Advies
Communicatie

Rachel Stal

Op zaterdag 10 februari in de auto gestapt om vanuit Dordrecht naar Jansen totaal wonen te rijden. Daar aangekomen werden we hartelijk ontvangen door Carla, eerst koffie en toen kijken naar de bank... Op zaterdag 10 februari in de auto gestapt om vanuit Dordrecht naar Jansen totaal wonen te rijden. Daar aangekomen werden we hartelijk ontvangen door Carla, eerst koffie en toen kijken naar de bank waar we naar op zoek waren. Carla heeft ons heel goed geholpen en goede adviezen gegeven. Nadat we besloten hadden welke bank met welke stof we zouden nemen ook nog een mooie tafel uitgezocht. Carla bood ons nog een lekker broodje aan om daarna weer terug naar Dordrecht te keren. Bedankt Carla voor je adviezen!

Reactie Jansen Totaal Wonen:

Hartelijk dank voor deze geweldige review Rachel! Super om te horen dat jullie helemaal vanuit Dordrecht naar onze showroom in Huissen zijn gekomen en goed zijn geslaagd met hulp van Carla! We... Hartelijk dank voor deze geweldige review Rachel! Super om te horen dat jullie helemaal vanuit Dordrecht naar onze showroom in Huissen zijn gekomen en goed zijn geslaagd met hulp van Carla! We wensen jullie dan ook heel veel woonplezier met de nieuwe bank en tafel namens Jansen Totaal Wonen.

Luke

Gister zijn we goed geholpen door Bo. Erg vriendelijk en klantgericht.

Reactie Jansen Totaal Wonen:

Hartelijk dank voor je mooie review Luke! Fijn te horen dat jullie vriendelijk zijn geholpen door Bo in onze winkel. Met vriendelijke groet, Jansen Totaal Wonen.

Reijers- de Jong

Snelle en goede service en een prettig gesprek. Lindy weet waarover ze praat.

Reactie Jansen Totaal Wonen:

Hartelijk dank voor het delen van je ervaring namens Jansen Totaal Wonen.

Leenders

Het eindgesprek voor de aanschaf van onze nieuwe keuken weer prima geholpen door Emiel. Luistert goed naar onze wensen en staat ons telkens vriendelijk te woord. Rondje meubels kijken door meerdere... Het eindgesprek voor de aanschaf van onze nieuwe keuken weer prima geholpen door Emiel. Luistert goed naar onze wensen en staat ons telkens vriendelijk te woord. Rondje meubels kijken door meerdere dames geholpen en goed van advies voorzien. Ook hier zullen we binnenkort voor slagen.

Reactie Jansen Totaal Wonen:

Bedankt voor het delen van deze mooie review! Super om te horen dat Emiel goed naar jullie wensen heeft geluisterd tijdens de aankoop van jullie nieuwe keuken en dat jullie ook op onze... Bedankt voor het delen van deze mooie review! Super om te horen dat Emiel goed naar jullie wensen heeft geluisterd tijdens de aankoop van jullie nieuwe keuken en dat jullie ook op onze meubelafdeling goed zijn geadviseerd. We zien jullie graag terug in onze showroom, de koffie staat klaar! Met vriendelijke groet, Jansen Totaal Wonen.

Werts

Klantvriendelijke service!
Vandaag met advies van de vrolijke verkoopster Carolien een mooie bank gekocht.
Super blij!

N.v.t

Reactie Jansen Totaal Wonen:

Hartelijk dank voor je mooie review Janny! Het doet ons goed te horen dat je klantvriendelijk bent geholpen door Carolien en dat je geslaagd bent voor een mooie nieuwe bank. Wij wensen je dan ook... Hartelijk dank voor je mooie review Janny! Het doet ons goed te horen dat je klantvriendelijk bent geholpen door Carolien en dat je geslaagd bent voor een mooie nieuwe bank. Wij wensen je dan ook alvast heel veel zitplezier namens het team van Jansen Totaal Wonen.

