7.4/10
7.4/10

G van Beek

Goed product. Helaas weinig after Sales zorg

Goede kwaliteit hottub

Betere aftersales. Herstel transport-schade!

Goedemiddag meneer van Beek,
Goedemiddag meneer van Beek,
Ondertussen hebben we elkaar per e-mail nog even gesproken. Door overdracht was het bij mij niet helemaal goed verlopen. Ook hier nogmaals mijn excuus voor. Gelukkig gaan we het aankomende week oplossen voor u.
In ieder geval nog heel veel fijne relaxuurtjes in uw hottub.
Met vriendelijke groet Daisy

Eveline Broekhuis

Goede service verleend toen we een melding deden dmv een mail dat de nieuwe filter stuk bleek te zijn.We hadden binnen een week een nieuwe filter.

Op dit moment niet

Oomen

Grote empathie, denken mee, lopen mee, zeer gastvrij

Meedenken

Geen!!!

De buuck

Woodlux hottub gekocht

Gunstige Prijs

Kennis van de verkopers (onze was net is dienst)

Goedemiddag meneer Bruurs,
Dank u wel voor uw review, fijn om te zien dat u ons aanraad en dat u tevreden bent.
Inderdaad waren er wat zaken niet helemaal soepel verlopen. Maar gelukkig...
Goedemiddag meneer Bruurs,
Inderdaad waren er wat zaken niet helemaal soepel verlopen. Maar gelukkig zijn we daarin tot een mooie compromis gekomen.
Heel veel plezier van jullie hottub en veel relax momenten gewenst.
Met vriendelijke groet Daisy

Stijn

F

Goedemiddag meneer Stijn,
Dank u wel voor uw feedback. Fijn om te zien dat u tevreden bent.
Tot snel in onze (web)shop.
Met vriendelijke groet
Daisy

anoniem

Prima service en snelle levering

Vriendelijk personeel - kundig advies

De samenwerking met transport mocht beter - de hottub was niet geleverd wel de kachel

Goedemiddag mevrouw,
Fijn om te lezen dat u ons bedrijf aanbeveelt.
Goedemiddag mevrouw,
Fijn om te lezen dat u ons bedrijf aanbeveelt.
Het klopt inderdaad dat er een fout was gemaakt bij het transportbedrijf. Gelukkig is dit dezelfde dag nog opgelost en is de hottub alsnog geleverd.
Heel veel plezier van uw hottub.
Groetjes Daisy

Mark Reigwein

Tevreden

Enthousiasme, mooie spullen. Doen wat ze zeggen.

Communicatie kan beter. Maar dan met name sneller reageren. Je merkt dat het bedrijf drukke periodes kent

Goedemiddag meneer Reigwein,
Fijn om te lezen dat u tevreden bent over Hottub & Spa.
Goedemiddag meneer Reigwein,
Fijn om te lezen dat u tevreden bent over Hottub & Spa.
We hebben inderdaad een drukke periode op het moment maar we doen er alles aan zo snel mogelijk te reageren. Door de uitval van een monteur bij ons plaatsingsbedrijf liep het even niet zoals gehoopt. Gelukkig hebben we voor u een passende oplossing kunnen vinden en kunnen we de spa toch nog op tijd plaatsen bij u.
Bedankt voor uw review.
Met vriendelijke groet
Daisy

Fam. Scheffer

Tijdens bezoek een uiteindelijke aankoop goed en op een prettige manier geïnformeerd/geadviseerd. Duidelijke info over levertijd en aanhouden hiervan. Duidelijke communicatie.

Communicatie in het algemeen: duidelijk, adequaat en vriendelijk.

Bij levering beschadigingen aan de Hottub, maandag gemeld en benieuwd naar de afwikkeling. Eerste contact hierover is prettig verlopen, ben nu benieuwd naar daadwerkelijke afwikkeling.

Goedemiddag meneer Scheffer,
Goedemiddag meneer Scheffer,
Fijn om te horen dat u tot nu toe tevreden bent over uw aankoop bij Hottub & Spa. Helaas waren er inderdaad wat beschadigingen aan de hottub. Ik heb u vandaag ook een e-mail gestuurd omtrent de beschadigingen. We gaan er in ieder geval voor zorgen dat dit zo snel mogelijk is afgehandeld.
Ondanks de beschadigingen kunt u toch gebruik maken van uw hottub. Dat is gelukkig wel erg fijn.
Veel plezier verder van uw hottub en we hebben verder nog contact over de afwikkeling.
Met vriendelijk groet Daisy,

Ron de Lang

Goede ervaring, prettig personeel en vakkundig.

Verstand van zaken

Communicatie kan beter, vooral in de terugkoppeling zodat onzekerheden weggenomen kunnen worden.

Bas

Goed product, matige communicatie

Mooi assortiment tegen goede prijzen

Communicatie omtrent levering is wat lastig, e-mail wordt vaak slecht beantwoord, wil je iets weten dan moet je bellen wat niet altijd even handig is.
Op de website staat gratis installatie,...
Op de website staat gratis installatie, dit geldt echter niet voor de hottubs (staat nergens op de site). Levering was niet in 1x compleet, dit werd snel gecorrigeerd, terwijl de zending gecontroleerd werd voor vertrek (werd telefonisch gemeld).
Over het product niets dan lof!