu weer.

Jullie kunnen er misschien niets aan doen maar wij vinden de tijdsduur tussen de bestelling en levering erg lang. Kan daar geen verandering in gebracht worden.