Jackz.nl

1993 beoordelingen

1993 Reviews

Cagdas Çetin

Zeer snelle levering, klantvriendelijk.

Kan niet iets bedenken. Is gewoon een top webwinkel.

Hand geschreven bericht is iets unieks. Ik kreeg het gevoel dat mijn bestelling werd gewaardeerd.

Chris den Hertog

Super, ik krijg het gevoel dat ik niet een nummer ben maar een persoon. Daarom bestel ik liever hier dan bij een grotere partij

Tot mijn laatste bestelling kreeg ik altijd plaatjes te zien van mijn bestelling in het krat en doos. De laatste keer niet meer. Dat vond ik jammer. Ik kreeg net even minder dat persoonlijke touch... Tot mijn laatste bestelling kreeg ik altijd plaatjes te zien van mijn bestelling in het krat en doos. De laatste keer niet meer. Dat vond ik jammer. Ik kreeg net even minder dat persoonlijke touch gevoel.

Ja, de persoonlijke touch. Allereerst al het persoonlijke handgeschreven briefje. De snelle respons bij een probleem en natuurlijk de producten en prijs kwaliteitverhouding.

Emile

Leuke webwinkel. Interessant aanbod. Snelle service en goede statusupdates.

Zoekfunctie niet helemaal optimaal

Goede status update levering; overzichtelijke website

Arjen Vastenhout

Voor 22:00 besteld volgende dag in huis

V. Hellendoorn

Zeer vriendelijke service

Jean-Dree Jansen

Orders worden snel and professioneel afgehandeld, betaling via iDEAL binnen paar seconden,pakket volgende dag al ontvangen, perfect.

Freek Lambrechts

Tweede keer pommade besteld. Supersnelle levering en fijn postkaartje in het doosje :-)

willem hofman

Wel een goed bedrijf met goede producten.

er is beduidend minder baard olie in uw assortiment en de helft was ook nog niet op voorraad.
mijn beardbrand lumberyard olie was er niet [die vind ik het best] and the holy fuck thats some nice smelling beard oil was ook niet meer te verkrijgen. Nou heb ik 1000 punten gespaard en zijn de meeste olie verdwenen..
Word dit weer aan gevuld?

Duidelijke site. spaarsysteem is oke. levering is prima..

Reactie Jackz.nl:

Hoi Willem,
Hoi Willem,
dit wordt zeker weer aangevuld. We hebben even minder voorraad gehad omdat we ons magazijn gingen verhuizen. Mails ons even weleke olie je precies wilt. Zorgen wij dat ie geleverd wordt.
gr
Patrick
Team Jackz

Peter

Super goed, bezorging was heel snel en goed producten altijd op voorraad! Ook leuk een handgeschreven kaart erbij maakt het persoonlijker super!

Snelle levering, altijd op voorraad, persoonlijk tintje

Hans

Matig

Reageer snel op de mails. En mail gemaakte afspraken. Dat er iets mis gaat kan gebeuren maar dan samen tot een oplossing komen is nog belangrijker en dat is erg slecht bij jullie.

Alles werd snel geleverd! Helaas wel verkeerd! Mail gestuurd maar na 36 uur geen reactie. Gebeld en werd aangegeven dat ik het product opgestuurd krijg. Helaas geen mail ontvangen van de gemaakte... Alles werd snel geleverd! Helaas wel verkeerd! Mail gestuurd maar na 36 uur geen reactie. Gebeld en werd aangegeven dat ik het product opgestuurd krijg. Helaas geen mail ontvangen van de gemaakte afspraken en niks op de mail gehad. Dus de toezegging binnen 24 uur een reactie gaat niet op!