7.4/10
7.4/10

Roel de bakker

Begin was goed maar na afspraak 8 a9 weken levertijd tara zij geen probleem binne 8 weken heeft u uw hottub nouw 12 weken verder nog niks en word gezecht dat het nu nog 2 weken duurd bellen je niet... Begin was goed maar na afspraak 8 a9 weken levertijd tara zij geen probleem binne 8 weken heeft u uw hottub nouw 12 weken verder nog niks en word gezecht dat het nu nog 2 weken duurd bellen je niet uitijdelijk zelf paar keer gebeld dan mailen ze naar de leveransier waar hij blijft word er gezecht bel u over 1 uur trug kon ik naar 2 uur weer zelf bellen en de keer daar voor ook al na 3.5 uur zeggen beloven vertellen veel gebeurt helemaal niks toen qij de hottub kochten waren er 4 in voorraad nu ineens smoes hout te kort en kustof jaja word gewoon aan het lijntje gehouden baba niks kopen bij deze mensen alleen maar elende

Snel verkocht netjes verlopen goede uitleg aan het begin maar daarna allende

Als je iets niet kan leveren of als er twijfel is zeg het kan je ergens anders heen eve goede vriende als je de beschijving stuurd maandag moeten we zelf naar vragen na een week 2 weken bel je zelf... Als je iets niet kan leveren of als er twijfel is zeg het kan je ergens anders heen eve goede vriende als je de beschijving stuurd maandag moeten we zelf naar vragen na een week 2 weken bel je zelf omdat ze je niks laten weten na 9 weken word er gezecht duurd nog 3 weken bel je zelf weer naar 3 weken je hoort niks ook geen mail bel je zelf nog een keer duurd het nog 2 weken en er waren er 4 in vooraad dus vertraging was geen sprake van dus wel ik heb nu vakantie en geen hottub was ik maar naar een ander bedrijf gegaan vraag je naar een oplossing een andere of iets ga nie komt er op neer kan nergens anders heen duurd weer 8 weken dus wacht maar bagger bedrijf baba

Hottup en Spa Zevenbergen

Levering en plaatsing en uitleg perfect
Plaatsing wel erg duur en dan zelf nog meehelpen ook

Goede service met terugnemen defecte hottup

Communicatie

Beste meneer Oonincx,
Wat jammer om te horen dat u ons niet aan zou bevelen.
Beste meneer Oonincx,
Wat jammer om te horen dat u ons niet aan zou bevelen.
Ik vind het jammer dat u vergeet te vermelden dat er na een defect aan uw hottub, die wij voor u wilde laten maken, u heeft besloten deze in te ruilen voor een spa. Wij hebben u toen het gehele aankoopbedrag van de hottub aangeboden. Binnen 4 weken hebben wij toen uw nieuwe spa geleverd. Dit wordt gedaan door een erkend bedrijf, waar wij van weten dat de kwaliteit van het werk dat zij leveren erg goed is. U heeft inderdaad deze monteur meegeholpen de spa in de tuin te krijgen, dit omdat de schutting er niet volledig uit kon. Helaas is de factuur van de monteur bij u terecht gekomen en heeft u hier de kosten van gezien. U vindt dit erg duur, maar hoeft deze natuurlijk niet te betalen. Deze kosten nemen wij geheel op ons.
Aangezien u aangeeft dat de levering, plaatsing en uitleg perfect waren, vind ik het vreemd dat u ons hier een 1/5 als eindoordeel geeft. Dit lijkt me niet geheel terecht. U heeft uitgelegd dat het allemaal wel oké zou zijn mits wij u een stofzuiger cadeau zouden geven. Wij hebben aangegeven dat hier met het terugnemen van de hottub en de nieuwe spa leveren en plaatsen (wat dus zo duur is volgens u) geen ruimte voor hebben om dit weg te geven. Wij hebben de hottub omgeruild omdat we graag een goede service bieden, niet om hier op te verdienen, want dit doen we dus niet op dit moment.
Wij hopen natuurlijk dat u erg veel plezier heeft van deze mooie spa.
Tara van Hottub & Spa

PP

Heel professionele dienst verlening, onthaal was super vriendelijk en kennis van zaken! Ik zocht een hottub die aan mijn voorwaarden kon voldoen en zo snel mogelijk geleverd kon worden. Ze hebben... Heel professionele dienst verlening, onthaal was super vriendelijk en kennis van zaken! Ik zocht een hottub die aan mijn voorwaarden kon voldoen en zo snel mogelijk geleverd kon worden. Ze hebben deze bij de verdeler dus ook opgevolgd.

