Aletta

Wij hebben een fantastische reis gemaakt. Met als eerste New York en daarna de rust, ruimte, prachtige natuur en dieren van West-Canada.

Uw ervaring met Doets Reizen

Tijdens het gesprek werd er de tijd genomen om onze wensen te horen en dit heeft onze ideale reis, qua tempo, locaties en excursies opgeleverd.

Adri Doorneveld

De reis was goed georganiseerd, gelukkig hadden we zelf voor een langer startverblijf in Portland gekozen. Over het algemeen goede accomodaties, met uitzondering van Newport en Crater Lake. Het... De reis was goed georganiseerd, gelukkig hadden we zelf voor een langer startverblijf in Portland gekozen. Over het algemeen goede accomodaties, met uitzondering van Newport en Crater Lake. Het hotel in Newport heeft namelijk een erg kleine en daardoor warme en smerige onbijtruimte, met beperkt assortiment en plastic borden en bestek. En Crater Lake is wel erg basic, maar het is ook een nationaal park, dus vooruit. Wat ons wel erg tegen viel was de gehele kust van Oregon, wij dachten leuk kust met mogelijk strandfaciliteiten. Maar in geen van de plaatsen was iets dergelijks. Is waarschijnlijk ook niet mogelijk gezien het klimaat. De gehele kust hebben we , 500 km, in de mist en vaak zeer dichte mist gereden. Ook snapte we overnachtingsmogelijkskeuze niet helemaal, waarom 2 nachten in Newport en maar 1 nacht in Astoria? Het binnenland is trouwens wel prachtig, Klamath Falls, Crater Lake, Bend, Mount Hood en Hood River.

Uw ervaring met Doets Reizen

Goed georganiseerd, zakenkundig en flexibel voor aanpassingen. Goede info vooraf en goede route beschrijving.

Marco Bladeck

Het is haast niet in woorden uit te drukken hoe wij deze reis hebben beleefd. We hebben hier al een poos naartoe geleefd en eindelijk was het moment daar. Het was geweldig, overweldigend,... Het is haast niet in woorden uit te drukken hoe wij deze reis hebben beleefd. We hebben hier al een poos naartoe geleefd en eindelijk was het moment daar. Het was geweldig, overweldigend, inspirerend. Het overtrof al onze verwachtingen. We hebben een nieuw favoriet vakantieland gevonden.
Het enige jammere was dat we vanwege de rookontwikkeling door de vele bosbranden niet naar Yosemite konden. Goede reden om terug te gaan.

Uw ervaring met Doets Reizen

Alles was tot in de puntjes geregeld. Vriendelijke, kundige medewerkers. Absolute aanrader om via Jan Doets alles te laten regelen.

goede organisatie

Ben Sepp

Prima ervaring, inmiddels 3e keer met Jan Doets gereisd(Vergelijkbare reisjes
Prima ervaring, inmiddels 3e keer met Jan Doets gereisd(Vergelijkbare reisjes
Dit keer Orlando, hotel Double Tree centrale basis van vertrek pretparken, alsmede minicruise Bahama"s vanaf Port Canaveral, Enchantment of the seas, reisje met 10 personen.
Organisatie, klantvriendelijke behandeling door de medewerkers van Jan Doets, hotel, autohuur en bootje, dik voor mekaar.

Uw ervaring met Doets Reizen

Repeterend gast, dus hoef je niet verder te kijken!!!!!

Robert van es

Ben nu voor de 5de keer naar het westen geweest van Amerika
En dit was de mooiste Roadtrip van alle
Ben nu voor de 5de keer naar het westen geweest van Amerika
En dit was de mooiste Roadtrip van alle
Deze keer ben ik alleen geweest en heb me prima vermaakt, het mooiste was 2 dagen met een 4 wheels drive jeep door Canyonlands rijden, de 100 Miles drive White Rim Route en The Chicken Corner gedaan.
Top vakantie 👌🏻

Uw ervaring met Doets Reizen

Voor het eerst via jan doets geboekt, en is prima bevallen. Goed contact, goede service, en staan voor je klaar als je vragen heb thuis en zelfs op de vakantie

Mooie reis door West Amerika, afwisselend natuur en steden. De excursies maakten de reis extra speciaal en zijn de hoogtepunten. Road Bear als camperverhuurder was uitstekend. Campings waren leuk,... Mooie reis door West Amerika, afwisselend natuur en steden. De excursies maakten de reis extra speciaal en zijn de hoogtepunten. Road Bear als camperverhuurder was uitstekend. Campings waren leuk, regelmatig een zwembad. Fijn dat er shuttles rijden in de nationale parken. Voor de steden was Uber een uitkomst. Enige minpunt was British Airways. Die zullen we nooit meer kiezen als luchtvaartmaatschappij.

Uw ervaring met Doets Reizen

Wij zijn zeer tevreden over Jan Doets met name over de informatie die gegeven werd voor en tijdens de reis. We ontvingen regelmatig updates over de bosbranden in de omgeving waar we waren.... Wij zijn zeer tevreden over Jan Doets met name over de informatie die gegeven werd voor en tijdens de reis. We ontvingen regelmatig updates over de bosbranden in de omgeving waar we waren. Uiteindelijk konden we niet naar 1 camping en zijn we overgeboekt. Dan ben je extra blij dat alles geregeld is en dat je dit niet zelf hoeft te regelen. Vragen van ons via e-mail worden snel opgepakt. We zullen zo'n reis niet ieder jaar maken, maar de volgende keer zeker weer via Jan Doets.

Marianne

Mooi, compacte en complete reis.

Goed.

Weer top geregeld! Jammer dat we het "berichtje" van Jan Doets niet hebben ontvangen dit jaar.

Uw ervaring met Doets Reizen

Jan Doets is een hele gespecialiseerde organisatie, waar je met alle vragen over USA en Canada terecht kunt.

Cor Abbring

Onze ervaring van de reis is super. Een prachtige familievakantie met verschillende ervaringen in de prachtige steden en de overweldigende natuur van de nationale parken. Het kamperen met een camper... Onze ervaring van de reis is super. Een prachtige familievakantie met verschillende ervaringen in de prachtige steden en de overweldigende natuur van de nationale parken. Het kamperen met een camper is zeer goed bevallen. Vrijheid waneer je wilt maar van alle gemakken voorzien.

Uw ervaring met Doets Reizen

Een zeer professionele organisatie die zeer veel verstand heeft van de mogelijkheden in Amerika. Alles is mogelijk, en wat je uitkiest wordt perfect verzorgt.