Advies
Communicatie

Kemperman

Netjes en correct geholpen er werd de tijd voor je genomen,en goed advies gehad over het bankstel

Is prima verlopen.

Niet

abels

Zeer correct geholpen. personeel denkt echt met je mee, geen standaard verkooppraatje

nvt wij waren tevreden

M.Dercksen

Vriendelijk personeel, goed advies.

Op zoek naar een nieuw bankstel zijn wij bij de eerste de beste meubelzaak goed geslaagd en hadden geen aanleiding om verder te zoeken

NVT

Na meerdere meubelboulevards bezocht te hebben werden we aangenaam verrast door de professionele en niet opdringerige informatie van de verkoper in de winkel van Jansen Totaal Wonen.

nvt.

Prima service in de winkel, maar zeker ook bij levering en in elkaar zetten van het gekochte product. Erg tevreden!

Achterkamp

Zeer vriendelijk, goed advies en goede kwaliteit

Jan

Leverden een bestelling van Profijtmeubel, dus niet eens van hun zelf maar hebben ontzettend veel moeite gedaan om 2 grote bankdelen op de 9e verdieping te krijgen. De bank pastte niet in de lift,... Leverden een bestelling van Profijtmeubel, dus niet eens van hun zelf maar hebben ontzettend veel moeite gedaan om 2 grote bankdelen op de 9e verdieping te krijgen. De bank pastte niet in de lift, ze zijn in totaal 3 keer langs geweest, de laatste keer zelfs met 4 man om de bank hier te krijgen. Hier hebben ze echt geen winst op gemaakt, en dat voor een levering van niet eens hun eigen produkt. Ontzettend goede service, hartelijk dank!