Edwin

Prima service. Batterij vervangen van 5s snel en goed.

Bart pelgrum

Duidelijke offerte snel ontvangen! Na goedkeurirng verzekering gelijk afspraak. Binnen uurtje alles netjes gefixt. Niet iedereen kan iPhone 7 al repareren. Niks te klagen dus.

Snel, netjes en volgens afspraak.

Super service! Dezelfde dag nog gerepareerd.

Snelheid van de reparatie

Bertil Memelink

Via familie terecht gekomen bij Jan Gorter, prettig geholpen en de telefoon was in 20 min (mega snel) gemaakt

Snelle service, Kennis van producten !

D. te Wierik

Super geholpen, wij hadden twee iPhone's waarvan de ene enorm in de kreukels lag, en de andere even nagekeken moest worden op software gebied. Ze zijn beide weer als nieuw. Super bedankt voor de... Super geholpen, wij hadden twee iPhone's waarvan de ene enorm in de kreukels lag, en de andere even nagekeken moest worden op software gebied. Ze zijn beide weer als nieuw. Super bedankt voor de snelle en goeie services.

snelle en hele goeie services.

Geweldige én snelle service!
Geweldige én snelle service!
Toen ik belde ivm een defect aan mij iPhone, kon ik gelijk komen en binnen 20 minuten was het gerepareerd. De vorige keer toen mijn scherm vervangen moest worden, was het ook dezelfde dag gemaakt. Echt top!

Snel, vriendelijk en vakkundig

F. Buesink

Prettige ontvangst/Technisch goed op de hoogte

Meteen vermoedelijk defect gecontroleerd met vervangend onderdeel. Werkte onmiddelijk. Geeft veel vertrouwen.

Snelle service.
De telefoon was met 20 minuten weer Oke!!
Super geregeld aangezien ik ook direct weer bereikbaar moest zijn.

Goed ontvangst.
Prima service.
Telefoon doet het weer perfect.

Rimmert van Kalsbeek

Tot nog toe prima.

Ze doen wat ze zeggen.

Bjorn

Super service! En goed advies! Echt een aanrader voor uw iPhone of iPad reparaties!

Snelle en goede service