Assortiment

Meessen

Netjes en vakkundig geadviseerd per e-mail

Snel bezorgd

Kees Pijnaker

Snel en correct geleverd

Bestelling was overeenkomstig de fotopresentatie, etc,.

Anita

Goeie service!

Mooi ingepakt en ook degelijk!

Geen. Misschien iets snellere levering.

De jager

Goede service

Snelle reactie

Sieraden op voorraad hebben

G. Bennis

Vandaag heb ik een gouden hangertje met naam erin gegraveerd ontvangen. Bestellen op de webshop ging gemakkelijk. Ook is de hanger mooi ingepakt als cadeautje. Its Beautiful juwelier is voor mij een... Vandaag heb ik een gouden hangertje met naam erin gegraveerd ontvangen. Bestellen op de webshop ging gemakkelijk. Ook is de hanger mooi ingepakt als cadeautje. Its Beautiful juwelier is voor mij een toppertje :)

Naam is mooi erin gegraveerd en leuk verpakt.

Sneller leveren nu duurde het 5 dagen nadat ik had besteld.

Cor Steeghs

Wij hebben een beschadigd product retour gestuurd (track&trace volgens retour instructies niet verplicht). Het pakje raakt zoek in de post. De klantenservice is niet telefonisch bereikbaar en... Wij hebben een beschadigd product retour gestuurd (track&trace volgens retour instructies niet verplicht). Het pakje raakt zoek in de post. De klantenservice is niet telefonisch bereikbaar en WEIGERT ONS TERUG TE BELLEN na herhaaldelijk verzoek (tot vier maal) ! HET IS EEN SCHANDE !

spreekt wel voor zich lijkt me

Reactie Its-beautiful.nl:

We hebben contact gehad met de klant en hebben gepoogd uit te leggen dat het aan de klant zelf is om een onderzoek in te stellen bij PostNL. De afzender is namelijk altijd verantwoordelijk voor de... We hebben contact gehad met de klant en hebben gepoogd uit te leggen dat het aan de klant zelf is om een onderzoek in te stellen bij PostNL. De afzender is namelijk altijd verantwoordelijk voor de zending en in het geval van een retourzending is dat dus de klant zelf. We hebben de klant alles zo duidelijk mogelijk uitgelegd middels diverse e-mails en hebben zelfs gehoor gegeven aan een door de klant bedachte oplossing. Ondanks dat heeft de klant aangegeven niet akkoord te gaan en heeft geen verder contact gezocht. We hebben aangegeven dat, als de zending alsnog bij ons terecht komt, wij de klant hier van op de hoogte zouden stellen en de retourzending op dat moment zouden verwerken.

Hennie v.d. Bruggen

Leuk tasje met sieraden gekocht! Levering was goed en snel binnen.

Mooi ingepakt! een grote plus punt

Frank drent

TOP!

Mooie gegraveerde sieraden

Niks alles was naar wens!

Van Wees

Gemakkelijke te bestellen, zoals beloofd op tijd aangekomen

Gemakkelijke te bestellen

Janita migchels

Een goed bedrijf

Het is mooi ingepakt en het was een eerlijke prijs

Ik heb geen tips