Jackz.nl

Ciska

Prima kwaliteit , vlotte levering

van Gaal

Goede producten en goede service.

Levering duurde wat langer dan aangegeven. Maar voor mij persoonlijk geen probleem.

Duidelijke en heldere website.

K. Lafeber

Jackz benaderbaar. Produkt kwam niet geheel op tijd. 1 belletje (uiteindelijk) en een dag later was het binnen.

Marcel Cramer

Overzichtelijke website, snelle levering. Gewoon goed.

De Bruyne Bert

Heel goede service en snelle levering.

Geen verbetering nodig (alles mag natuurlijk goedkoper :-) )

Altijd wel iets te vinden op de website.

Frank

Snelle, gratis verzending, goed product. Wat wil je nog meer.

Ik moet een beoordeling bij klantvriendelijkheid en reactiesnelheid invullen, maar ik heb verder geen persoonlijk contact gehad. Dus dat is wat lastig beoordelen. Daarom maar drie sterren.

Luc

Correcte en snelle levering. TOP!

John

Mijn eerste ervaring was zeer goed met Jackz.nl. Website is overzichtelijk en prijzen zijn goed. Leuke welkoms korting op eerste bestelling. Levering was volgens belofte en je wordt op de hoogte...

Ik begrijp de voorraad status nog niet helemaal. ik ben 1 keer dit tegen gekomen: op voorraad (0) direct leverbaar.
Ik weet niet wat ik daarvan moet maken.

Verder staat er onder de link bezorgen dat je voor minimaal €35,- moet bestellen en onder de link verzenden €25,- voor NL. Bij bestelling bleek het de laatste te zijn.

Groter aanbod in scheerartikelen zou een plus zijn.

Website is overzichtelijk. Prijzen zijn goed. Korting op eerste bestelling. Je wordt goed op de hoogte gehouden van de status van je bestelling. Levering was volgens belofte.

Brian Van Calster

Heel positief