Professioneel, vriendelijk, opvolging.

Prijzen op de website waren niet up to date dus uiteindelijke kosten waren toch hoger.

Peter gatowinas

Volledig assortiment

Goed advies

Nvt

Particulier

Super

Ze houden hun aan hun afspraak

Misschien laten weten wanneer het op de post gaat.

Nouwen

We hebben een Spa gekocht

Vriendelijk, heldere voorlichting

Communicatie na de gesloten verkoop met de klant, dit duurde vaak onnodig lang waardoor je als klant kan gaan twijfelen

Goedemiddag familie Nouwen,
Zojuist hebben wij elkaar nog even aan de telefoon gehad. We kunnen met uw feedback weer aan de slag.
Fijn om te horen dat alles verder naar wens is en dat u al...
Goedemiddag familie Nouwen,
Fijn om te horen dat alles verder naar wens is en dat u al veel plezier heeft van uw Jacuzzi.
We zien u graag nog eens terug in onze (web)winkel.

Tijsterman

Goed. De 2 min punten komen voort uit geen reactie naar de klant toe over eventuele openstaande bedragen.

Hulp bij telefonisch contact

Na het plaatsen van een order de bank incasso beter in het systeem verwerken. Als een klant online een bestelling heeft gedaan eerder reageren op de betaling. Niet afwachten tot de klant belt over... Na het plaatsen van een order de bank incasso beter in het systeem verwerken. Als een klant online een bestelling heeft gedaan eerder reageren op de betaling. Niet afwachten tot de klant belt over de levering.

Goedemorgen meneer Tijsterman,
Goedemorgen meneer Tijsterman,
Bedankt voor uw feedback.
Wat betreft uw betaling klopt het dat er toen in ons systeem iets mis is gegaan waardoor het allemaal wat langer heeft geduurd. Mijn excuus hier nogmaals voor. Dit is zeker voor ons een punt waar we aan bezig zijn om te verbeteren in de toekomst.
Ik hoop dat u al veel fijne uurtjes in uw hottub heeft kunnen doorbrengen.

Theo

Goed !
Op mijn vragen antwoord gekregen en goed advies .

Klantvriendelijk

Misschien wat duidelijker aangeven wanneer het verzonden word..

Goedemorgen,
Wat een fijne feedback hebben we van u gekregen.
Uiteraard ook bedankt voor uw verbeterpunt. Hier kunnen we zeker wat mee.
Wij zien u graag nog is terug in onze (Web)shop....
Goedemorgen,
Wat een fijne feedback hebben we van u gekregen.
Uiteraard ook bedankt voor uw verbeterpunt. Hier kunnen we zeker wat mee.
Wij zien u graag nog is terug in onze (Web)shop.

Cees Jaspers

Prettig

Kennis van zaken en volledige informatie

Assortiment bijproducten zoals bevestiging clips zijn niet volledig bij levering hottub

Goedemiddag Meneer Jaspers,
Bedankt voor u positieve feedback.
Dankzij uw telefoontje over de clipjes weten we nu dat deze niet juist worden bijgeleverd.
Bedankt hiervoor.
Wij...
Goedemiddag Meneer Jaspers,
Bedankt voor u positieve feedback.
Bedankt hiervoor.
Wij wensen u veel plezier in uw hottub.

Jan

Bestellen/ verzenden is ok. Beschrijving producten misleidend.

Niet

Op plaatje van filters staat: foto van 2 filters en daarbij x2. Ik verwacht dan 4 filters ipv 2. In de beschrijving spreekt men niet van 2 of 4. Betreft lay z spa filters VI.

Goedemiddag,
Bedankt voor uw feedback.
Vervelend om te zien dat u de informatie op de website niet helemaal duidelijk vind.
Ik ga dit verder voor u uitzoeken en kom er dan bij u op...
Goedemiddag,
Bedankt voor uw feedback.
Ik ga dit verder voor u uitzoeken en kom er dan bij u op terug.