Assortiment

Roosje uit Rotterdam

Het is echt een top webwinkel met een top service en een geweldig aanbod aan sieraden. De leveringen zijn tot nu toe altijd op tijd en netjes verpakt.

Netjes verpakt

Timothy

Zeer slechte ervaring

Dit bedrijf heeft geen sterke punten

zeer veel verbeterpunten

Reactie Its-beautiful.nl:

We vinden het jammer dat deze klant, bij de zesde bestelling (verspreid over twee jaar tijd), aangeeft dat wij als bedrijf geen sterke punten hebben.
De klant heeft een product bij ons besteld,...
De klant heeft een product bij ons besteld, het aangehechte label verwijderd en het product vervolgens teruggestuurd. Overeenkomstig met onze Algemene Voorwaarden mogen wij in dit geval een waardevermindering toepassen, omdat het aangehechte label is verwijderd. Deze bepaling is er, zodat onze sieraden niet voor een paar dagen worden gedragen en vervolgens geretourneerd worden. De labels worden altijd zo geplaatst dat de sieraden alsnog gepast kunnen worden zonder dat deze verwijderd hoeven te worden. De klant heeft aangegeven ons zwart te gaan maken via zijn sociale media en via reviews. We vinden het jammer dat er, na vijf succesvolle bestellingen zonder problemen, bij de zesde bestelling iets niet precies gaat zoals de klant het graag zou zien en dat wij dan meteen geen sterke punten meer hebben en het verdienen om online zwart gemaakt te worden.

van der Velden

Birthflower necklace gekocht in het zilver

mooi gemaakt

José

Zeer slecht

Gewoon eerlijk zijn

Reactie Its-beautiful.nl:

We vinden het jammer dat de klant aangeeft dat wij niet eerlijk zijn geweest. De klant gaf aan niet blij te zijn met de geleverde oorbellen en deze graag retour te willen sturen. Wij vroegen of de... We vinden het jammer dat de klant aangeeft dat wij niet eerlijk zijn geweest. De klant gaf aan niet blij te zijn met de geleverde oorbellen en deze graag retour te willen sturen. Wij vroegen of de oorbellen nog in het transparante gesealde zakje zaten. Overeenkomstig met onze Algemeen Voorwaarden en de regels voor hygiëne en veiligheid, zitten al onze oorbellen verpakt in een transparant geseald zakje zodat deze beoordeeld kunnen worden alvorens deze uit het zakje te halen en van het herroepingsrecht af te zien. De klant gaf aan dat de oorbellen niet meer in het gesealde zakje zaten, waarop wij aangaven dat de oorbellen helaas niet meer retour konden. Wij hebben aangeboden de oorbellen opnieuw op te sturen tegen vergoeding van de verzendkosten, maar de klant heeft aangegeven hier geen gebruik van te willen maken.

Timo

Onprofessioneel, zonder hart en enig fatsoen.
Ik houd totaal niet van het schrijven van een slechte recensie, maar wat mij nu is overkomen...
Je zou denken; familiebedrijf, dat klinkt...
Onprofessioneel, zonder hart en enig fatsoen.
Je zou denken; familiebedrijf, dat klinkt leuk en aardig, maar schijn bedriegt.
Allereerst; de levering was in plaats van 2 werkdagen 6 werkdagen (8 dagen... Maar prima, geen probleem!). Daarna was het product dat ik kreeg beschadigd, retour sturen en geld terug mocht ik zeker niet. Terwijl dat overal op de site omschreven staat, te mooi om waar te zijn. En service? Die heb ik zeker niet gekregen, helemaal niet via de mail want daar werd het een welles nietes spelletje met geen enkel fatsoen, begrip en respect.
Ze legden hun standpunt telkens erop dat ik de kleine lettertjes niet had gelezen, een algemene voorwaarde van 7 A4tjes.
Dit 'familiebedrijf' is het tegenovergestelde van wat een familiebedrijf zich zou moeten voorstellen, ze moeten zich schamen. En ik zal ze het openbaren van de details in ons E-mail verkeer besparen.
Ze behandelen je niet met respect, leveren niet op tijd, luisteren niet naar je, proberen je zo veel mogelijk tegen te spreken en te doen (zolang het maar in hun voordeel is), denken niet met je mee, leveren geen goede producten... Ik zal hier tenminste nooit meer wat kopen.

