Advies
Communicatie

Walter van der Bron

Klantvriendelijkheid en service staan hoog in het vaandel

minder moeilijk doen over betalingen, meer souplesse zou op prijs gesteld worden (meedenken met klant)

J W Jansen

We zijn prima geholpen door de verkoper. Hij was prima ter zake deskundig en prettig in omgang. In een woord goed.

Joke de Waal

Behulpzaam ,vriendelijk ,verstandig van zaken op een hele goede manier geholpen duidelijk ook qua kosten en levering.

Ga zo door

R.G. van Eijk

Buitengewoon grote keus en deskundig personeel.

Tim

Fijne service en groot assortiment. We hebben een bank gekocht, die anders zat dan in de showroom. Het duurde een tijd voordat ze iets lieten weten (dat lag vooral aan de leverancier), toen de... Fijne service en groot assortiment. We hebben een bank gekocht, die anders zat dan in de showroom. Het duurde een tijd voordat ze iets lieten weten (dat lag vooral aan de leverancier), toen de leverancier niks wilde doen heeft Wielie van Jansen Totaal Wonen het perfect voor ons opgelost. Een vakman!

Cecile

Voor meer als euro 4000 euro aan meubels besteld vervolgens zijn de banken die we hebben besteld niet de kwaliteit die ons beloofd is. Vervolgens na veel telefoontjes vanuit onze kant en meer dan 4... Voor meer als euro 4000 euro aan meubels besteld vervolgens zijn de banken die we hebben besteld niet de kwaliteit die ons beloofd is. Vervolgens na veel telefoontjes vanuit onze kant en meer dan 4 maanden gewacht op een uitspraak en uiteindelijk geven ze de externe partij de schuld heel jammer. Nooit bestellen we hier iets meer. Zeker geen aanrader!!

Haaften

Fijne zaak

Betrouwbare partij die afspraken nakomt. Past iets niet, dan zoeken ze snel naar een oplossing. Doet iets niet wat je verwacht, dan reageren ze snel. We hebben een hele mooie keuken die helemaal... Betrouwbare partij die afspraken nakomt. Past iets niet, dan zoeken ze snel naar een oplossing. Doet iets niet wat je verwacht, dan reageren ze snel. We hebben een hele mooie keuken die helemaal voldoet aan de verwachtingen! Bedankt.

Je kunt er binnenlopen zonder direct te worden overvallen door een overijverige verkoop(st)er. Gigantische keuze voor elke beurs, uitermate vriendelijk en deskundig personeel. Men neemt de tijd voor... Je kunt er binnenlopen zonder direct te worden overvallen door een overijverige verkoop(st)er. Gigantische keuze voor elke beurs, uitermate vriendelijk en deskundig personeel. Men neemt de tijd voor je ongeacht waarvoor je komt. Nooit opdringerig, nooit dwingend. Bij aankoop heldere uitleg over de levering. Je gaat blij naar buiten zonder het gevoel dat je iets aangesmeerd is.

Kleij

Wij zijn toen wij besloten hadden een nieuwe keuken aan te schaffen direct naar Jansen totaal wonen gegaan, omdat wij zeer tevreden waren over onze oude keuken die 24 jaar geleden door Jansen is... Wij zijn toen wij besloten hadden een nieuwe keuken aan te schaffen direct naar Jansen totaal wonen gegaan, omdat wij zeer tevreden waren over onze oude keuken die 24 jaar geleden door Jansen is geleverd. Wij zijn uitstekend geholpen door Emiel Buurman, die goed naar onze wensen luisterde en die vertaalde in een inzichtelijk concept , zodanig dat wij gelijk de eerste dag de keuken besteld hebben. Het vervolgtraject, demontage van de oude keuken en plaatsing van de nieuwe , verliep ook zeer professioneel. Wij zijn zeer content met deze aankoop en kunnen Jansen totaal wonen absoluut aanbevelen als een zeer betrouwbare partner.