Advies
Communicatie

Fam Maassen en mw vd Ruit

Profeesioneel en Vriendelijk.Er werd goed naar onze wensen geluisterd.Zeer betrokken personeel

M.Coenen

Correct behandeld en zeer goede aflevering van het product
En ruimekeus

Geert

Heel netjes, er werd goed gekeken naar wat wij wilden

Geen enkel verbeterpunt

Angelique van Maanen

Netje geholpen goed advies

Beste Angelique,
Fijn dat onze service en advies zo goed is bevallen!

Fiore

In de winkel top geholpen! Daarna viel het tegen. Bank besteld die thuis zou worden geleverd. Op de dag van levering kwam de bank veel later dan verteld was. Vervolgens zelf moeten bellen om te... In de winkel top geholpen! Daarna viel het tegen. Bank besteld die thuis zou worden geleverd. Op de dag van levering kwam de bank veel later dan verteld was. Vervolgens zelf moeten bellen om te vragen of die nog kwam. Hij zou er toen binnen een half uur zijn, maar ook dat was helaas niet waar. Het is niet erg als een bank later komt dan aangegeven, maar geef dat als bedrijf gewoon even aan. Dan kan daar rekening mee worden gehouden.

Verbeter de communicatie als de bank is gekocht

Beste Fiore,
Beste Fiore,
Bedankt voor je feedback. Dit is inderdaad niet de service die we normaliter aanbieden en leveren. Daarom ook onze oprechte excuses voor de vertraging en het feit dat je niet goed geïnformeerd bent over de levering.
We zullen je feedback zeker meenemen!
Nogmaals excuses voor het ongemak,

Henk Kersten

Heel erg blij met de aankoop van mijn nieuwe bank. Goede voorlichting bij de aankoop, reële info over levertijden en vervolgens een prima aflevering! Volgende keer weer!

Haha, eigenlijk niet, of het moeten de plastic roerstaafjes zijn bij de heerlijke koffie die je er krijgt.

Elvira Aalders

Wij gingen voor een compleet nieuw interieur kijken, hoekbank, salontafel, tv kast en eethoek met stoelen. Wij zijn super geholpen door Suzanne en dacht fijn met ons mee. Bezorgafspraak gemaakt en... Wij gingen voor een compleet nieuw interieur kijken, hoekbank, salontafel, tv kast en eethoek met stoelen. Wij zijn super geholpen door Suzanne en dacht fijn met ons mee. Bezorgafspraak gemaakt en we zouden tijdelijk een leenbank krijgen gezien de hoekbank een langere levertijd had. Tot onze vreugde was de hoekbank eerder klaar en kwam direct mee met de andere meubels. Alleen de salontafel die ik besteld had zat er niet bij maar wel een bijzettafel en laat die nou veel leuker bij het geheel staan! Dit direct doorgegeven en Christel heeft alles netjes geregeld en het te veel betaalde word teruggestort. Super betaalbaar en erg fijn personeel, ik raad deze zaak echt aan!

Sterke punten:

Vriendelijk, komt afspraken na en op tijd, klantvriendelijk evenals de bezorgers!!

Beste Elvira,
Bedankt voor je feedback. Fijn om te horen dat onze service goed is bevallen!

Stefanie Voortman

Goede kwaliteit en bezorging

Een e-mail met de bevestiging van de besteldatum zou fijn zijn

Kolkman

Zeer goed

Janssen

Goed geholpen en netjes geleverd