Gré Worseling

Fijne reis gehad, alles verliep soepel, hotel was boven verwachting.

Uw ervaring met Jan Doets

Fijne organisatie met een uitgebreid informatiepakket en direct antwoord bij een telefonische vraag.

Johan van Bale

Super! Met de camper van Cruise America langs New York, Washington, de Niagara watervallen en Toronto.

Uw ervaring met Jan Doets

Zeer goed. Adequaat en immer correct reagerend!

We hebben helemaal zelfstandig de route 66 gedaan van Chicago naar LA. Vanaf LA zijn we langs de kustweg naar San Francisco gegaan waar de de RV hebben afgeleverd in San Leandro. Mooie reis en...

Uw ervaring met Jan Doets

Goede ervaring. Er werd meegedacht bij de reservering van de reis en alles werd keurig verzorgd. Ook persoonlijke aandacht via de telefoon. Jullie blijken ook een goede naam te hebben want in Chicago werd gezegd toen we onze vouchter niet bij ons hadden voor de RV: O, geregeld via Jan Doets dan zit het wel goed.

Wel duidelijk zeggen dat Hwy 1 richting Monterey dicht is en dat je daar echt niet verder kan ofwel moet omkeren. Wordt ter plekke slecht aangegeven. Dus na Hearst Castle omkeren!

Marjo Wetzels

Geweldige mooi gevarieerde trip door Florida!! Wauwww ervaring!

Uw ervaring met Jan Doets

De variatie, de organisatie, de bijgeleverde info, gewoon TOP ervaring!!

Erik

Voor de 1e keer naar amerika geweest en 3 weken met een camper van Chicago naar Los Angeles gereden.
de reis was in één woord GEWELDIG! we zouden het zo weer doen en gaan dat ook doen.

Uw ervaring met Jan Doets

Onze ervaring met Jan Doets reisorganisatie is gewoon goed.

Yvonne en Luuk

We hebben genoten van onze reis naar IJsland - New York - Chicago. Goede vluchten, fijne hotels. Prima geregeld allemaal.

Uw ervaring met Jan Doets

Een reisorganisatie die regelt, wat ze belooft.

Patricia

Geweldige camperreis gehad, alles super goed geregeld, vlucht, hotel, shuttle en pick up camper, daarna heerlijk je eigen route uitzetten en gaan.
Ook de intake van de camper en het hotel...

Uw ervaring met Jan Doets

Prima reisorganisatie met kennis van zaken en alles super geregeld, voor een goede prijs.

Bas Kuipers

Op 22-03-2018 offerte via de site van Jan Doets aangevraagd, offerte per mail ontvangen, op 23-03-2018 op de knop "boek deze reis" gedrukt en om 09.58 uur mailtje ontvangen van Jan Doets met daarin...

Zeer negatief

Lea Grootendorst-Derksen

Prachtige reis, veel gezien en gedaan, leuke mensen ontmoet.
Reis prima in elkaar gezet en geregeld.

Uw ervaring met Jan Doets

Prima touroperator, zeer gespecialiseerd, goed advies van personeel. Snelle afwerking van offerte, reispapieren, etc.

Vluchten gewijzigd met tussenstop van 7 uur!
Skipassen niet geregeld.

Uw ervaring met Jan Doets

Matig reisbureau zonder service.

Reactie Jan Doets America Tours:

Wat vervelend dat je niet volledig tevreden bent.
We willen je graag assisteren en vragen je om je klacht te mailen naar cs@jandoets.nl