Klantenservice

RenoVas

Goede materialen, kleine beetje vertraging met levering, echt goede chauffeur

Beste Renovas,
Bedankt voor uw review we hopen u nog eens terug te zien in onze webshop of wellicht te Oss.

Marc van Meeteren

Prima!

Beste Marc van Meeteren,

Edwin Oldenburg

Beste Edwin Oldenburg,

Bert Derks

Werd zeer goed en snel geholpen

Beste Bert Derks,

Pieter Quint

Beste Pieter Quint,

klusbedrijf T Rietkerk

Goed bereikbaar, alles netjes geleverd

Beste Klusbedrijf T. Rietkerk,

Casper Oosterbos

Laatste keer

Jos

Levering was een dag later dan oorspronkelijk afgesproken. PIR platen werden geleverd met veel beschadigingen.

Beste Jos,
Bedankt voor uw review.
Beste Jos,
Bedankt voor uw review.
Wat vervelend om te horen dat de producten niet voldoen aan uw wensen. Echter is hier geen contact met ons geweest zodat we een oplossing konden bieden.
Misschien kunnen we nog iets voor beteken door contact op te nemen met onze klantenservice.
U kunt ons mailen via ‘Klantenservice@jandeisolatieman.nl’ mocht er in de toekomst ooit nog een misverstand zijn.
Nogmaals onze excuses voor het ongemak.
We hopen u nog eens terug te zien in de webshop of wellicht op locatie te Oss

Maarten Treurniet

Goede snelle service

Beste Maarten Treurniet,

Edwin Nauman

Pir platen en steenwol gekocht

Beste Edwin,