Jackz.nl

1993 beoordelingen

1993 Reviews

Mark

Zeer professionele service, aanrader.

Doe zo verder!

Duidelijke website, goede communicatie, alles bij elkaar een goede ervaring, zal snel terug een bestelling plaatsen

Fantastisch!

Ga zo door!

Vlot bestellen en snelle levering. Persoonlijk briefje erbij is top!

De Roo Fabrice

Goede uitleg over product, ruim aanbod wat zeer interessant is !
Verzendkosten wel wat aan de prijzige kant voor verzending Belgie

Goedkoper verzendkost zou verleidelijker zijn

Zeer sterk mer ruim aanbod en prijs !

Kevin

Zeer goed

Niet echt

Snel, vriendelijk en goed geïnformeerd

Martens Jo

Zeer goed

Probeer Youtube informatie filmpjes bij de producten te plaatsen. Zeker handig voor hoe en wat je iets moet gebruiken.

Zeer snelle levering, duidelijk site, goed verpakt.

De Cock Mickey

Goede ervaring, snelle levering, de avond zelf nog een fototje van de bestelling, alsook het zelfgeschreven briefje. En als toekomstig barbier is dit extratje op in de toekomst nog meer te bestellen... Goede ervaring, snelle levering, de avond zelf nog een fototje van de bestelling, alsook het zelfgeschreven briefje. En als toekomstig barbier is dit extratje op in de toekomst nog meer te bestellen hierbij.

Het zelfgeschreven briefje, de snelle levering, voldoende info over waar de bestelling al is

Vanherf Martijn

Nice!

Het pomade aanbod is wat magertjes, ik bestel liever op jackz maar ben toch genoodzaakt naar andere webshops te gaan voor de iets specialere pomades

Snelle bezorging, klantvriendelijk, goed tracking

Wim Alliet

Voor de eerste keer besteld via Jakz en is me zeer goed bevallen.

Op de site staat te lezen 'voor 17u besteld, de volgende dag geleverd'. Dat bleek niet helemaal te kloppen, het leveren duurde een dag extra.

Heel opvallend is de persoonlijke aanpak. Ik was bijzonder gecharmeerd door het met de hand geschreven kaartje die mij van harte welkom heette bij Jakz Men Care. In deze tijd van digitale... Heel opvallend is de persoonlijke aanpak. Ik was bijzonder gecharmeerd door het met de hand geschreven kaartje die mij van harte welkom heette bij Jakz Men Care. In deze tijd van digitale vluchtigheid vind je dit soort persoonlijke aanspreking maar heel zelden meer. Blijven doen zou ik zeggen!

Snelle en correcte levering!

Staaltje zou interessant zijn, zeker voor de geur van producten.

gemakkelijk en duidelijke site! Daar hou ik van;)

Cruse Mije

TOP TOP TOP!!!

Die zijn er niet!!

Snelle levering en een zeer hoffelijke/aangename service.