Advies
Communicatie

Tim Schouten

Info over aflevering

Bosveld

Netjes vooraf geïnformeerd over de lange levertijd! Goede communicatie. 1 minpuntje: deuren van de kasten werden niet afgehangen bij plaatsing.

Afhangen deuren bij plaatsen

Marina Grobben

Echt hele goede en plezierige ervaring

Veenman

Prima advies en goed geholpen

steen

Mijn ervaring met uw bedrijf is heel goed fijne uitleg en goed in kombinneren van meubelen ook de bezorging en monteren van de artikelen bijzonder goed verlopen

Riny Meeuwsen

Heel vakkundig en zeer prettig geholpen. Fijne levering en wederom vakkundige en fijne mensen!

Loek

De jaxxchoice bank die ik had besteld had niet de goede poten en gaten voor de poten, maar servicemonteur Wiellie heeft het goed en prettig opgelost!

John Swartjes

Goed geholpen goede communicatie en goede afhandelinh

Nancy Hommerson

Vriendelijk ontvangen en we werden goed geholpen

Dat er iemand koffie rondbrengt, dat zou makkelijker zijn voor de diegene die aan het verkopen is. Bij de afrondingsfase met onderhandelen moest hij vaak eerst aan de baas vragen. Wellicht een... Dat er iemand koffie rondbrengt, dat zou makkelijker zijn voor de diegene die aan het verkopen is. Bij de afrondingsfase met onderhandelen moest hij vaak eerst aan de baas vragen. Wellicht een training geven hoeveel korting hij mag geven.

Fam v Muijden

Eetbank besteld en gewezen op mogelijke vertraging. Inderdaad na 5 maanden pas levering. Maar goed op de hoogte gehouden en prima service bij levering.