Ben heel goed geïnformeerd en zeer tevreden

Daan

Fijn bedrijf, had m’n spullen heel snel binnen(pomp en waterstofzuiger) . Makkelijk te bestellen en mogelijkheid achteraf te betalen.

Danny

Gemakkelijk bestellen en vlotte service

John Seijben

Correcte en snelle afwikkeling bestelling

Ernst

Inmiddels een aantal keren chemicaliën gekocht voor ons zwembad. Snelle levering, niet duur en goede producten.

saskia van rosmalen

We hadden een zwembad via de site gekocht en die kwam keurig netjes een dag later al aan... toen bleek dat het bedrijf werkelijk bij ons om de hoek was in zevenbergen.. We zijn naar de winkel toe...

Bert

Prima service! Levert prima optijd en past perfect

Snelle en correcte afwikkeling van de bestelling.

Daniella De Decker

Het bedrijf is onbetrouwbaar en onbeleefd.
Door toedoen van deze shop zit ik met een zwembad wat lekt, omdat ze onderdelen niet hebben meegeleverd.
Inmiddels is door de regen, van...

Reactie Jacuzziwebshop.nl:

Beste Daniella, vervelend dat u het zo heeft ervaren. De Intex easy set wordt altijd als een set in één doos geleverd. Zwembad, in- en uitlaat en zwembadpomp. Wanneer dit incompleet blijkt bij het uitpakken dan wordt dat uiteraard opgelost. Dit is in de fabriek dan mogelijk niet goed gegaan. U krijgt dan ook natuurlijk een in- en uitlaat opgestuurd vanuit Intex Service Roosendaal. Deze kunt u met enkele dagen verwachten. Ik hoop dat u mijn reactie e-mailtjes (een half uur na ontvangst van uw mailtje) om het probleem te constateren wel als prettig heeft ervaren. Tot slot wil ik graag melden dat wij wel zijn aangesloten bij Feedback Company en iedereen heeft daarmee een Buysmart aankoopbescherming! https://www.feedbackcompany.com/nl-nl/buysmart/consument/. Dat hebben veel andere keurmerken niet. M.v.g, Bastin van Oers, eigenaar ZwembadenWebshop.nl

Arts

Ik heb mijn bestelling nog niet maar het te woord staan per mail👍🏻