Klantenservice

Freddy Wolters

Top en snel

Beste Freddy,
Bedankt voor uw review we hopen u nog eens terug te zien in onze webshop of wellicht te Oss.

Arne Bergmans

Isolatie en levering zoals gewenst. Maar de maten aangegeven op de website tov de levering zijn maar liefst 0,5M per rol korter! Met maar liefst een verschil in totaal van 10m2!

Beste Arne,

Vincent Zaal

Top bedrijf

Beste Vincent,

peter

Snelle levering, en een goede klantenservice

Beste Peter,

Chrisjan Heijmans

Zeer goed

Beste Chrisjan,

Gijs Brok

Iets duidelijker bevestiging had gekunt ipv enkel automatische direct na betaling.

Roelandt

👍

Beste Roeland,

Pascal Samaey

Vlugge en correcte service

Beste Pascal,

Michiel

Keurig op tijd geleverd voor de deur

Beste Michiel,

Richard van Maanen

Correcte levering tegen scherpe prijs.
Duidelijke communicatie over levertijd

Beste Richard,