Advies
Communicatie

Marian v Putten

Super goed geholpen door Rick, Meegedacht in keuzes, stoffen, modellen en kleuren. Maar zeker niet opdringerig. En dat onder het genot van een kopje koffie/thee.

Blijf zo bezig!!!!

Ans van ooijen

Fijn geholpen door U medewerker Sebastiaan en super goed advies

Mieke van den Berg-Bach

Fijne winkel waar je goed geholpen wordt.
Gied advies zonder verkoopdag.

Alex Boot

Wij hebben een Baenks, leren, bankstel bij Jansen gekocht en zijn erg tevreden over de kwaliteit, communicatie en levering. Het zou leuk zijn als je als consument het productieproces in de... Wij hebben een Baenks, leren, bankstel bij Jansen gekocht en zijn erg tevreden over de kwaliteit, communicatie en levering. Het zou leuk zijn als je als consument het productieproces in de meubelfabriek zou kunnen volgen. Daarmee wordt de voorpret nog veel groter. Met de huidige ERP systemen moet dat een koud kunstje zijn.

Els Janssen Lok

Heel prettig, Klantvriendelijk, goede service

Weideveld

Goede service en snellere levering dan verwacht.

Bezorgers waren niet op de hoogte van gemaakte afspraken, zoals het meenemen van de oude bank. Gelukkig waren ze niet moeilijk

Jamie

Verschrikkelijk communicatie en service! Eenmaal geld binnen komen ze hun afspraken niet na. Twee jaar lang bezig geweest om de keuken deugdelijk opgeleverd te krijgen. Via jurist en geschillen... Verschrikkelijk communicatie en service! Eenmaal geld binnen komen ze hun afspraken niet na. Twee jaar lang bezig geweest om de keuken deugdelijk opgeleverd te krijgen. Via jurist en geschillen commissie uiteindelijk oplossing. Jansen heeft gehele procedure niks laten horen. Schandalige behandeling voor een zaak die zegt te staan voor kwaliteit en service!

Kom afspraken na, lever deugdelijk op. Communiceren!

Reactie Jansen Totaal Wonen:

Beste klant,
Beste klant,
Bedankt voor jouw reactie. Ondanks dat we deze kwestie erg betreuren. Van uw kant is er veel geduld geweest en aan onze kant is er veel moeite gedaan. Echter is het niet gelukt om de keuken naar uw tevredenheid op te leveren, dat vinden we heel vervelend. Helaas zijn wij samen niet tot een passende oplossing gekomen voor deze kwestie. Vervolgens is er door een derde partij bemiddeld. Deze uitspraak wordt door ons geaccepteerd en u bent door ons ruimschoots gecompenseerd. Hiermee is voor ons beiden de zaak afgedaan volgens de uitspraak. Wij wensen u verder alsnog veel succes met het gebruik van de keuken.
Jansen Totaal Wonen

Gerrie

Matig, je moet €75,00 transport kosten betalen wat bij andere meubelzaken gratis is.

Gratis bezorgen net als andere meubelzaken doen.

Reactie Jansen Totaal Wonen:

Hoi,
Hoi,
Bedankt voor jouw feedback. Echter is het in de meubelbranche een normaal gegeven om bezorgkosten te vragen, ook bij andere woonwinkels is dit het geval. Wij kunnen hierin helaas niet veel verbeteren. Mocht je niet tevreden zijn over de bezorgkosten is ophalen in ons magazijn natuurlijk ook altijd een optie!
Jansen Totaal Wonen

J van der Werf

Vriendelijk personeel en levering volgens afspraak.