Kamphuis Koeriers BV

Zeer snelle en perfecte service!
Glas van IPhone kapot en binnen een half uur weer gerepareerd

Prijs / Kwaliteit / Service

Armand van Amersfoort

Superservice van een zeer professionele reparateur!

Schone en nette locatie in Hengelo waarbij de reparateur veel tijd neemt voor het probleem. Daarna concrete uitleg wat er gemaakt wordt samen met prijs en wachttijd! Super!

Martin

Mijn zoon is - met z'n Iphone in de zak - in het water gesprongen. Aangezien de telefoon vervolgens "op zwart ging", het toestel bij Jan afgeleverd. Hij kwam kwam dezelfde dag al tot de conclusie... Mijn zoon is - met z'n Iphone in de zak - in het water gesprongen. Aangezien de telefoon vervolgens "op zwart ging", het toestel bij Jan afgeleverd. Hij kwam kwam dezelfde dag al tot de conclusie dat het toestel helaas niet meer (voldoende) te repareren was. Desgevraagd heeft Jan vervolgens een prima nieuw toestel voor mijn zoon geregeld, zodat hij de volgende dag weer online was. Dit alles is naar tevredenheid verlopen.

Keurig en snel geholpen,zeker een aanrader

Zeer goed!

Meneer is 3 uur bezig geweest met mijn iPhone en uiteindelijk was de missie geslaagd!

Altijd duidelijk en eerlijk geweest! Topper!

Geduldig

Eerlijk

Snel

Marlotte Nijhuis

Snelle reactie via de chat, duidelijk en snel een afspraak kunnen maken. Vriendelijk geholpen en was met een half uur weer buiten met een goed werkende i phone 6.

Snel, niet duur, transparant, garantie i.p.v. afgeleverd werk

Eigenlijk geen tips, vooral zo doorgaan!

Tijink

Prima .
Snelle service , kwaliteit is goed , afspraken worden nagekomen.

Zie hierboven.

Hang dezelfde informatie die ( o.m. bij afwezigheid ) achter het loket hangt ook achter de voordeur.
Die is dan immers vaak gesloten.

Anne Mensink

Snelle en goede service. Naar mijn idee een goede prijs-kwaliteit verhouding. Kon op de reparatie aan mijn iPhone wachten onder het genot van een kop koffie.

Snelheid

N.v.t.