Advies
Communicatie

Bas Reijmers

We hebben een mooie hoekbank gekocht van ruim 2000 eur. Erg belangrijk voor ons was dat er niet snel vlekken in deze bank komen en ze goed schoon te maken zijn. Hierbij advies gekregen over de stof... We hebben een mooie hoekbank gekocht van ruim 2000 eur. Erg belangrijk voor ons was dat er niet snel vlekken in deze bank komen en ze goed schoon te maken zijn. Hierbij advies gekregen over de stof en een 5 jaar garantie service afgesloten. De bank is bij Janssen in laten spuiten om er zeker van te zijn dat dit goed gebeurd.
Nu hebben we de bank 2 maanden en bij het minste geringste komt er al een vlek in. De bank is zeer besmettelijk en waar de vlekken vandaan komen is meestal een raadsel. De vlekken zijn soms met water schoon te maken maar vaak ook niet. Je mag deze er verder niet uithalen. Bellen naar de garantie vlekken service en dan moet je heeeeel omslachtig alle gegevens garantie bewijs, aankoopbedrag, foto van de vlekken, foto van de plaats waar de bank staat enz opsturen. Hier gaat al 4 dagen overheen, en dan zeggen ze dat ze nog een duidelijke foto willen hebben. Weer aantal dagen verder...
Dit verhaal vertelde ik bij de service afdeling van Jansen Totaal wonen. Antwoord was dat dit de normale procedure was. Ik gaf als advies mee dat de verkopers betere en eerlijke informatie kunnen geven over de ingewikkelde procedure om de vlekken service in te schakelen. 1 telefoontje en ze komen langs zie de verkoopster van zowel Jansen totaal wonen als bij de Pronto waar we deze week stippelen gekocht hebben. Verder helemaal niks over het feit dat deze dure bank voor ons zo snel vlekken geeft, terwijl we in de winkel aangegeven hadden dat dat belangrijk voor ons was. We twijfelde over een leren bank, maar met deze moest het goed komen.
Kortom ik voelde me niet serieus genomen door toch een goed bedrijf.

Begrip tonen, beter voorlichten in de winkel en helpen bij een oplossing i.p.v. afschuiven.

Beste,
Allereerst vervelend om te horen dat er vlekken zijn ontstaan op je nieuwe bankstel. Onze serviceafdeling heeft gelijk contact opgenomen over dit voorval. Deze service zorgt er voor dat vlekken makkelijker te verwijderen zijn en dat er speciale service aangeboden wordt om vlekken kosteloos te komen verwijderen als u deze er zelf niet uit krijgt. Aan de hand van toegestuurd beeldmateriaal schatten ze de situatie in komen dan de vlekken uit je bankstel verwijderen.
Verder vragen we om een aankoopnota om te kunnen aantonen dat desbetreffende klant deze service bij het bankstel heeft aangekocht. In deze situatie adviseren we daarom bij het ontstaan van vlekken om contact op te nemen met de All-in house service.
Hopende je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd,
Excuses voor het ongemak,

Gijs Laurentzen

Vandaag mijn nieuwe bed gekregen en ik ben er heel erg blij mee. Super goed geholpen met het uitzoeken wat echt bij mijn wensen past. Marjo bedankt!

vliet

Geweldig geholpen

niks

Ingrid v.d Kamp

Heel tevreden

Fijn geholpen goed personeel

Jansen Totaal Wonen

In de winkel goed en naar tevredenheid geholpen. De bank is door medewerkers van Jansen Totaal Wonen uitgepakt en geïnstalleerd. Later zagen we dat door het schuiven van de bank er allemaal krassen... In de winkel goed en naar tevredenheid geholpen. De bank is door medewerkers van Jansen Totaal Wonen uitgepakt en geïnstalleerd. Later zagen we dat door het schuiven van de bank er allemaal krassen op de vloer zaten en de houten vloer flink beschadigd te zijn. Verder is niet geadviseerd om bescherming onder de poten te plakken waardoor er afdrukken/deuken van de poten in de vloer staan. Ook bleek onder de bank 2 uitdraaibare poten te zitten, die niet uitgedraaid waren en ons ook niet verteld is dat deze uitgedraaid moesten worden. Dit hebben we inmiddels wel gedaan. U snapt dat wij flink balen van de beschadigde houten parketvloer

