Reviews

9 / 10
1337 beoordelingen
Schrijf beoordeling

96% van de klanten beveelt dit bedrijf aan.

Klantvriendelijkheid
9.2/10
Advies
8.8/10
After sales
8.6/10
Communicatie
9/10

1337 Reviews

Marian v Putten

9/10

Super goed geholpen door Rick, Meegedacht in keuzes, stoffen, modellen en kleuren. Maar zeker niet opdringerig. En dat onder het genot van een kopje koffie/thee.

Verbeterpunten of tips

Blijf zo bezig!!!!


Ans van ooijen

10/10

Fijn geholpen door U medewerker Sebastiaan en super goed advies

Verbeterpunten of tips

geen


Mieke van den Berg-Bach

10/10

Fijne winkel waar je goed geholpen wordt.
Gied advies zonder verkoopdag.


Alex Boot

10/10

Wij hebben een Baenks, leren, bankstel bij Jansen gekocht en zijn erg tevreden over de kwaliteit, communicatie en levering. Het zou leuk zijn als je als consument het productieproces in de... Wij hebben een Baenks, leren, bankstel bij Jansen gekocht en zijn erg tevreden over de kwaliteit, communicatie en levering. Het zou leuk zijn als je als consument het productieproces in de meubelfabriek zou kunnen volgen. Daarmee wordt de voorpret nog veel groter. Met de huidige ERP systemen moet dat een koud kunstje zijn.


Els Janssen Lok

10/10

Heel prettig, Klantvriendelijk, goede service


Weideveld

9/10

Goede service en snellere levering dan verwacht.

Verbeterpunten of tips

Bezorgers waren niet op de hoogte van gemaakte afspraken, zoals het meenemen van de oude bank. Gelukkig waren ze niet moeilijk


Jamie

2/10

Verschrikkelijk communicatie en service! Eenmaal geld binnen komen ze hun afspraken niet na. Twee jaar lang bezig geweest om de keuken deugdelijk opgeleverd te krijgen. Via jurist en geschillen... Verschrikkelijk communicatie en service! Eenmaal geld binnen komen ze hun afspraken niet na. Twee jaar lang bezig geweest om de keuken deugdelijk opgeleverd te krijgen. Via jurist en geschillen commissie uiteindelijk oplossing. Jansen heeft gehele procedure niks laten horen. Schandalige behandeling voor een zaak die zegt te staan voor kwaliteit en service!

Verbeterpunten of tips

Kom afspraken na, lever deugdelijk op. Communiceren!

Reactie Jansen Totaal Wonen:

Beste klant,
Bedankt voor jouw reactie. Ondanks dat we deze kwestie erg betreuren. Van uw kant is er veel geduld geweest en aan onze kant is er veel moeite gedaan. Echter is het niet gelukt om...
Beste klant,
Bedankt voor jouw reactie. Ondanks dat we deze kwestie erg betreuren. Van uw kant is er veel geduld geweest en aan onze kant is er veel moeite gedaan. Echter is het niet gelukt om de keuken naar uw tevredenheid op te leveren, dat vinden we heel vervelend. Helaas zijn wij samen niet tot een passende oplossing gekomen voor deze kwestie. Vervolgens is er door een derde partij bemiddeld. Deze uitspraak wordt door ons geaccepteerd en u bent door ons ruimschoots gecompenseerd. Hiermee is voor ons beiden de zaak afgedaan volgens de uitspraak. Wij wensen u verder alsnog veel succes met het gebruik van de keuken.
Met vriendelijke groet,
Jansen Totaal Wonen


Gerrie

5/10

Matig, je moet €75,00 transport kosten betalen wat bij andere meubelzaken gratis is.

Verbeterpunten of tips

Gratis bezorgen net als andere meubelzaken doen.

Reactie Jansen Totaal Wonen:

Hoi,
Bedankt voor jouw feedback. Echter is het in de meubelbranche een normaal gegeven om bezorgkosten te vragen, ook bij andere woonwinkels is dit het geval. Wij kunnen hierin helaas niet veel...
Hoi,
Bedankt voor jouw feedback. Echter is het in de meubelbranche een normaal gegeven om bezorgkosten te vragen, ook bij andere woonwinkels is dit het geval. Wij kunnen hierin helaas niet veel verbeteren. Mocht je niet tevreden zijn over de bezorgkosten is ophalen in ons magazijn natuurlijk ook altijd een optie!
Met vriendelijke groet,
Jansen Totaal Wonen


J van der Werf

8/10

Vriendelijk personeel en levering volgens afspraak.