Advies
Communicatie

John Robben

We hebben afgelopen zaterdag bij trend hopper de fauteuil SEM besteld en zijn daarbij geholpen door medewerkster Nikki.
Een zeer vriendelijk en behulpzame medewerkster die ook goed op de...

Nee alles was en is naar onze wens

Esmee van Kleef

Redelijk goed

Levertijd was veel langer dan initieel aangegeven. Hierover hebben wij geen bericht gehad.

Letty van der Kelen

Telefonisch contact gehad met Eline. Super geholpen door haar. En ik had echt veel vragen! Ze heeft alles voor me opgezocht,en bekeken,echt super lief geholpen. Ze nam alle tijd en geduld voor...

Henk en Greet van Kuijk

Bedrijf met vriendelijke uitstraling en ruim assortiment artikelen voor woninginrichting. In de grote showrooms kan men gastvrij winkelen en informatie krijgen voor een goede aankoop. Kopje...

Ga zo door met klantvriendelijk verkopen

Martens

Prettig in winkel geholpen na ook voorgaande bestellingen. Gemakkelijk dat ook telefonisch en per email de bestelling compleet gemaakt en afgehandeld kon worden.

Pas op om niet een standaardverkoop praatje "af te spelen". Als na recente eerdere aankopen wordt verwezen handig om dit even na te slaan om advies voor een nieuwe aankoop op af te stemmen.
Acties zijn mooi; prettig dat op een klant gericht aanbod werd gedaan ipv hiervan; waarbij ditmaal ook de hele administratieve benoemingen achterwegen zijn gelaten; (deze) klant wil graag gewoon horen wat het eindaanbod wordt.
Afstemming binnen verschillende afdelingen kan nog wat beter; ipv via klant. Alles onder één dak, dan ook handig als alles ineens af te handelen.

R.Huisman

Vele jaren meubels en bedden gekocht altijd goed.

Ad Van den Boom

We hebben bij profijtmeubel meteen gevonden wat we zochten, het advies van de medewerkster was zeer nuttig mede daardoor zijn we geslaagd.

Het was een hele klus om de kast goed in elkaar te krijgen, het zou fijn zijn om de mogelijkheid te hebben te kiezen om de kast door mensen van profijtmeubel in elkaar te laten zetten tegen meerprijs.

We hebben de kast nog niet helemaal mooi sluitend gekregen

Saar van Dinteren

Gastvrij ontvangen, goed en fijn geholpen

Henk Berns

Prima. netjes