Bosman

Vandaag naar Jansen geweest omdat daar “onze” eetkamerstoelen nog zouden staan voor een leuke prijs. Helaas was dat niet het geval. Vervolgens geholpen door Judith die prima advies gaf en meedacht.... Vandaag naar Jansen geweest omdat daar “onze” eetkamerstoelen nog zouden staan voor een leuke prijs. Helaas was dat niet het geval. Vervolgens geholpen door Judith die prima advies gaf en meedacht. Na wat telefoontjes te hebben gepleegd heeft zij het toch voor elkaar gekregen om voor ons de juiste stoel voor de juiste prijs te vinden. Dat is meedenken! Bijkomend voordeel is dat we ook niet lang hoeven te wachten op onze stoelen en ze geleverd worden wanneer wij ze nodig hebben. Dank voor de hulp.

Reactie Jansen Totaal Wonen:

Hartelijk dank voor je mooie 5-sterrenreview en complimenten aan onze collega Judith. Super om te horen dat ze jullie zo goed geholpen heeft bij het vinden van de juiste eetkamerstoel. We hopen... Hartelijk dank voor je mooie 5-sterrenreview en complimenten aan onze collega Judith. Super om te horen dat ze jullie zo goed geholpen heeft bij het vinden van de juiste eetkamerstoel. We hopen jullie snel weer in onze winkel te verwelkomen. Vriendelijke groet, team Jansen Totaal Wonen

Van der Ent

We zijn goed geadviseerd, daar werd ruim de tijd voor genomen. Inmiddels zijn de meubels geleverd en we zijn erg blij met onze aankopen.

Reactie Jansen Totaal Wonen:

Hartelijk dank voor je 5-sterrenreview! Wat fijn om te horen dat jullie uitgebreid en deskundig zijn geholpen door onze collega. Super dat jullie zo blij zijn met jullie nieuwe meubels! Veel... Hartelijk dank voor je 5-sterrenreview! Wat fijn om te horen dat jullie uitgebreid en deskundig zijn geholpen door onze collega. Super dat jullie zo blij zijn met jullie nieuwe meubels! Veel woonplezier gewenst. Vriendelijke groet, team Jansen Totaal Wonen

Wilma

Fijn en goed geholpen door Naomi! Ze dacht mee op een prettige manier, vriendelijk en vrolijk.

Reactie Jansen Totaal Wonen:

Wilma, hartstikke bedankt voor je mooie woorden over onze collega Naomi! Het doet ons goed te horen dat je op een prettige en vrolijke manier bent geholpen in onze winkel. Met vriendelijke groet,... Wilma, hartstikke bedankt voor je mooie woorden over onze collega Naomi! Het doet ons goed te horen dat je op een prettige en vrolijke manier bent geholpen in onze winkel. Met vriendelijke groet, Jansen Totaal Wonen.

Jansen totaal wonen

Bij Jeroen een staop stoel gekocht.
Uiteraard vakkundig en prettig geholpen.
Stoel in prima op mij afgestemd qua maat.

GEEN!!!

Reactie Jansen Totaal Wonen:

Hartelijk dank voor het delen van je positieve ervaring. Fijn te horen dat je uitgebreid en vakkundig bent geholpen door Jeroen bij het samenstellen van je stoel op maat. Heel veel zitplezier... Hartelijk dank voor het delen van je positieve ervaring. Fijn te horen dat je uitgebreid en vakkundig bent geholpen door Jeroen bij het samenstellen van je stoel op maat. Heel veel zitplezier gewenst! Met vriendelijke groet, Jansen Totaal Wonen.

Zijm

Groot, schoon compleet en vriendelijk

Reactie Jansen Totaal Wonen:

Hartelijk dank voor je 5-sterrenreview. Super om te horen dat je ervaring in onze winkel goed is geweest. We hopen je snel weer te verwelkomen. Vriendelijke groet, team Jansen Totaal Wonen