7.8/10

tatiana kuipers

Snelle en goede service

snelle levering

niks

Prima maar qua retouren ingewikkeld om de track en trace te vinden.

Overzichtelijk

Zorg dat retouren ook op klantnr oid te maken/ vinden.

R Geboers

Het bestelde artikel zou niet op tijd geleverd kunnen worden. Dus zelf het voorstel gedaan het artikel in een andere kleur te leveren. Bij ontvangst bleek het een ander armbandje te zijn een ster... Het bestelde artikel zou niet op tijd geleverd kunnen worden. Dus zelf het voorstel gedaan het artikel in een andere kleur te leveren. Bij ontvangst bleek het een ander armbandje te zijn een ster ipv een klavertje 4. Hierover een mail gestuurd met de vraag om de juiste factuur ivm de garantie en de klacht dat het niet het juiste armbandje was. Doordat een kado was voor een collega die weg ging uiteindelijk het foutief geleverde armbandje gegeven. Ik had op zn minst een excuus van jullie firma verwacht. Tip werk aan jullie communicatie en service.

Artikel was mooi verpakt

Hou je klanten op de hoogte als de levertijd niet gehaald gaat worden. Kom zelf met een vergelijkbaar alternatief en lever wat de klant besteld. Een andere kleur was overeengekomen niet een ander... Hou je klanten op de hoogte als de levertijd niet gehaald gaat worden. Kom zelf met een vergelijkbaar alternatief en lever wat de klant besteld. Een andere kleur was overeengekomen niet een ander armbandje! Reageer op mailtjes

Reactie iXXXi Shop:

Wat vervelend dat het zo gelopen is. Mijn collega had u verkeerd begrepen toen u zei: het mag ook een andere armband wezen. Hij heeft niet begrepen dat het alleen om de kleur ging, maar dat het ook... Wat vervelend dat het zo gelopen is. Mijn collega had u verkeerd begrepen toen u zei: het mag ook een andere armband wezen. Hij heeft niet begrepen dat het alleen om de kleur ging, maar dat het ook een ander armband uit die lijn mocht wezen. Vandaar de ster i.p.v. de klaver. Nogmaals, de armband mag gewoon geruild worden, wat ik u ook in de mail van gisteren verteld heb. In diezelfde mail heeft u ook mijn welgemeende excuses ontvangen voor de verwarring. U heeft aangegeven niet meer te kunnen/willen ruilen. Dan wordt het voor ons ook lastig om u alsnog ergens tevreden mee te maken. Ik hoop dat de ster armband toch met plezier gedragen zal worden, en dat uw collega gaat "shinen" in haar nieuwe functie.

Perfect

Goede communicatie
Mooi ingepakt

Te grote verpakking waardoor het niet door de brievenbus past.

Reactie iXXXi Shop:

Wij verzenden bewust niet met brievenbus post, dit om diefstal en beschadiging te voorkomen. Helaas is dit al veelvuldig voorgekomen bij de reguliere post. Met de track&trace code die u ontvangt... Wij verzenden bewust niet met brievenbus post, dit om diefstal en beschadiging te voorkomen. Helaas is dit al veelvuldig voorgekomen bij de reguliere post. Met de track&trace code die u ontvangt bent u altijd op de hoogte over waar uw pakketje is en op welk tijdstip het bezorgd wordt. Tevens bent u dan ook verzekerd tegen diefstal en/of schade. In onze webshop is het ook mogelijk om een alternatief afleveradres in te voeren, zo kunt u een adres opgeven waarvan u zeker weet dat er iemand thuis is, of bijvoorbeeld uw werkadres.

Mooi product, veel keuze

Snelle levering en netjes verpakt

Ik heb mijn bestelling vorige week ontvangen. Het was prima verpakt met een heel leuk cadeautje erbij. Echter was dit 2 1/2 week nadat ik de bestelling had geplaatst. dit vind ik erg slecht!

Snellere afhandeling!

Hi Corina,
Hi Corina,
In de periode dat jij je bestelling hebt geplaatst waren wij met vakantie. Deze informatie stond ook vermeld op onze site. Vandaar dat de levering langer duurde dan normaal. Om je te bedanken voor je geduld hebben wij er een extra cadeautje bij je bestelling gedaan. Ik ben blij dat je deze goed hebt ontvangen even als je bestelling. De volgende keer kan je dus zeker rekenen op een snelle afhandeling, binnen 3 werkdagen. Dat is onze standaard norm. Graag tot ziens in onze webshop!
Groeten Team iXXXi Shop by Goodies

Slechte service

geen sterke punten

Eerst dingen controleren voor je iemand vals beschuldigd

Hi Petra,
Bedankt voor je feedback. Jammer dat we er niet samen zijn uitgekomen.

Rebecca

Wat een super leuk merk met prachtige sieraden zeker een site om terug te komen en meer mooie spullen te bestellen!

Nette en snelle verzending met een erg leuk cadeautje wat echt helemaal bij de stijl past!

Adriaan

Super leuke shop!

Goede service en snelle levering

Zo doorgaan