7.8/10
8.2/10
Info verloop order
8.2/10
7.2/10

Prima webwinkel. Ring besteld en op tijd geleverd. Kwam goed uit in verband met de Sinterklaas.

Fijne website

Snelle afhandeling

Duidelijke webshop en snel in huis

Inge Kessels

Super fijn!

Duidelijke website, ruime keuze, goede omschrijvingen op de website bij de producten, heel snel geleverd en leuk verpakt!

Mooie poducten snel geleverd

Het retour zenden gaat erg omslachtig
Je hebt een track en tracé nummer nodig maar zodra je pakket binnen is weer je dat niet.
Verzenden via post nl is makelijker dan DHL inverband niet...
Het retour zenden gaat erg omslachtig
Verzenden via post nl is makelijker dan DHL inverband niet thuis ect leverdatum kan dan makkelijker veranderd worden.

Een goede ervaring

Snelle verzending

N.v.t.

Alles kunnen vinden en in goede staat ontvangen.

Overzichtelijke website.

Leloe sollman

Goed, van a tot z!

Goede en duidelijke site

Verpakking

Duidelijke foto's en snelle service

Prima!

Snelheid van verzending.
Sieraden mooi ingepakt.

Het lukte mij niet om vanuit de ringgenerator direct de uitgezochte ring te bestellen. Dat vond ik wel jammer.

Prima, alleen jammer dat mijn verzoek om de ring plat te verpakken, zodat hij door de brievenbus paste, volstrekt over het hoofd gezien is.

snelle levering, makkelijk bestellen

lees effe wat er bij opmerkingen bij getypt wordt, dat doen klanten niet voor niks. Ik moest nu het flatgebouw door om een pakje op te halen dat makkelijk door de brievenbus had gekund.

Reactie iXXXi Shop:

Hi Marlies,
Hi Marlies,
Wij verzenden bewust niet met brievenbus post. Het risico voor de zending is altijd voor degene die verzend, en het is iets te vaak bij ons voorgekomen dat de klant geen pakket zou hebben ontvangen. Wat voor ons veel extra kosten met zich meebrengt omdat wij niet verzekerd zijn voor diefstal als het post stuk niet als pakket is verzonden. Ook het zogenaamde brievenbuspakketje van post.nl met track&trace code geeft geen garantie. Op onze site staat ook aangegeven dat wij alleen met pakketpost werken. Gelukkig ontvang je wel een mail van ons met je track&trace code zodat je precies weet wanneer je pakketje komt. Een tip voor de volgende keer: het is ook mogelijk om een alternatief adres op te geven voor je verzending. Dan kun je je pakket op een adres laten bezorgen war wel iemand aanwezig is, of op je werk bijvoorbeeld. Veel plezier van je aankoop, en graag tot ziens in onze shop!