Jackz.nl

1993 beoordelingen

1993 Reviews

Van Hoyweghen Denzel

Zeker maandelijks bestel ik op deze site haarproducten...

Sommige producten blijken op andere site's toch enkele euro goedkoper te zijn. Transportkosten op andere site's zijn al gratis vanaf 30€ i.p.v. 50€
Gratis proefstalen zouden voor mij wel leuk zijn omdat ik veel nieuwe dingen uitprobeer.

Supersnelle levering!

Dimitri wuyts

Een snelle Servis

Een tip , dingen die julie
Niet in voorraad hebben misschien bij te vermelden wanneer deze wel leverbaar zijn zo dat mensen deze wel kunnen bestellen

Zeer snelle Servis

Sabine De Laet

Voor een eerste keer ben ik toch wel zeer tevreden over Jackx. Niet weten met wie je te maken hebt en toch zo'n mooie servicegraad halen, goed bezig zou ik zeggen! :-)

Bij collega's worden er ook altijd staaltjes mee opgestuurd en dit vind ik persoonlijk toch wel een leuk extraatje. Zo leer je ook andere nieuwe dingen kennen en misschien realiseer je zo een extra verkoop achteraf!

Heel snelle levering!
Ook het bijgevoegde kaartje en persoonlijk gericht naar mij en geschreven met de hand is toch wel fijn. Dit wil zeggen dat jullie toch de tijd nemen om elke klant op die manier persoonlijk te benaderen.

Brecht

Top

Niks

De kaart achteraf

Vlot, duidelijk, supersnelle levering. Geen enkele klacht.

Neen. Sorry :)

Snelheid levering.

Tamsin Manuel

Professioneel, eigentijds, goede prijs-kwalitieit en on-overtroffen leveringstermijnen!

Neen, eigenlijk niet .. need I say more?

"voor 11u besteld is daags nadien geleverd' is eindelijk geen holle slogan meer .. 10/10

Patrick Deloof

Uitstekende en mooie keuze, goed navigeerbaar

misschien wat meer info ivm geur, iets omschrijven als stoer, mannelijk, heerlijk is nogal vaag,
indien info beschikbaar is over ingrediënten dan graag vermelden, ik vraag niet dat producenten fabricagegeheimen prijsgeven, maar 't is voor velen wellicht belangrijk te weten of iets bijvoorbeeld kunstmatige producten bevat zoals petrol jelly of dimethicone (silikonenolie),
ik wil geen kritiek geven op deze puike site hoor, verre van, dit is één van de betere herenproducten sites, maar je vraagt nu eenmaal wat je klanten belangrijk vinden

quasi direct antwoord op eventuele vragen, en suggesties zijn to the point,

EL

Is oké.
behalve wijze van levering (zie hieronder)

Bij aankomst was metalen doosje (Reuzel) platgedrukt. Hierdoor sluit het niet meer goed af. Omdat het doosje zelf ook mooi is is het nu niet meer te gebruiken.
Dit is waarschijnlijk bij het versturen (post) gebeurd. Misschien producten waar beschadiging tijdens transport mogelijk is anders verpakken (kartonnen doosje).

niet van toepassing

Filip Appeltans

Prachtige service !

Groter gamma ook met wat nevenproducten van de merken , mutsen , sjaals , stickers , posters enz ..

You really do care !

Jurgen

Zeer goed. Steeds vlotte en correcte levering.

---

Steeds vlotte en correcte levering. Persoonlijk geschreven berichtje bij elke levering, wordt als zeer leuk ervaren.