Marco

Perfect! Snel geleverd en het past. Prima kwaliteit. Ik ben erg tevreden.

Snel, prima prijs-kwaliteit verhouding.

Rob Jasper

Prima ervaring- goede communicatie.

Helaas, extra ophangbeugel die was beloofd is niet geleverd. Inmiddels gehaald bij lokale leverancier.

Aflevering veel sneller dan verwacht/ prima communicatie/ goede, degelijke verpakking

B b

Reactie op verzoek feedback

Prima luxaflex en op tijd geleverd

Bakker

Duurde vrij lang, maar prima product

Door de zomervakantie duurde het ruim een maand voordat ik de bestelde jaloezie binnen had. Op zich geen punt, echter was de berichtgeving hierover matig. Heb zelf 4 x gebeld met vragen als waar blijft het en welke dag deze bezorgd zou worden. Alleraardigste Ramon delhaes overigens.

Schaf

Mooie jaloezieën!

We zijn superblij met onze jaloezieën, alles verliep heel soepel. Van het bestellen tot de levering. Het bestellen via de site is heel makkelijk alles is heel duidelijk aangegeven. En wat een snelle levering, echt helemaal top!

seinen

goede ervaring

cv LBG - Advocaten

Ik ken de JD...zij niet, maar ze zijn jaloers!

Top service, van raam tot kozijn!

OpMaat

Prima service.

I.v.m. de vakantieperiode duurde de levering wat langer maar dat is logisch.
Verder prettig contact en perfecte levering op ons nieuwe (tussentijds gewijzigde) adres.
Mocht ik weer lamellen nodig hebben dan bestel ik ze zeker hier.

Jose van Wiggen

Zeer goed. Goede service.

Arjan de Bruin

Snelle service, meetinstructies onjuist en wel erg veel mail over feedback.

Goede, persoonlijke en snelle service. Prima kwaliteit. Meetinstructies (bij in de dag 1 cm van kleinste maat aftrekken) kloppen niet. Bij de breedte is het juist, maar bij de hoogte had er bij het geleverde eigenlijk in alle gevallen minstens één jaloezie minder aan moeten zitten.

De herhaaldelijke verzoeken tot het invullen van dit formulier zijn wat vervelend. Alleen vanmorgen al om 8:15 en 8:27 u een verzoek hiertoe ontvangen.

Reactie Jaloezieen Discounter:

Wij zijn blij verheugd om te lezen dat u tevreden bent over het product zelf. De meetinstructie is met zorg samengesteld en is afkomstig van ons atelier en daarmee wordt door de woninginrichters ook mee gewerkt. Vervelend om te horen dat u in een kwartier 2 maal een uitnodiging heeft gekregen voor een beoordeling te geven. Deze uitnodigingen worden door het bedrijf The Feedback Company verstuurd namens ons bedrijf. Ik vermoed dat hier even een storing in hun systeem heeft gezeten waardoor u blijkbaar in een kwartier 2 uitnodigingen heeft gekregen. Dit zou maar 1 keer plaats mogen vinden namelijk. Excuses daarvoor dat daar iets mis is gegaan.