Advies
Communicatie

P Verweij

Fijn bedrijf, goede manier van oriënteren omdat verkopers zich niet opdringen maar indien nodig met een goed kennis van zaken je terzijde staan

heb er geen kunnen ontdekken

margo

- De prijzen zoals vermeld in showroom/internet geven een vertekend beeld door alle extra's die er nog bij komen. Misschien op een of andere manier toch ook een all in prijs vermelden?
-...
- mogelijkheid om vlekkensspray vóór aflevering aan te laten brengen aanbieden
- wellicht andere spuitbusjes, er is vrij veel kracht voor nodig en een hele bank inspuiten geeft wel hele lamme vingers en duimen

Zeer positief met het juiste advies en service.

Goede service en conform afspraken

Remco

Erg prettig

Na de levering een belletje naar de koper of alles naar wens is

De verkoop vonden we matig omdat er steeds kosten werden toegevoegd (impregneren, duur impregneren, afleverkosten).
De aflevering was niet binnen de opgegeven termijn. Dat was vervelend omdat...
De aflevering was niet binnen de opgegeven termijn. Dat was vervelend omdat we daarna andere afspraken hadden gepland
De aflevering zelf was perfect door twee meedenkende en helpende jonge mannen. Die moet je houden
Het certificaat kregen we weken na de opgegeven datum

Deze punten zijn heel divers ervaren (zie tekst boven)
Wees reel over de prijs; noem eerlijk alle kosten.
Maak afspraken die je na kunt komen

Reactie Jansen Totaal Wonen:

Beste meneer/mevrouw,
Bedankt voor uw feedback. De kosten die erbij kwamen, waren allemaal optioneel. Wij vinden het dan ook spijtig dat u het zo ervaren heeft. Wat de aflevering betreft, onze excuses dat het product later is geleverd dan verwacht. Wij doen natuurlijk onze uiterste best om onze producten zo snel mogelijk te leveren, maar ook dit kan wel eens vertraagd worden door omstandigheden die buiten onze macht liggen. Wij hopen vooralsnog dat u tevreden bent met uw aankoop.
Jansen Totaal Wonen

Wij hebben al onze meubels gekocht bij dit bedrijf, echter met veel problemen. Oplossen van deze problemen duurt lang en je moet continue zelf contact opnemen over de status. We hadden hogere en... Wij hebben al onze meubels gekocht bij dit bedrijf, echter met veel problemen. Oplossen van deze problemen duurt lang en je moet continue zelf contact opnemen over de status. We hadden hogere en betere verwachtingen.

We zouden nog gebeld worden, is niet gebeurd. Communicatie verloopt moeizaam en afspraken komen ze niet na. Wij zijn teleurgesteld

Reactie Jansen Totaal Wonen:

Beste meneer/mevrouw,
Wat vervelend dat u het zo ervaren heeft. Wat is één van uw ordernummers? Dan kunnen we kijken hoe we dit kunnen oplossen.
Jansen Totaal Wonen

Wij zijn tevreden, vriendelijk geholpen, duidelijk geïnformeerd, en tafel werd zelfs eerder bezorgt dam verwacht.

Geen wij zijn tevreden

Mevrouw E.E. van Buren, Arnhem

Heel prettig geholpen door Sebastiaan van Pronto.
Ook de bezorging door Robbie en Mitch was heel goed.