Advies
Communicatie

H toonen

Ruime keuze voor ieder wat wils aandacht voor de klant luisteren naar wat je wilt. We zijn ook fijn geholpen door Carla nam de tijd voor ons . Had ook goede ideeën.

Niet van toepassing

Reactie Jansen Totaal Wonen:

Hi, hartelijk dank voor je mooie review! Fijn om te horen dat ons ruime assortiment jullie bevalt en onze collega Carla jullie uitgebreid en goed geholpen heeft. We hopen jullie snel weer in onze... Hi, hartelijk dank voor je mooie review! Fijn om te horen dat ons ruime assortiment jullie bevalt en onze collega Carla jullie uitgebreid en goed geholpen heeft. We hopen jullie snel weer in onze winkel terug te zien! Vriendelijke groet, team Jansen Totaal Wonen

Fam Steensma

Superfijne winkel met fijn advies

Reactie Jansen Totaal Wonen:

Hi familie Steensma, super om te horen dat jullie ervaring in onze winkel zo goed is en jullie fijn advies hebben gekregen. We zien jullie graag snel weer bij ons terug! Vriendelijke groet, team... Hi familie Steensma, super om te horen dat jullie ervaring in onze winkel zo goed is en jullie fijn advies hebben gekregen. We zien jullie graag snel weer bij ons terug! Vriendelijke groet, team Jansen Totaal Wonen

Holleman wen

Heel goed geholpen. Niets was teveel. Sjouwen met stoelen etc.

Reactie Jansen Totaal Wonen:

Hi, hartelijk dank voor je mooie review! Wat super om te horen dat onze collega's je zo goed geholpen hebben. Veel plezier gewenst van je nieuwe meubels! Vriendelijke groet, team Jansen Totaal Wonen

L. Hendriks

Na 11 jaar prima ervaringen met onze eerste Schülerkeuken zochten wij voor onze nieuwe woning een nieuwe. En opnieuw kwamen wij in Huissen uit! De vriendelijke ontvangst en vakkundige voorlichting... Na 11 jaar prima ervaringen met onze eerste Schülerkeuken zochten wij voor onze nieuwe woning een nieuwe. En opnieuw kwamen wij in Huissen uit! De vriendelijke ontvangst en vakkundige voorlichting door Emiel Buurman hebben er uiteindelijk toe geleid dat wij opnieuw voor dit Duitse topmerk hebben gekozen. Onlangs was het zover en werd onze nieuwe aanwinst in 2 aaneensluitende werkdagen door Frank geplaatst. En ook over deze laatste fase zijn wij 100% tevreden!
Kortom, wij zijn over de aankoop, levering en plaatsing van de keuken erg tevreden.

Mvrgr.
Adri en Lo Hendriks
Zevenaar

Reactie Jansen Totaal Wonen:

Wat worden wij blij van deze mooie review van jullie. Het doet ons goed te horen dat jullie opnieuw geslaagd zijn voor een Schüller-keuken in onze showroom en dat jullie zowel tevreden zijn over de... Wat worden wij blij van deze mooie review van jullie. Het doet ons goed te horen dat jullie opnieuw geslaagd zijn voor een Schüller-keuken in onze showroom en dat jullie zowel tevreden zijn over de aankoop als de levering áls de plaatsing van de keuken. Met vriendelijke groet, Jansen Totaal Wonen.

Heijmen

Goed!

Reactie Jansen Totaal Wonen:

Bedankt voor je mooie 5 sterren review namens Jansen Totaal Wonen.

P.C.H. Lems / A.W. Lems-Helmink

Wij zijn buitengewoon tevreden over de voorlichting en deskundigheid van de medewerkster die ons geholpen heeft bij de aanschaf van ons bed met toebehoren. Onze eerdere ervaring bij de aanschaf van... Wij zijn buitengewoon tevreden over de voorlichting en deskundigheid van de medewerkster die ons geholpen heeft bij de aanschaf van ons bed met toebehoren. Onze eerdere ervaring bij de aanschaf van bedden voor onze kinderen werd daarmee bevestigd.

Er valt wat ons betreft niets te verbeteren.
Hierbij tekenen we aan dat we (ook in het verleden) alleen ervaring hebben met de beddenafdeling.

Reactie Jansen Totaal Wonen:

Hartstikke fijn om te horen dat jullie tevreden zijn over het persoonlijke advies in onze winkel. Mochten we in de toekomst nog wat voor jullie kunnen betekenen, staan we graag voor jullie klaar.... Hartstikke fijn om te horen dat jullie tevreden zijn over het persoonlijke advies in onze winkel. Mochten we in de toekomst nog wat voor jullie kunnen betekenen, staan we graag voor jullie klaar. Met vriendelijke groet, Jansen Totaal Wonen.

Kiezebrink

Erg goed advies en ruim de tijd voor uitleg.

Reactie Jansen Totaal Wonen:

Hartelijk dank voor je mooie 5 sterren review. Met vriendelijke groet, Jansen Totaal Wonen.

de Goeij

Zeer plezierig en vakkundig

Reactie Jansen Totaal Wonen:

Bedankt voor het delen van je positieve ervaring namens Jansen Totaal Wonen.

Roy

Vandaag een hele mooie sta/op relax stoel gekocht met mn moeder. We zijn zeer goed geadviseerd door Naomi en Jeroen. Uitgebreid en deskundig. Zeer tevreden!

Reactie Jansen Totaal Wonen:

Hi Roy, hartelijk dank voor je mooie review. Wat fijn om te horen dat je dankzij de hulp van Naomi en Jeroen een nieuwe relaxfauteuil hebt aangeschaft met je moeder. Heel veel plezier ervan gewenst!... Hi Roy, hartelijk dank voor je mooie review. Wat fijn om te horen dat je dankzij de hulp van Naomi en Jeroen een nieuwe relaxfauteuil hebt aangeschaft met je moeder. Heel veel plezier ervan gewenst! Vriendelijke groet, team Jansen Totaal Wonen

Wennekes

Ziet er prima verzorgd en mooi gedecoreerd uit

Nog niet

Reactie Jansen Totaal Wonen:

Hartelijk dank voor je mooie review. Fijn om te horen dat je ervaring in onze winkel goed was. Mochten we onze service nog verder kunnen verbeteren, dan horen we dat graag! Vriendelijke groet, team... Hartelijk dank voor je mooie review. Fijn om te horen dat je ervaring in onze winkel goed was. Mochten we onze service nog verder kunnen verbeteren, dan horen we dat graag! Vriendelijke groet, team Jansen Totaal Wonen