Reviews

8.9 / 10
1250 beoordelingen
Schrijf beoordeling

96% van de klanten beveelt dit bedrijf aan.

Klantvriendelijkheid
9/10
Advies
8.8/10
After sales
8.6/10
Communicatie
8.8/10

1250 Reviews

Jeroen

8/10

Goede meubelen, vriendelijke service


N.J.M. van Oss

8/10

Na een lange wachttijd van bijna vier maanden hebben we eindelijk de relaxstoel ontvangen en zelf in elkaar gezet.

Verbeterpunten of tips

Zorg voor goede informatie en maak deze duidelijk


Sandra Mos

9/10

Goed advies, houden zich aan de afspraken, goede communicatie


HH Leenders

7/10
(Bewerkt)

Bij verkoop worden niet altijd de belangrijke voor- en nadelen benoemd. Meubels van verschillende leveranciers combineren en laten omzetten naar één kleur werkt niet altijd even goed. Verder worden... Bij verkoop worden niet altijd de belangrijke voor- en nadelen benoemd. Meubels van verschillende leveranciers combineren en laten omzetten naar één kleur werkt niet altijd even goed. Verder worden er banken verkocht die thuis in elkaar gezet moeten worden. De diverse onderdelen zorgen voor maatverschillen. Mijn advies, laat de Jansen ze thuis in elkaar zetten. Aftersales vergeet nogal eens de klant te bellen als er een klacht komt. Iets meer proactief zou het geheel nog beter maken.Na een aantal klachten zijn deze door aftersales naar behoren opgelost. Dit ondanks corona. Producten op zich zijn prima en van goed kwaliteit.

Verbeterpunten of tips

Zie ervaring


J vd Werf

8/10

In de winkel zijn we prima geholpen, door een vriendelijke enthousiaste medewerker.
Over het algemeen een heel goed gevoel over gehouden. Een minpuntje was dat toen de meubels geleverd werden...
In de winkel zijn we prima geholpen, door een vriendelijke enthousiaste medewerker.
Over het algemeen een heel goed gevoel over gehouden. Een minpuntje was dat toen de meubels geleverd werden de verpakkingen van de meubels niet meegenomen werden. We hebben een behoorlijke bestelling gedaan., dan zou je verwachten dat de service op dit gebied beter zou zijn.

Verbeterpunten of tips

Verpakkingen meenemen na installatie

Reactie Jansen Totaal Wonen:

Beste J vd Werf,
Bedankt voor uw feedback. Indien men kiest voor een dropdown levering nemen wij inderdaad geen afval mee retour. Dit is een overweging indien men kiest voor dropdown levering en...
Beste J vd Werf,
Bedankt voor uw feedback. Indien men kiest voor een dropdown levering nemen wij inderdaad geen afval mee retour. Dit is een overweging indien men kiest voor dropdown levering en iets om rekening mee te houden. Bij een montage levering bieden wij deze service namelijk wel aan. Excuses dat bovengenoemde helaas niet helemaal naar wens was.
Hopelijk hebben we u hiermee voldoende geïnformeerd,
Excuses voor het ongemak,
Met vriendelijke groet,
Jansen Totaal Wonen


HH Leenders

5/10

Verkoop Pronto Wonen:
Bij verkoop worden meubels van andere leveranciers gecombineerd. Dit leid tot kleurverschillen, hoogte verschillen etc. Aan klant worden niet de gevolgen gemeld. Verkoop Pronto Wonen:
Bij verkoop worden meubels van andere leveranciers gecombineerd. Dit leid tot kleurverschillen, hoogte verschillen etc. Aan klant worden niet de gevolgen gemeld.

Klachten bank (afhandeling via aftersales Jansen totaal wonen):
- Sommige delen van banken in de showroom passen na levering thuis helemaal niet bij elkaar.
- Verschil in hoogte en diepte,
- Doorgezakte bank,
- Verschillende vormen hoofdsteunen,
- materiaal besteld wat niet past,
- Twee maal delen bank verkeerd in elkaar gezet.
4-6 x monteur geweest.

Klachten meubels (afhandeling via aftersales Jansen totaal wonen):
- Kastdeurtjes niet haaks,
- handvatten lades die niet passen in de voorgeboorde gaten,
- Poten die buiten het tafelblad steken,
- Na spuiten poten wordt er geslepen waardoor staalkleur weer te voorschijn komt en poten zelf zwart zijn,
- Kleurverschillen meubels onderling,
- Laden die niet gelijktijdig open kunnen,
- Vlekken op eettafelblad;
- Weg geschuurde (onnatuurlijke) gaten in het blad eettafel
- etc.

Verkoop van Pronto Wonen (is van Jansen) combineert meubelstukken van verschillende fabrikanten die qua kleur helemaal niet hetzelfde zijn. Na herstel zitten er allemaal vlekken op de tafel en zijn er gaten in geschuurd. Kleur is ook weer niet goed.

