Advies
Communicatie

Harmjan

Gemengd gevoel. Positief qua winkel, assortiment, meedenken, levering. Minder happy qua advies en after sales.

* Bij verkoop expliciet zijn over accuduur van de relaxfunctie. Wij hebben niet expliciet gevraagd wat de accuduur is, maar hij valt in de praktijk erg tegen (10 - 14 dagen). Schoonouders hebben -... * Bij verkoop expliciet zijn over accuduur van de relaxfunctie. Wij hebben niet expliciet gevraagd wat de accuduur is, maar hij valt in de praktijk erg tegen (10 - 14 dagen). Schoonouders hebben - met andere stoelen - ervaring van 2-3 maanden tussen twee oplaadbeurten. Dat maakt nogal uit. Telefonisch contact hierover heeft niet tot een oplossing c.q. tegemoetkoming geleid.

* Geen servicemonteur sturen om simpelweg een schakelaar onder de stoel om te zetten vanwege een irritant piepje wanneer de accu leeg is. Dat het opgelost is, is superfijn maar dit had telefonisch ook afgehandeld kunnen worden. Dat is beter voor het milieu en goedkoper!

Reactie Jansen Totaal Wonen:

Hoi Harmjan,
Hoi Harmjan,
Bedankt voor je feedback. Vervelend dat je het gevoel hebt niet voldoende geïnformeerd te zijn over de accuduur van de relaxfunctie. Onze excuses daarvoor! Wij zullen dit intern oppakken. Wel hopen we dat je veel zit- en relaxplezier hebt van de bank.

Giesen

Ik had helaas een te kleine relaxstoel gekocht ze hebben hem bij mij opgehaald en een nieuwe voor mij besteld ik heb hem inmiddels in huis staan dat was hele goede service 👍👍

D. Visser

Goed geholpen in de winkel, echter levering meubelen was later dan tijdens verkoop afgesproken. Dit was helaas niet de eerste keer dat de levering later binnenkwam dan afgesproken.

De meubelen niet bij de klant thuis in elkaar zetten. Je koopt tenslotte niet bij IKEA

Wubke van Ginkel-Frikken

Goede hulp in winkel en snelle service

Speijers.

Netjes geholpen en te woord gestaan.

Rolstoel vriendelijk maken.
De paden.

Mitat

Goed verlopen

nvt

Michael Weis

Zeer slechte ervaring

Slecht advies , slecht product en daarna de klant met de problemen laten zitten

Reactie Jansen Totaal Wonen:

Beste meneer Weis,
Beste meneer Weis,
Bedankt voor je feedback! We zien dat je in 2021 inderdaad service hebt ontvangen op je meubels. Hierna hebben we een nieuwe stoel voor je besteld, je hierin gecompenseerd en je hierin ook op de hoogte gehouden. Verder is er namelijk bij ons geen nieuwe service melding bekend en naar ons idee is jouw servicemelding netjes opgelost... Onze vraag is of er nu alsnog dingen mis zijn met je meubels waar wij nog niet van op de hoogte zijn, dan helpen we je namelijk graag verder!
Wij horen het graag!
Jansen Totaal Wonen

Bas

Net bedrijf. Vriendelijke, behulpzame en meedenkende medewerkers. Alles verliep volgens afspraak.

Meekels

Ondanks Corona rustig en goed geholpen. Het geduld voordat mijn nieuwe relaxstoel kwam was de moeite/tijd waard. Onderhoud en garantie zijn goed.

m Simon

Uitstekende service , zeer vriendelijk en bekwaam personeel

nvt