Advies
Communicatie

Kuijeren

Wat extra levering keukenvoorziening ben ik heel tevreden. Nu het bedbankje nog even aanpassen !! En is er een
dekbedovertrek met extra flap
voor dit bankje beschikbaar ??

Everaarts

Zeer tevreden; plezierig contact; goede monteurs en service. Als iets niet in orde was werd dit snel opgelost.

Versteegh

Mooie keuken opgeleverd. Installatie zeer vakkundig. Zijn nog wat puntjes die opgelost moeten worden. Als dat klaar is helemaal tevreden. Communicatie kan soms beter.

Wij zijn zeer tevreden over Jansen totaal wonen. We hebben hier keuken, vloer en meubels bij de verschillende meubelwinkels van Jansen gekocht. Keuken en vloer konden onderling afstemmen wie wanneer... Wij zijn zeer tevreden over Jansen totaal wonen. We hebben hier keuken, vloer en meubels bij de verschillende meubelwinkels van Jansen gekocht. Keuken en vloer konden onderling afstemmen wie wanneer legde/monteerde en ook de meubelwinkels spraken gezamenlijk af voor de levering. Ideaal! Ook de levering/plaatsing van de producten waren prima.

Haeff

Wij zijn zeer blij met onze nieuwe keuken, uitstekende kwaliteit van materiaal en montage.
Levering en montage volgens planning.
Een kleine hik-up tijdens deze verbouwing maar dit werd...
Levering en montage volgens planning.
Een kleine hik-up tijdens deze verbouwing maar dit werd snel en vakkundig opgelost door de firma Jansen.

Ooit een keuken gekocht. Prima verlopen. Fijne winkel. Ging graag terug.
8-11-2019 een lounge gekocht, zodat het voor de Kerst geleverd zou worden.
13/12/2019 telefoon. Levering duurt nog...
Ooit een keuken gekocht. Prima verlopen. Fijne winkel. Ging graag terug.
8-11-2019 een lounge gekocht, zodat het voor de Kerst geleverd zou worden.
13/12/2019 telefoon. Levering duurt nog 6 weken.
Attentie: kussentje gratis.
19 januari mijn verjaardag. Kan het voordien geleverd worden?
Neen, de stof is niet voorradig. Attentie E 50,-- korting.
12 februari 2020 leverdatum. (besteld dus 8-11-2019)
E.50.00 korting moet in de winkel besteed worden.
Na overleg E75,-- transportkosten niet gerekend.
Nu gelukkig met mijn bank!

Aan overmacht valt niets te doen. Alles gedaan om het leed te verzachten.

M.Rijcken

Vorig jaar 2 nieuwe fauteuils gekocht deze waren niet naar wens (scheve zittingen) maar dit gemeld werd gelijk actie ondernomen nu staan er inmiddels 2 nieuwe fauteuils wij zijn zeer tevreden zou... Vorig jaar 2 nieuwe fauteuils gekocht deze waren niet naar wens (scheve zittingen) maar dit gemeld werd gelijk actie ondernomen nu staan er inmiddels 2 nieuwe fauteuils wij zijn zeer tevreden zou Jansen totaal wonen aan iedereen aanbevelen

Vriendelijk en doen wat is beloofd

Wilma Moedt

Eetkamerstoelen gekocht. Goed advies gekregen van deskundige verkoper die met ons meedacht qua materiaal en kleur. Heel erg blij met de stoelen.
Stoelen bezorgd op afgesproken tijdstip bezorgd...
Stoelen bezorgd op afgesproken tijdstip bezorgd door 2 attente, aardige jongens.

geen verbeterpunten of tips

jos de Laak

Bij de eerste levering van de eetkamerstoelen ging veel mis. 2 exemplaren waren 2 cm lager. Bij de omruiling daarvan ontstond het zelfde probleem. De oplossing zou kunnen zijn stoelen met een andere... Bij de eerste levering van de eetkamerstoelen ging veel mis. 2 exemplaren waren 2 cm lager. Bij de omruiling daarvan ontstond het zelfde probleem. De oplossing zou kunnen zijn stoelen met een andere kleur , echter de verkeerde kleur werd geleverd. Tot slot zakte tijdens het kerstdiner onze zoon door een stoel( las breuk).Door de service manager is beslist dat voor het aangekochte bedrag andere stoelen mogen worden uit gezocht. Dit heeft naar volle tevreden tijd inmiddels plaats gevonden.

het heeft even geduurd maar is op een correcte wijze opgelost