Voorzichtiger handelen bij installeren meubels en beter informeren van klant over geleverde meubels

Beste,
Allereerst bedankt voor je feedback. Vervelend om te horen dat je vloer is beschadigd bij het uitpakken en monteren van je bank. Ook hadden we er uiteraard bij moeten vermelden dat de poten uitschuifbaar zijn.
Echter is de klant zelf verantwoordelijk voor bescherming van de vloer tijdens het uitpakken van meubels. Uiteraard is het niet de bedoeling dat deze beschadigd raakt tijdens onze levering. Graag hadden we dan ook direct bij aflevering van de beschadigingen vernomen zodat we sneller hadden kunnen reageren. Er is namelijk wel akkoord gegeven voor een goede aflevering en er is niet direct een melding van gemaakt.
Omdat het uiteraard een erg vervelende situatie is willen we graag een keer langskomen om de vloer te komen bekijken.
Excuses voor het ongemak en graag vernemen we van je zodat we een afspraak kunnen inplannen,

Inge

We hebben bij Pronto een prachtige grote hoekbank uitgezocht. Heel goed geadviseerd en geholpen. we hadden gekozen voor een antivlek behandeling. Het viel ons wel tegen dat we bij de kassa een... We hebben bij Pronto een prachtige grote hoekbank uitgezocht. Heel goed geadviseerd en geholpen. we hadden gekozen voor een antivlek behandeling. Het viel ons wel tegen dat we bij de kassa een pakket spuitbusjes in de hand gedrukt kregen. Mochten we de bank zelf voor een behoorlijk bedrag mee inspuiten. Levering duurde wat langer dan afgesproken maar met corona is dat wel te verwachten.
Waar ik helemaal niet blij mee was dat toen de bank voor een bedrag van €70,00 bezorgd werd (over een afstand van 2 km) dat het over de drempel gedropt werd en zoek het maar uit. Twee enorme pakketten helemaal ingepakt. Tekenen voor ontvangst. Omdat alles volledig ingepakt zat was niet te zien of het de goede bank was ,bestelde kleur e.d. Achteraf alles prima in orde. Mijn man was alleen thuis om de bank in ontvangst te nemen. Er van uitgaande dat hij geplaatst zou worden. Maar we mochten zelf alles uitpakken en de pootjes er onder bevestigen en in elkaar klikken. Slechte service. Voor mijn man die een spierziekte heeft was het onbegonnen werk. De bezorgers konden dit zien en er werd totaal niet meegedacht over enige vorm van hulp. Een klusje dat zij in wellicht 15 minuten geklaard zouden hebben koste ons bijna 4 uur. Daarnaast nog de spray waardoor er enige tijd niet op de bank gezeten kon worden.

betere voorlichting m.b.t. doe het zelf praktijken die klant uit moet voeren

Beste,
Bedankt voor uw feedback. Spijtig om te horen dat onze service niet helemaal aan uw verwachtingen voldeed. De levering van uw aankoop en het onderhoud wordt uitvoerig bij de aankoop besproken. Verder is Pronto is een afhaalmodule en bij uitzondering kan tegen een vergoeding een drop down geleverd worden, dit staat ook op de order vermeld.
Wij hechten veel waarde aan feedback van klanten en zullen je feedback daarom zeker meenemen om bovengenoemde nog duidelijker bij aankopen te vermelden.
Nogmaals excuses voor het ongemak,

van Campen

Correct behandeld

Bowie Bonnes

Erg behulpzame mensen. Fijn dat ze meedachten over onze bank. En ondanks corona toch nog redelijk snel geleverd. Ik raad zeker aan om in deze winkel te kopen

Er zaten bij de bank maar 2 filtjes voor onder de poten. Hadden er 9 nodig

H Frankel

Vanwege de corona moest ik langer wachten op mijn bank. Er werd gevraagd of ik een bankstel nodig had vanwege de late levering. Goede Service