Klachten stoelen:
Bij de meubels 6 stoelen besteld.
Oeps, vergeten te bestellen waardoor na levering van de bank we nogmaals 12 weken op de stoelen moesten wachten.

Monteurs:
Weten niet van elkaar wat er aan de klant beloofd is. Er worden extra zitdelen van pocketvering besteld die niet passen.
Beloofde dingen tijdens bezoek klant kunnen volgens andere monteurs die later thuis komen voor herstel alleen in de fabriek gerepareerd worden.

Algemeen:
Heb inmiddels 6 vrije dagen moeten opnemen voor alleen al de monteur. daar komen nog eens 5 dagen bij voor alle leveringen.
Nog niet te spreken over alle tijd voor mails telefoontjes etc.

Levering:
Jongens van de leveringen doen het goed, maar moeten wel telkens alle klachten aan horen.

Aftersales:
Aftersales werkt niet. Zijn niet pro-actief richting de klant als het gaat om terug bellen voor maken afspraken. Afspraken zelf worden wel nagekomen.

Tijdspad:
19 januari 2020 meubels besteld, nog steeds zijn de klachten niet opgelost. Laatste levering op 24 januari 2021, 4e (nieuwe en herstelde) eettafel. Nu staan de poten niet haaks op het tafelblad, verkeerd in elkaar gezet. Na een mailreactie op 26 januari zijn we nu (16 februari 2021) al weer 3 weken verder zonder enige reactie.

Bestellingen:
Eettafelstoelen € 1.014,-
Bank € 2.455,-
Meubels: € 3.115,-
Totaal besteld € 6.584,-

Een jaar na de bestelling meubels nog steeds niet alle klachten opgelost. Heb inmiddels twee A4-tjes met klachten. Voor dit hoge aankoopbedrag mag je als klant toch wel meer verwachten.
Ben benieuwd of de beloofde afspraak bij ons thuis nog wordt ingepland om afspraken te maken over een korting, hoe kostbaar het geheel voor Jansen TW ook is geweest.

Ons geduld is op vandaar deze review.

Verbeterpunten of tips

Zie elders in deze review


Ine

8/10

Fijn dat product eerder werd geleverd. Mooie bank en prettig geholpen bij aankoop in winkel.


Tim

6/10

Geleverd product prima in orde, erg jammer van de missers in de communicatie en de hoge bezorgkosten.

Verbeterpunten of tips

We hebben een link gekregen om de online bestelstatus te volgen, die werkte niet (gaf maandenlang week 0 aan als leverweek). Toen we uiteindelijk zelf rond de verwachte leverdatum belden, bleek de... We hebben een link gekregen om de online bestelstatus te volgen, die werkte niet (gaf maandenlang week 0 aan als leverweek). Toen we uiteindelijk zelf rond de verwachte leverdatum belden, bleek de bank twee dagen later al geleverd te kunnen worden. Dit vind ik een verbeterpunt qua communicatie vanuit Janssen. Daarnaast is 50 euro afleverkosten veel te hoog, zeker als je voor dat geld ook nog zelf de bank uit moet pakken, in elkaar moet schroeven en de (grote) hoeveelheid plastic moet opruimen.

Reactie Jansen Totaal Wonen:

Beste Tim,
Hartelijk dank voor uw reactie en onderbouwing. Allereerst fijn om te horen dat uw geleverde product goed bevalt en naar wens is.
Vervelend om te horen dat uw orderstatus niet...
Beste Tim,
Hartelijk dank voor uw reactie en onderbouwing. Allereerst fijn om te horen dat uw geleverde product goed bevalt en naar wens is.
Vervelend om te horen dat uw orderstatus niet naar behoren functioneerde. Onze oprechte excuses hiervoor. Helaas bieden wij geen gratis bezorging op meubels. Echter bieden wij wel gratis bezorging op accessoires en kleinmeubelen boven een bepaald bedrag. Bovengenoemde is eenmaal onze service die vastgesteld is, en indien men kiest voor bezorging, een overweging die men zelf maakt bij het plaatsen van de bestelling.
Verder zullen we bovengenoemde feedback op het gebied van communicatie meenemen als verbeterpunt.
Vertrouwende u hiermede voldoende te hebben geïnformeerd,
Met vriendelijke groet,
Jansen Totaal Wonen


van Bon

8/10

Na zeer lang wachten, werd onze stoel keurig bezorgd. En nu zelfs gratis omdat de winkel dicht zit ivm corona.

Verbeterpunten of tips

Let op levertijden die bij artikelen staan op ue website. Deze kloppen vaak niet. Duurt alrijd langer.


Kooij

10/10

Goede service en goede levering.
Goede vakmensen.
Hebben de oude bank meegenomen.