Advies
Communicatie

Jansen

Goed geholpen om de juiste keuze te maken.We zijn zeer tevreden met onze nieuwe bank en fauteuil!!!

Jansen totaal wonen

Je wordt fijn geholpen Als je vragen hebt proberen ze het uit te leggen op tijd geleverd Nee heel tevreden

Geen verbeterpunten

Bergervoet G.J.

Zeer klantvriendelijk behandeld,goede adviezen en er is een ruime keuze.

Kan ik zo gauw niet bedenken.

M . Weijtens

De tijd wordt voor jou genomen en de mogelijkheid om stalen mee te nemen en dus thuis rustig alles te bekijken wordt gegeven. Dat maakt dat je een goede en juiste keuze kan maken.

Geen contact meer gehad nadat de bank was geleverd. Geen after sales. Moet nog wel de bank behandelen. Dus moet nog blijken of dat goed gaat.

Peters

Door de coronatijd paar maanden moeten wachten...maar uiteindelijk kwamen de prachtige eetstoelen precies zoals gemeld.

Prima betrokkenheid, goed geholpen en deskundige uitleg mbt diverse eetstoelen qua prijs en kwaliteit.

Onszelf

Prima bedrijf maar de after sales/service kan een stuk beter. Communicatie verloopt niet helemaal zuiver.
Keuken is niet geheel volgens afspraak geleverd, wij hebben zelf nu moeten...
Keuken is niet geheel volgens afspraak geleverd, wij hebben zelf nu moeten improviseren, wat ze uiteindelijk ook nog in rekening proberen te brengen.
Het keukenblok staat niet symmetrisch.😥 t.o.v. de raampartijen.
De adviseur is wel vriendelijk en lijkt competent.
Ik zou in de toekomst alles helder op papier laten zetten. Ieder detail en afspraak.

Communicatie kan stukken beter alsmede service nadien. Lang wachten op nalevering en overal achteraan moeten bellen. Twijfelachtig of we hier nogmaals een keuken bestellen.

Agnes Mom

Zeer goede ervaring. Onze bank was wat doorgezeten binnen 2 jaar, van servicemonteur Wiellie 2 jaar extra garantie gekregen omdat het nog niet echt erg was. Nu is de bank 3 jaar en toch meer... Zeer goede ervaring. Onze bank was wat doorgezeten binnen 2 jaar, van servicemonteur Wiellie 2 jaar extra garantie gekregen omdat het nog niet echt erg was. Nu is de bank 3 jaar en toch meer doorgezeten. Na klacht kwam wederom servicemonteur Wiellie en die heeft de bank opgevuld, daar waar nodig was. Zeer aardig en professioneel. Wij zijn er blij mee.
Bedankt Jansen voor de goede service. Wij komen zeker weer wanneer we een meubelstuk nidig hebben.

J.J.G.Wentink

Hele fijne zaak. Altijd vriendelijk personeel. Hele goede ervaring met hun. Ook bij vorige aankopen heel correct behandeld. Prima daarom kopen wij ook graag bij hun en slagen altijd.... Hele fijne zaak. Altijd vriendelijk personeel. Hele goede ervaring met hun. Ook bij vorige aankopen heel correct behandeld. Prima daarom kopen wij ook graag bij hun en slagen altijd. Perfect!!

geen tips. Alles is daar oke

R.Stap en mevr.Stap

Een goede ervaring dit was de derde maal dat we meubels hebben gekocht bij JTW

Alles was goed verzorgd