Advies
Communicatie

van de Sant

Mooie zaak met deskundig personeel met goed advies en denken in oplossingen en niet in problemen.
toch heb ik ook een klein puntje van kritiek op het moment als de order is geplaats wees duidelijk over de levertijd zeg niet dat de meubels met 12 tot 14 weken geleverd kunnen worden en het werd uiteindelijk 17 weken voordat alles compleet geleverd was doe daar wat mee mensen willen duidelijkheid

wat ik hierboven is vermeld levertijd

Reactie Jansen Totaal Wonen:

Beste,
Beste,
Helaas heeft het Corona virus ook op onze levertijden invloed gehad. We begrijpen dat jij hier weinig aan hebt, maar hier hadden wij ook geen invloed op. In de communicatie hierin hadden we wel duidelijker kunnen zijn, en dat nemen we zeker mee.
Hopelijk heb je alsnog veel plezier van jouw aankopen.
Jansen Totaal Wonen

J. Christiaans

Prettig om rustig uit te zoeken waar je voor naar deze winkel bent gekomen. Grote en diverse voorraad (o.a. eetkamerstoelen). Verkoopsters beslist niet opdringerig en geven gericht antwoord op onze... Prettig om rustig uit te zoeken waar je voor naar deze winkel bent gekomen. Grote en diverse voorraad (o.a. eetkamerstoelen). Verkoopsters beslist niet opdringerig en geven gericht antwoord op onze vragen. Kortom fijn om hier zaken mee te doen.

Ik zou niet weten welke... Ik voelde me welkom in deze zaak.

Hennie van Huet

Klantvriendelijk, goed advies

Verhaar

Komen afspraken na

Nuijen

Een goed en gezellig woninginrichting waar je een goed en betaalbare spullen kunt kopen.

Geen!!!????

Betsy

Prima en deskundig geholpen

Blijf zo doorga met de service en alles komt goed

Graven

Wij zijn goed geholpen de hoekbank was niet goed in elkaar gezet na een belletje kwamen ze meteen kijken

Weet ik niet wij zijn goed geholpen

J.B. Bouwman

Wij zijn goed geadviseerd, er werd ruim de tijd genomen om met ons alle opties te doorlopen. Ook bij afleveren hadden we 2 fantastische,klantgerichte jonge mannen die alles keurig op hun plek hebben... Wij zijn goed geadviseerd, er werd ruim de tijd genomen om met ons alle opties te doorlopen. Ook bij afleveren hadden we 2 fantastische,klantgerichte jonge mannen die alles keurig op hun plek hebben gezet!

ans lap

Zeer goed

Ted Huberts

Kennis, kunde en betrouwbaarheid !

Zou het niet weten, is altijd super