Jackz.nl

1993 beoordelingen

1993 Reviews

Edwin Dobbelaar

Al jaren klant bij Jackz. Ruim assortiment met hele mooie producten in verschillende prijs klassen.producten worden altijd snel geleverd, top service !

Geen !

-Snelle levering
- maken bestellingen persoonlijk met een handgeschreven kaartje
- top producten in verschillende prijs klassen
- snelle afhandelingen

Besterveld

Na mijn bestelling heb ik per mail contact gezocht omdat ik de bestelling wilde aanpassen.
Blijkbaar had ik een grijs scheermes besteld terwijl het op de afbeelding een zwart scheermes was. Via mail geen reactie en daarom gebeld om alsnog een zwart scheermes te bestellen. Dit heeft een paar dagen geduurd en uiteindelijk toch het goeie product ontvangen.

Snellere reactie per mail, had namelijk geen reacties ontvangen bij 2 mailtjes.

Goede producten.

Johan

Mooie producten

Inaas Slimi

Snelle service, leuk handgeschreven briefje bij de bestelling!

Wesley

Ik heb dus de blauwe en roze reuzel besteld, de producten bevallen me prima, er staat op de site dat de blauwe sterk is dit valt aardig mee. Communicatie met levering kan wel wat beter, ik zou het... Ik heb dus de blauwe en roze reuzel besteld, de producten bevallen me prima, er staat op de site dat de blauwe sterk is dit valt aardig mee. Communicatie met levering kan wel wat beter, ik zou het op een dinsdag ontvangen. 2 dagen later was het er nog steeds niet. Daarna een mail gestuurd, krijg je te horen dat de reuzel niet op voorraad was. Was fijn geweest als jullie daarover een mail hadden gestuurd. Voor derest bevalt het prima en de site is ook oke!

Als een product niet leverbaar is bijvoorbeeld met een actie, graag aan de klant laten weten dat het iets langer duurt.

J Prins

Vlotte levering!

?

Vlotte /nette levering

Jasper

Duidelijke website, makkelijk te bestellen en nog belangrijker: snel geleverd!

snelle levering en goede prijzen.

nico cochet

Vlotte en snelle verzending

Andrego Starmans

Vriendelijk en duidelijk contact. Duidelijke website

Up to date blijven van voorraad op website

Kwalitatief hoge producten. Out of de box merken. Geen meeloper producten.

Bart Van Put

Erg tevreden van. Ruim aanbod, meestal altijd alles in stock, snel geleverd, goede service.

Altijd sympathiek om een kaartje bij je bestelling te vinden. Dat geeft een persoonlijke touch. Wordt erg geapprecieerd.