Reviews

8.8 / 10
1024 beoordelingen
Schrijf beoordeling

92% van de klanten beveelt dit bedrijf aan.

Reactiesnelheid
8.8/10
Assortiment
9/10
Info over verloop order
8.6/10
Snelheid levering
9/10
Bestelgemak
9/10
Klantvriendelijkheid
8.8/10
Informatie op de website
8.6/10
After sales
8.8/10

1024 Reviews

Vd Boom

1/10

Ronduit schandalig!
Ik heb zilveren regenboogoorbellen met draaisluiting gekocht voor een meisje van 6. De kwaliteit van de oorbellen is ronduit slecht. Na 1x dragen beide oorbellen scheef én...
Ronduit schandalig!
Ik heb zilveren regenboogoorbellen met draaisluiting gekocht voor een meisje van 6. De kwaliteit van de oorbellen is ronduit slecht. Na 1x dragen beide oorbellen scheef én een draaislotje kwijt! Foto’s opgestuurd naar de klantenservice met het verzoek dit op te lossen. Kan niet zo zijn dat oorbellen na 1x gebruiken afgeschreven zijn. Nog niet te praten over de teleurstelling van de jarige.
Klantenservice is niet bereid het probleem op te lossen!!!

Sterke punten

Niet

Verbeterpunten of tips

Bij slechte kwaliteit het probleem met het sieraad oplossen voor de klant !!!

Reactie Its-beautiful.nl:

We vinden het jammer dat deze klant onze klantenservice als zo negatief heeft ervaren. We hebben de klant ervan op de hoogte gesteld dat het bij oorbellen die uit de sealverpakking zijn gehaald niet... We vinden het jammer dat deze klant onze klantenservice als zo negatief heeft ervaren. We hebben de klant ervan op de hoogte gesteld dat het bij oorbellen die uit de sealverpakking zijn gehaald niet mogelijk is om deze te retourneren. De klant geeft aan dat deze bij het indoen van de oorbellen het slotje is kwijtgeraakt. Wij kunnen helaas geen garantie verlenen op zoekgeraakte producten.


Sluis

5/10
(Bewerkt)

Zeer slechte internetaanbieder !!! 29 december 2020 order geplaatst, 8 januari 2021 nog steeds niet geleverd
Deel van de order gewoon vergeten door leverancier, uitermate slordig
Zeer slechte internetaanbieder !!! 29 december 2020 order geplaatst, 8 januari 2021 nog steeds niet geleverd
Deel van de order gewoon vergeten door leverancier, uitermate slordig

Telefonisch niet bereikbaar, dus voor mij een onbetrouwbare en slechte leverancier

Sterke punten

Goede service

Verbeterpunten of tips

Geen

Reactie Its-beautiful.nl:

We hebben telefonisch contact gehad met de klant en zijn gelukkig tot een passende oplossing gekomen. We hebben de klant al gevraagd om de review te herzien, maar hier heeft de klant helaas geen... We hebben telefonisch contact gehad met de klant en zijn gelukkig tot een passende oplossing gekomen. We hebben de klant al gevraagd om de review te herzien, maar hier heeft de klant helaas geen gehoor aan gegeven.


Liesbeth

10/10

Kerst cadeautje is op tijd binnen! Ring met gravure is prachtig geworden en mooi ingepakt. Blij met mijn bestelling :)

Sterke punten

mooie gravure


M. Goossens

10/10

Geweldige service!
Het is echt een cadeautje als je het pakketje open maakt.


Kelly

1/10

Slechte ervaring

Sterke punten

Breed assortiment

Verbeterpunten of tips

Klantenservice verbeteren

Reactie Its-beautiful.nl:

We vinden het jammer dat de klant een dergelijke negatieve ervaring met ons bedrijf heeft gehad. We hebben aangegeven dat wij de verzendkosten, een postzegel, willen vergoeden wanneer de klant het... We vinden het jammer dat de klant een dergelijke negatieve ervaring met ons bedrijf heeft gehad. We hebben aangegeven dat wij de verzendkosten, een postzegel, willen vergoeden wanneer de klant het product middels een postzegel heeft geretourneerd. Helaas heeft de klant aangegeven hier geen gebruik van te willen maken. Verder vinden we het jammer dat de klant een uitspraak doet over of wij al dan niet aangesloten mogen zijn bij Thuiswinkel Waarborg. We hebben een zeer strenge kwalificatie procedure doorlopen om aangesloten te mogen zijn bij Thuiswinkel Waarborg en zijn er dan ook zeer trots op dat wij dit keurmerk terecht mogen dragen.


D

3/10

Niet tevreden

Sterke punten

Verpakking

Verbeterpunten of tips

Graveren is niet mooi. Mijn bestelde hanger is klein,oke. Maar ik heb verwacht dat de namen leesbaar zouden zijn. De naam is niet mooi gegraveerd, eerste letter is bijna niet leesbaar en namen... Graveren is niet mooi. Mijn bestelde hanger is klein,oke. Maar ik heb verwacht dat de namen leesbaar zouden zijn. De naam is niet mooi gegraveerd, eerste letter is bijna niet leesbaar en namen zijn scheef gegraveerd. Echt jammer. Had ik geweten dat het niet zo mooi gaat zijn heb ik een grotere hanger besteld.

Reactie Its-beautiful.nl:

We vinden het erg jammer dat de klant een dergelijke negatieve ervaring met onze webshop heeft gehad. We hebben de klant aangegeven dat wij bereid zijn om de hanger aan te passen en de gravering... We vinden het erg jammer dat de klant een dergelijke negatieve ervaring met onze webshop heeft gehad. We hebben de klant aangegeven dat wij bereid zijn om de hanger aan te passen en de gravering overnieuw te doen, daar zij heeft aangegeven hier niet tevreden mee te zijn. Toch heeft de klant ons per e-mail laten weten hier geen gebruik van te willen maken, waardoor wij de klant helaas ook niet verder kunnen helpen.


Marion

10/10

Kinderoorbellen besteld voor mijn dochter van 6 en de oorbellen kwamen netjes in een leuk ingepakt doosje binnen. Oorbellen heeft mijn dochter een week in haar oren en ze blijven goed zitten.... Kinderoorbellen besteld voor mijn dochter van 6 en de oorbellen kwamen netjes in een leuk ingepakt doosje binnen. Oorbellen heeft mijn dochter een week in haar oren en ze blijven goed zitten. Bestellen bij deze webshop ging gemakkelijk als ook de betaling. Al met al een goede ervaring met deze juwelier.

Sterke punten

Kwaliteit oorbellen, mooi ingepakt


Elly

10/10

Kerst cadeautje gekocht en mooi ingepakt in kerstsfeer ontvangen

Sterke punten

Mooie ingepakt


Y

6/10

X

Sterke punten

Y

Verbeterpunten of tips

Z


Diana Verkuijlen

10/10

Zeer snelle reactie

Sterke punten

snelle goede oplossing bij beschadiging levering

Verbeterpunten of tips

Ga zo door