Advies
Communicatie

van Galen

Toppersoneel zowel in de winkel als tijdens de bezorging. Zeer goede ambassadeurs van hun bedrijf en het maakt dat ik de volgende keer zeker terugkom.

Verwaaij

Zijn zeer te vreden over ons ze aankoop

M. Vogelpoel

Prettige verkoopadviseur en verder goede service betr aflevering .

Goede hulp in de winkel bij keuze maken. Netjes gebeld om bezorgafspraak te maken. Mannen die bank brachten werkten netjes en waren zeer vriendelijk.

Gerard Rikken

Prima ondersteuning en advies bij keuze maken. Je voelt er je thuis!!,

Profijt meubel

Sfeervol

Geen verbeterpunten ondervonden.

Klijnhout

Wordt netjes geholpen

Iets snellere levering

G.Roring

Showroom zitbank gevonden met schuifbare zitting. Medewerker in de winkel erg behulpzaam met adaptor zoeken en aansluiten. Prima bezorgservice - top jongens! , erg zware bank bezorgd en gemonteerd... Showroom zitbank gevonden met schuifbare zitting. Medewerker in de winkel erg behulpzaam met adaptor zoeken en aansluiten. Prima bezorgservice - top jongens! , erg zware bank bezorgd en gemonteerd afgeleverd volgens afspraak. Nog even terug geweest naar de winkel om de adaptor op te halen (niet meegegeven aan bezorgers) en gelijk kussen bijgekocht.

Ik ben heel erg tevreden over Jansen totaal wonen. Bij ons bezoek aan de winkel werden wij goed geholpen. Er werd de tijd genomen om ons goed te adviseren! De verkoopster was erg vriendelijk.... Ik ben heel erg tevreden over Jansen totaal wonen. Bij ons bezoek aan de winkel werden wij goed geholpen. Er werd de tijd genomen om ons goed te adviseren! De verkoopster was erg vriendelijk. Voorafgaand aan de levering had ik een aantal vragen. Deze zijn telefonisch erg goed beantwoord en er zijn nog wat dingen voor ons nagevraagd/geregeld. Als er niet meteen antwoord gegeven kon worden werd het nagevraagd en werden wij snel teruggebeld met het antwoord. Er werd nog extra contact met ons opgenomen vwb de levering van ons tv meubel. Erg fijn! De levering was mooi op tijd, bezorgers vriendelijk, alles werd netjes in elkaar gezet en de rommel werd weer meegenomen! Nogmaals, heel erg tevreden, fijne service gehad!

Van de zomer hebben wij voor onze zoon bedlampjes besteld. Wij hebben evenwel verzuimd om die tijdig bij jullie op te halen. Maar toen wij eenmaal bij jullie langs waren gekomen om de bestelling op... Van de zomer hebben wij voor onze zoon bedlampjes besteld. Wij hebben evenwel verzuimd om die tijdig bij jullie op te halen. Maar toen wij eenmaal bij jullie langs waren gekomen om de bestelling op te halen, konden jullie die nergens meer vinden! Ook nadien bleken de lampjes onvindbaar. Derhalve hebben jullie opnieuw bedlampjes moeten bestellen. Onlangs zijn ze - uiteindelijk - door jullie bezorgd bij onze zoon. Niettemin fijn dat jullie ons steeds goed op de hoogte hebben gehouden van de stand van zaken! Dank daarvoor!

de bestelling van klanten niet meer kwijtraken!