Advies
Communicatie

Truus van den Brink

Goed ?

Heb hier eigenlijk geen tips voor,vond het prima!!!

van Aalten

Verkoper uiterst vriendelijk en levering goed geregeld

Elfrink

Afspraken prima nagekomen, alles klopte!

Geen!

Vincent Martinus

In één woord GEWELDIG.

Kan niets bedenken

Gerry de Wijse-Peters

Nog nooit klachten gehad en koop al 46 jaar onze meubels bij Jansen Totaal.

Dhr. R.U. Kleering van Beerenbergh

Op de dag dat de meubels geleverd wordt, keurig van te voren een belletje van de chauffeur dat ze komen. Keurig volgens schema en email zijn de meubels bezorgt tot in de woonkamer. Vriendelijke... Op de dag dat de meubels geleverd wordt, keurig van te voren een belletje van de chauffeur dat ze komen. Keurig volgens schema en email zijn de meubels bezorgt tot in de woonkamer. Vriendelijke begroeting van deze nette heren. Dank jullie wel. Trendhopper goed geregeld.

Ga zo door

Loves

Doen wat ze beloven. Als dit door omstandigheden niet lukt, word je tijdig geïnformeerd

Rikken

Super, kom vinden wat ik wilde hebben, klant vriendelijk

Nee, leuke winkel, veel variaties

Saskia de Klein

Voor onze woonkamer zochten wij nieuwe meubels. We maakten een afspraak met een verkoopadviseur van Pronto: Carlijn. Zij maakte zelfs een tekening met een mogelijke meubelopstelling voor onze... Voor onze woonkamer zochten wij nieuwe meubels. We maakten een afspraak met een verkoopadviseur van Pronto: Carlijn. Zij maakte zelfs een tekening met een mogelijke meubelopstelling voor onze woonkamer. In de winkel konden we door het goede advies alles naar wens uitzoeken. Vervolgens moesten we wel even geduld hebben 8 a 10 weken. De leuke salontafeltjes bleken nog in het magazijn te staan (de laatsten) en deze mochten we gelijk meenemen. Toen de meubels eindelijk thuis bezorgd werden, bleken 2 stoel-onderstellen defect. Daar ging het even mis want de service afdeling van Jansen Totaal Wonen pakte onze melding niet op. Kort daarna sprak ik Carlijn omdat ik wat accessoires ging uitzoeken. Zij ging er meteen achteraan en de week erna kon ik 2 nieuwe onderstellen ophalen. Wat een service! Al met al zijn wij dik tevreden!!

Zorg ervoor dat ergens duidelijk is beschreven voor de klant waar men exact een klacht of aftersales melding kan melden.

Familie Karel

Keurig geholpen door Carla in de zaak. Helaas door Corona een lange wachttijd. Maar levering na een belletje mooi op de beloofde tijd. Paste niet door de voordeur, dan toch achterom. Nette jongens... Keurig geholpen door Carla in de zaak. Helaas door Corona een lange wachttijd. Maar levering na een belletje mooi op de beloofde tijd. Paste niet door de voordeur, dan toch achterom. Nette jongens die voorzichtig te werk gingen. Oude bankstel netjes meegenomen en wij zitten eindelijk fijn op onze nieuwe bank. Bedankt Janssen!