Advies
Communicatie

Rap

Goede service op afgesproken week was het bankstel binnen

Winters

Heel prettig hoe je ontvangen wordt als klant. Er wordt je niets opgedrongen. Kopje koffie bij afhandeling van de aankoop maakt dat het gesprek ontspannen verloopt en als er tussen de aankoop en de... Heel prettig hoe je ontvangen wordt als klant. Er wordt je niets opgedrongen. Kopje koffie bij afhandeling van de aankoop maakt dat het gesprek ontspannen verloopt en als er tussen de aankoop en de levering, in dit geval een bankstel, vragen zijn word je vriendelijk te woord gestaan.

Jolanda Konings

Professioneel en aardig. Medewerkers geven genoeg ruimte om samen met partner te overleggen en weet wanneer weer te contact maakt met ons. Goed afgeleverd en bank in thuis in elkaar gezet. Prima!

J.Ariës-Kruit

Wij zijn zeer te spreken over dit bedrijf. Bij de aanschaf zijn wij ontzettend goed geïnformeerd en werden onze wensen betreffende een hoekbank allemaal ingewilligd.
Ook de bezorging aan huis...
Ook de bezorging aan huis was top geregeld, vriendelijke bezorgers, keurig even van te voren bellen dat mren er aan kwam en de hoekbank werd keurig binnen gezet

Gewoon zo klantvriendelijk en serviceverlenend blijven door gaan

Tina Weurding

Zeer goed, klantvriendelijk, behulpzaam.

Lutje

Een prettige ervaring. Personeel erg vriendelijk.

Thomas Janssen

Hele prettige ervaring, in alle rust naar een bank kunnen kijken zonder dat er aangedrongen wordt. Personeel klantvriendelijk en denkt mee met de klant. Zeker een aanbeveling om hier te gaan kijken... Hele prettige ervaring, in alle rust naar een bank kunnen kijken zonder dat er aangedrongen wordt. Personeel klantvriendelijk en denkt mee met de klant. Zeker een aanbeveling om hier te gaan kijken naar meubels.

Website mbt tot orderstatus loopt niet helemaal lekker op mobiel apparaat

Danielle

De service voor en tijdens de aankoop van de keuken was goed, op dat moment word je goed geholpen en nemen jullie de tijd om ons goed te helpen en te woord te staan. Op 15 maart jl. werd onze keuken... De service voor en tijdens de aankoop van de keuken was goed, op dat moment word je goed geholpen en nemen jullie de tijd om ons goed te helpen en te woord te staan. Op 15 maart jl. werd onze keuken geleverd. Er waren wel wat leveringsproblemen (bijvoorbeeld met de oven die 8 weken later binnenkwam), dat kan door overmacht natuurlijk altijd gebeuren. Complimenten voor de monteur die bij ons op bezoek is geweest. Hij was scherp op de kwaliteit en gaf het meteen aan als hij zaken zag die niet goed waren.

De aftercare (waar ze wel wat aan kunnen doen) vanuit jullie is op zijn zachts gezegd dramatisch. Zo goed als je voor en tijdens de aankoop van de keuken te woord wordt gestaan, zo slecht is dat na de aankoop van keuken. Continu overal achteraan bellen en vaak geen reactie terug, het resultaat is dat we 4 maanden na levering nog steeds met een keuken zitten die niet af is. Daarnaast zitten we met een beschadigd aanrechtblad, waar niemand verantwoordelijkheid voor wil nemen, wat je toch wel mag verwachten als je de prijs ziet.

Doe wat aan de aftercare en communicatie, en los zaken samen met de klant op, ze betalen er namelijk fors voor!

Zie recensie.

Reactie Jansen Totaal Wonen:

Beste Danielle,
Bedankt voor uw feedback. Betreft de levertijd van de oven daar heeft u gelijk in dat heeft
te lang geduurd maar de reden daarvoor is toch nog steeds helaas corona. De...
Beste Danielle,
te lang geduurd maar de reden daarvoor is toch nog steeds helaas corona. De levertijd van apparatuur is op dit moment ruim 4 maanden.
De onderdelen die niet goed waren zijn momenteel binnen en de rest is verder opgelost.
Nogmaals excuses voor het ongemak,
Jansen Totaal Wonen

Familie Kop

Prima bedrijf. Goede service. Heel goed geholpen.

Geen. Gewoon zo doorgaan.

Nathans

Deskundige verkopers. Denken mee. Nemen de tijd voor je.