Advies
Communicatie

Blom

Sylvie is pro actief, komt terug op gemaakte afspraken. Kennis van zaken

Reactie Jansen Totaal Wonen:

Hartelijk dank voor je mooie review. Super om te horen dat onze collega Sylvie je zo goed heeft geholpen. We horen het graag als we onze service nog verder kunnen verbeteren. Vriendelijke groet,... Hartelijk dank voor je mooie review. Super om te horen dat onze collega Sylvie je zo goed heeft geholpen. We horen het graag als we onze service nog verder kunnen verbeteren. Vriendelijke groet, team Jansen Totaal Wonen

Blom

Super fijn geholpen door Femmie. Alles werd duidelijk uitgelegd. We zijn tevreden over deze goede service. Erg vriendelijk en geïnteresseerd.

Nvt

Reactie Jansen Totaal Wonen:

Hi Dani, hartelijk dank voor je mooie review! Fijn om te horen dat onze collega Femmie je zo goed heeft geholpen. Veel plezier gewenst van je nieuwe meubels! Vriendelijke groet, team Jansen Totaal... Hi Dani, hartelijk dank voor je mooie review! Fijn om te horen dat onze collega Femmie je zo goed heeft geholpen. Veel plezier gewenst van je nieuwe meubels! Vriendelijke groet, team Jansen Totaal Wonen

Berns

Erg vriendelijk en deskundig advies in de winkel en ook de heren van Montrieurs die voor het opbouwen en installeren van het bed zorgen waren heel vakkundig en correct.
Wij zijn erg tevreden...
Wij zijn erg tevreden met ons nieuwe bed.

N.v.t

Reactie Jansen Totaal Wonen:

Super dat jullie deskundig geadviseerd zijn in onze winkel en dat ook de installatie vakkundig en spoedig is verlopen. Wij wensen jullie dan ook veel woonplezier met het nieuwe bed namens Jansen... Super dat jullie deskundig geadviseerd zijn in onze winkel en dat ook de installatie vakkundig en spoedig is verlopen. Wij wensen jullie dan ook veel woonplezier met het nieuwe bed namens Jansen Totaal Wonen.

Dijkink

Wij hebben geen enkele aanmerking op dit bedrijf. Heel goed en professioneel geholpen

nee

Reactie Jansen Totaal Wonen:

Hartstikke bedankt voor jullie mooie review namens Jansen Totaal Wonen.

van Rooijen

Beste woonwinkel in de regio. Vandaag geholpen en advies gehad van Judith, zoals we gewend zijn van Jansentotaalwonen, weer een fijne ervaring. Judith heeft ons geholpen met de aanschaf van een bank... Beste woonwinkel in de regio. Vandaag geholpen en advies gehad van Judith, zoals we gewend zijn van Jansentotaalwonen, weer een fijne ervaring. Judith heeft ons geholpen met de aanschaf van een bank en relaxfauteuil van Xooon, onder het genot van heerlijke peeze koffie. Informele sfeer, goed advies, wij raden iedereen Jansentotaalwonen aan.

Reactie Jansen Totaal Wonen:

Wat een geweldige review hebben wij van jullie ontvangen. Het doet ons heel goed te horen dat jullie altijd graag komen woonshoppen in onze winkel en dat jullie goed geadviseerd zijn door Judith.... Wat een geweldige review hebben wij van jullie ontvangen. Het doet ons heel goed te horen dat jullie altijd graag komen woonshoppen in onze winkel en dat jullie goed geadviseerd zijn door Judith. Wij wensen jullie dan ook alvast heel veel woonplezier met de nieuwe bank en heerlijke relaxfauteuil. Nogmaals dank namens Jansen Totaal Wonen.

Bielsma

Erg goed geholpen door niet 1 maar zelfs 2 medewerkers 😉 er werd ruim de tijd genomen voor al mijn wensen en ook goed meegedacht! Bedankt heren 👍🏻 Ik heb in de loop der jaren al meerdere keren... Erg goed geholpen door niet 1 maar zelfs 2 medewerkers 😉 er werd ruim de tijd genomen voor al mijn wensen en ook goed meegedacht! Bedankt heren 👍🏻 Ik heb in de loop der jaren al meerdere keren een meubelstuk aangeschaft bij Jansen Totaal Wonen en altijd goed geholpen. Zo ook deze keer. Zeker een aanrader.

Reactie Jansen Totaal Wonen:

Hartelijk dank voor je mooie review! Super om te horen dat onze collega's je zo goed hebben geholpen en uitgebreid de tijd hebben genomen. Heel veel woonplezier gewenst van je nieuwe meubels en we... Hartelijk dank voor je mooie review! Super om te horen dat onze collega's je zo goed hebben geholpen en uitgebreid de tijd hebben genomen. Heel veel woonplezier gewenst van je nieuwe meubels en we hopen je snel weer in onze winkel te verwelkomen. Vriendelijke groet, team Jansen Totaal Wonen

Odette

Mooie ruime overzichtelijke woonwinkel met een prettige sfeer!

nvt

Reactie Jansen Totaal Wonen:

Hi Odette, hartelijk dank voor je mooie review! Fijn om te horen dat je onze winkel als overzichtelijk en prettig hebt ervaren. We hopen je snel weer te verwelkomen. Vriendelijke groet, team Jansen... Hi Odette, hartelijk dank voor je mooie review! Fijn om te horen dat je onze winkel als overzichtelijk en prettig hebt ervaren. We hopen je snel weer te verwelkomen. Vriendelijke groet, team Jansen Totaal Wonen

F.W. Smits

Duidelijk en plezierige communicatie

Reactie Jansen Totaal Wonen:

Hartelijk dank voor je mooie 5-sterrenreview. Fijn om te horen dat je het contact met onze collega's als duidelijk en prettig hebt ervaren. We hopen je snel weer in onze winkel te verwelkomen.... Hartelijk dank voor je mooie 5-sterrenreview. Fijn om te horen dat je het contact met onze collega's als duidelijk en prettig hebt ervaren. We hopen je snel weer in onze winkel te verwelkomen. Vriendelijke groet, team Jansen Totaal Wonen

A. Gouman

Prettig bedrijf, grote sortering meubels en woonaccessoires.

Reactie Jansen Totaal Wonen:

Hartelijk dank voor je mooie review! Fijn om te horen dat onze woonwinkel en collectie je goed bevallen zijn. We horen het graag als we onze service nog verder kunnen verbeteren! Vriendelijke groet,... Hartelijk dank voor je mooie review! Fijn om te horen dat onze woonwinkel en collectie je goed bevallen zijn. We horen het graag als we onze service nog verder kunnen verbeteren! Vriendelijke groet, team Jansen Totaal Wonen

L.Arnds

Prettige en goede deskundige uitleg over boxspring ruimschoots de tijd voor vergelijking tussen de merken.

Nee ,prima geholpen

Reactie Jansen Totaal Wonen:

Hartelijk dank voor het delen van je positieve ervaring! Super dat je prettig en deskundig bent geholpen op onze slaapkamerafdeling. We wensen je dan ook alvast een goede nachtrust toe met de nieuwe... Hartelijk dank voor het delen van je positieve ervaring! Super dat je prettig en deskundig bent geholpen op onze slaapkamerafdeling. We wensen je dan ook alvast een goede nachtrust toe met de nieuwe boxspring namens het team van Jansen Totaal Wonen.