p.hermsen

Super vakantie gehad

prima service ,en ruime ervaring

Lisette

Fantastische once in a lifetime reis gemaakt met mij vader en vriendin. Mijn vriendin die ik trouwens tegen het einde van de reis mijn vrouw mocht noemen na een mooie bruiloft in the Valley of Fire...

Uw ervaring met Jan Doets

Vriendelijk en behulpzaam personeel, die ruim de tijd nemen en meedenken over het passend maken van de voor ons perfecte vakantie. Zeker voor herhaling vatbaar!

Nancy Jansen

Al sinds 1987 reis ik naar de USA en Canada met Jan Doets America Tours. Ook dit jaar was het weer geweldig! En niet alleen omdat Canada zo mooi is maar ook omdat de mensen van JD alles goed...

Uw ervaring met Jan Doets

De mensen achter JD doen wat ze beloven. En is er toch iets niet naar wens dan lossen ze het zo goed mogelijk op. Ik heb heel goede ervaringen met JD, een betrouwbaar bedrijf met fijne medewerkers.

M.A.Bosman

Wij hebben een prachtige vakantie gehad in Yellowstone National Park en Grand Teton National Park.
De vlucht werd uitgevoerd door Delta . Op de heenweg ging het prima, op de terugweg was het...

Uw ervaring met Jan Doets

Jan Doets heeft heel veel ervaring met het reizen naar USA , Canada en Alaska.
Ik zou graag nog eens op reis gaan met Jan Doets. Helaas is onze ervaring met Hertz autoverhuur niet zo goed verlopen, terwijl we meer dan voldoende waren ingelicht over de procedures en ook de nodige documentatie bij ons hadden.

Goed georganiseerde reis.

Uw ervaring met Jan Doets

Adequate invulling van onze wensen.

Ingrid Wagemans

Fantastische reis gehad. Mooie hotels op prachtige locaties. Verzekeringen, vluchten alles goed geregeld. Kortom voor herhaling vatbaar.

Uw ervaring met Jan Doets

Ze stellen een perfecte offerte op. Inclusief alle hotels, vluchten, verzekeringen, autohuur. Alles zeer goed geregeld. Ik zal Jan Doets zeker aanraden bij mijn vrienden.

Fantastische organisatie, leuk de informatie en koffer labels vooraf en met name het verloopstekkertje, zeer attent !
Dank voor de fles bubbels op onze kamer in Waikiki, maakte ons 25 jarig...

Uw ervaring met Jan Doets

Prima geregeld, alles duidelijk met extra attentie voor detail. Alles klopt , een verademing.

Paul Scheltes

Veel gezien, goede tot zeer goede accomodatie, meestal ook goed gelegen. Helaas zo nu en dan wel erg lange reistrajecten.

Uw ervaring met Jan Doets

In principe goede ervaringen. Ik zou aanraden de reis wel wat uitgebreider te bespreken.

Fantastisch

Uw ervaring met Jan Doets

uitstekend alles geregeld en ook allemaal heel snel.

Jaap Braam

Wij hebben een geweldige reis gemaakt van 35 dagen door de nationale parken van west Canada en west Amerika met vele hoogtepunten aan natuurschoon.

Alles was perfect geregeld door Jan Doets