Machinefabriek ten Heggeler BV

Na een val was mijn i-pad glas aan diggelen. Na Google geraadpleegd te hebben , kwam ik uit bij Jan Gorter. De pagina was duidelijk, opzoeken welk type I-pad en de prijs is bekend. Volgende morgen... Na een val was mijn i-pad glas aan diggelen. Na Google geraadpleegd te hebben , kwam ik uit bij Jan Gorter. De pagina was duidelijk, opzoeken welk type I-pad en de prijs is bekend. Volgende morgen gebracht en binnen 24 uur gefixed, inclusief nieuwe hoes .

Snel en correct , uiterst tevreden. Je kunt hier niet meer dan 5 sterren geven, maar het voor mij heeft hij er overal 6. Perfect behandeld.

Kan er geen opnoemen, achteraf de factuur keurig nagestuurd, inclusief pinbon, geweldig professioneel .

Mijn ervaring is heel goed. Keurige aflevering van gerepareerde I phone (s)

Houdt zich netjes aan de vooraf gemaakte afspraak.

Geen, blijven doen waar je goed in bent.

Afspraak = afspraak! Top service

Goede service, geleverd conform afspraak

MVV Bouwconsultancy B.V.

Afspraak eenvoudig te maken en de service is excellent! Keep up the good work. Ondanks dat ik wat later kwam toch gelijk geholpen en kon lachen op de reparatie. Binnen kwartier weer een zo goed als... Afspraak eenvoudig te maken en de service is excellent! Keep up the good work. Ondanks dat ik wat later kwam toch gelijk geholpen en kon lachen op de reparatie. Binnen kwartier weer een zo goed als nieuwe en werkende iPhone! Super

Snelle service. Goede entree en prettige kantoor- reparatieruimte.

Beetje lastig te vinden. Wat achteraf gelegen in het bedrijvenpark.

Klant vriendelijk, super service

Sorry ben zeer tevreden over de geleverde diensten waardoor ik geen topsnelheid voor verbetering

Gert-Jan

Prima, snelle service en reperatie naar tevredenheid uitgevoerd

Bram Lucas

Top service! Iphone was gevallen, scherm kapot. Na bellen kon ik dezelfde dag nog terecht en binnen een half uur was mijn iphone weer gerepareerd!

M. Tijink / Huiskes-Kokkeler Autogroep

Zeer goede service