4.6/10
6.2/10
5.6/10
6.8/10
4.8/10

Ik herken mij totaal niet in de enkele beoordelingen die hier zijn geschreven. Integendeel.
Nadat ik een aantal filters voor de hottub bij Hottub & Spa heb besteld kreeg ik nadat er twee stuk gingen twee nieuwe opgestuurd. Bastin van Oers van Hottub & Spa had de door mij toegestuurde foto overlegd met de firma Kirami en kreeg uitleg hoe ze gebruikt moeten worden. Alles werd heel correct met mij gecommuniceerd. Dat is gisteren via de mail gebeurd. Vandaag kreeg ik dus de twee nieuwe filters netjes geleverd via de post. Wat een SERVICE! En dat schrijf ik met hoofdletters. Ik geef Hotub & Spa hierbij een warme douche oftewel een warme hottub!

Klant- en servicegericht. Uitstekende prijs-kwaliteit verhouding.

Geen verbeterpunten. Ga vooral door met deze goede klantgerichtheid. Daar kunnen veel bedrijven een voorbeeld aan nemen.

de vries

Bestelling is nog altijd niet afgeleverd, webshop is ofline, telefoonnummer werkt niet meer.
geld dus gewoon kwijt.

de vries

Begin Mei een bestelling gedaan betreffende hottubtafel en betaald, nooit de bestelling ontvangen.
website offline, telefoonnummer buitenbedrijf. mails wordt niet op gereageerd.

Zeer matig. Op zich was de informatie redelijk echter de jacuzzi zou binnen 14 dagen geleverd gaan worden.
Een aanbetaling is dan gebruikelijk echter moest ik het volledige bedrag vooruit betalen. Een aantal dagen voor de levering blijkt dat de levertijd is opgelopen naar 8 weken waarna ik direct het geld terug gevraagd en gekregen heb.

Wel een aanbetaling doen van max 15%, rest bij levering.