Dat ze in de mail je heel goed kunnen afkraken

Wees een beetje volwassen en niet zulke zuurpruimen, krijg wat fatsoen en respect, zorg dat alles duidelijk komt te staan in het productomschrijving en bij het bestellen, en niet in de kleine... Wees een beetje volwassen en niet zulke zuurpruimen, krijg wat fatsoen en respect, zorg dat alles duidelijk komt te staan in het productomschrijving en bij het bestellen, en niet in de kleine lettertjes.

Reactie Its-beautiful.nl:

We vinden het zeer jammer dat deze klant een dergelijke negatieve ervaring met ons bedrijf heeft gehad. De klant heeft een product laten graveren. Dit houdt in dat een product wordt voorzien van een... We vinden het zeer jammer dat deze klant een dergelijke negatieve ervaring met ons bedrijf heeft gehad. De klant heeft een product laten graveren. Dit houdt in dat een product wordt voorzien van een persoonlijke gravering, waardoor het product niet langer retour kan. Deze bepaling is terug te vinden bij nagenoeg ieder bedrijf dat het personaliseren van producten aanbiedt.
De ring was inderdaad beschadigd, maar we hebben de ring, naar aanleiding van het e-mail contact, kosteloos hersteld en opnieuw opgestuurd. De klant had ook aangegeven dat diens vriendin niet blij was met de grootte van het gouden plaatje op de ring en vroeg of dit kleiner gemaakt kon worden. Bijbetaling was geen probleem. Wij vroegen een prijs op bij de edelsmid en hebben deze doorgegeven aan de klant. Deze gaf aan hier niet mee akkoord te gaan. Daarna hield het e-mail contact op. Een flinke poos later kregen wij een e-mail van de moeder van de vriendin van de klant. Deze persoon gaf aan meerdere negatieve reviews te gaan plaatsen en diens netwerk in te zetten om ons zwart te maken, als wij niet voldeden aan diens eisen, namelijk; het retour accepteren van de gegraveerde ring. We gaven wederom aan dat de ring niet retour kon omdat deze, op verzoek van de klant, voorzien was van een gravering. En op het moment van schrijven zijn we nog altijd, via de e-mail, in gesprek met deze persoon betreffende deze kwestie. Het schrijven van deze review door de klant, met wie we enkel goed e-mail contact hebben gehad en een goede oplossing hebben kunnen bieden waar de klant ook akkoord mee is gegaan, komt op ons dan ook over als voorbarig.

Tonny van der Linden

Eerst via de i-pad verschillende keren contact gehad. Er werd geholpen bij het uitzoeken van de juiste ketting voor de hanger. Er werd een offerte gestuurd en daar ben ik op ingegaan . Alles werd... Eerst via de i-pad verschillende keren contact gehad. Er werd geholpen bij het uitzoeken van de juiste ketting voor de hanger. Er werd een offerte gestuurd en daar ben ik op ingegaan . Alles werd binnen een paar dagen keurig individueel ingepakt, geleverd.

Snel contact

Zet alle lengtes van dezelfde kettinkjes bij elkaar, nu moet je steeds opnieuw naar menu om verder te zoeken.

S Schepers

Creolen besteld

Ondanks niet gelijk telefonisch contact toch snelle communicatie via mail

Telefonisch meteen bereikbaar zijn, zonder eerst 'n belafspraak te moeten maken, vooral voor oude mensen handiger. Levertijd iets sneller maken want bij Klarna gaat gelijk de tijd in en het product... Telefonisch meteen bereikbaar zijn, zonder eerst 'n belafspraak te moeten maken, vooral voor oude mensen handiger. Levertijd iets sneller maken want bij Klarna gaat gelijk de tijd in en het product ontvang je 'n week later, met retourzendingen is dat lastig

BW

Mooie sieraden, snel geleverd

zoals aangegeven, mooie sieraden, tot nu toe snel geleverd

op moment geen

R Sampye

Zeer positief

Goeie aankoop en goede levering

Houden zo !!

Brandes

Precies de oorknoppen/-stekers dierkunde zocht.

Goede producten,snelle en goede levering.

Nvt