Advies
Communicatie

Leonie

Wij zijn vandaag bij Jansen Totaal Wonen geweest, afdeling slaapkamers. Bij binnenkomst werden wij vriendelijk benaderd door medewerkster Marjo.
Zij nam alle tijd om ons van goed advies te...
Zij nam alle tijd om ons van goed advies te voorzien. Door haar kennis en kunde zijn wij geslaagd voor een prachtig bed.
Dit soort medewerkers kom je niet meer zo vaak tegen .Wij geven haar een DIKKE 10 !!!!!
Wees zuinig op dit soort medewerkers.

Met vriendelijke groeten,

Ans en Leonie

Marianne Overbeek

Prima.

W. K. Raschl

Erste indruk: wij kunnen het niet vinden
Erste indruk: wij kunnen het niet vinden
En toen wij al na buiten wilden gaan kwam Rick(?). Hij luisterde waarnaar wij op zoek wareen en heeft ons geweldig geadviseerd . Wij hebben gevonden wat wij zochten. Prima Verkooper!

Fast houden aan het uitstekende niveau

L.Brevé

Prima advies ,koop en bezorging ! 👍👍👍

Weet geen verbeterpunten!

Helga

Prima. De lamp die we wilde was op voorraad.

Goede ervaring , maar ik kende ze nog niet dus mogelijk valt daar nog winst te behalen. Ook dat ze een ruim aanbod hebben zag ik pas op de site toen ik verder keek. Ik kwam op de site omdat ik een... Goede ervaring , maar ik kende ze nog niet dus mogelijk valt daar nog winst te behalen. Ook dat ze een ruim aanbod hebben zag ik pas op de site toen ik verder keek. Ik kwam op de site omdat ik een bepaalde lamp zocht

marga

Prettig, correct

L. Verhage

Op zoek naar meubels en een bank.
Op een prettige manier geadviseerd. We werden niet gepusht bij onze kijksessie.

Het is prettig als de persoon die je bij je oriënterende zoektocht heeft geholpen, je ook kan helpen bij de afronding en bestelling.

H. G. F. van Diest

Wij zijn tevreden met onze aankoop

Mevr j jansen

Goede zaak,geven goed advies.
Fijn geholpen bij de aankoop van mijn nieuwe bank.Heb er veel plezier van.Bedankt.

Smit

Prima bankstel en nette bezorging keurig op tijd. Blij mee.