Advies
Communicatie

Ageeth Smit

We hebben hier voor de eerste keer iets gekocht, een fauteuil en dt is ons goed bevallen.

nvt

Fam. Denkers

Prima service. Zeer vriendelijke mensen

Alles in orde.

Maanen

Keuken gekocht bij JTW en inmiddels geplaatst via all in pakket. Netjes gewerkt en kwamen onvoorziene dingen naar voren, maar ook daar is een oplossing voor gezocht. Iedereen goed op elkaar... Keuken gekocht bij JTW en inmiddels geplaatst via all in pakket. Netjes gewerkt en kwamen onvoorziene dingen naar voren, maar ook daar is een oplossing voor gezocht. Iedereen goed op elkaar ingespeeld en weten waar ze mee bezig zijn. Nog een nabestelling gedaan en kreeg een mail wanneer ze dat verwachten en maken dan een afspraak, zodat alles in 1 x gedaan kan worden ivm de afstand. Ik ben dik tevreden tot nog toe.

Jolanda van bremen

Onze ervaring met jtw is prima, mooie winkel, ruime keuze in diverse stijlen, aardig en behulpzaam personeel. Het probleem wat er was met de stof van de geleverde bank is na overleg goed opgelost.

Na melding van een “fout” in de stof van de bank, hadden we het vertrouwen dat ons probleem opgelost zou gaan worden, de communicatie hierover ging vaak van ons uit, het zou fijn geweest zijn als... Na melding van een “fout” in de stof van de bank, hadden we het vertrouwen dat ons probleem opgelost zou gaan worden, de communicatie hierover ging vaak van ons uit, het zou fijn geweest zijn als jtw ons op de hoogte had gehouden.

Drunen

Eerst de keuken netjes afmaken.

Koenders

Meedenken en service goed.

Niet van toepassing

Een fijn bedrijf! We komen er regelmatig en worden keurig geholpen!

Niets te klagen!

Fam van Lien

Prima advies, aflevering en goede service! Klantvriendelijkheid staat hier hoog in het vaandel!

Smits/Jansen Wijchen

Goede service, komt afspraken na!

Goed advies ontvangen van Janin, levering was perfect op tijd en ook de mannen die de fauteuils kwamen bezorgen waren allernetst! :)