Assortiment

Fabienne Van Moerkercke

Vlot - correct - aanrader

correct - duidelijk en vlotte afhandeling

geen opmerkingen

Goede kwaliteit. Snelle levering en veel betaal mogelijkheden

Ga zo door?

Miss iets meer assortiment?

Tibo

Zeer slecht!

Groot assortiment, mooie sieraden

Snellere respons via mail of telefoon. 6 keer gebeld en telkens voicemail dat je een mail moet schrijven. Je schrijft 2 keer een mail en krijgt na 1 week geen reactie! BIJ fout van de geleverde... Snellere respons via mail of telefoon. 6 keer gebeld en telkens voicemail dat je een mail moet schrijven. Je schrijft 2 keer een mail en krijgt na 1 week geen reactie! BIJ fout van de geleverde goederen moet de klant de kosten dragen voor de retour, it's Beautiful herkent de gemaakte fout niet waardoor ze niet moeten tussenkomen voor de gemaakte fout. Het is de eerste bestelling die ik doe en de laatste. Wat op een half uurtje kan geregeld worden heeft nu 2 weken geduurd. Ik schrijf een slechte review en de dag erna reactie dus er is dus wel enige werking in het bedrijf.

Sientje

Besteld: een mooie ring met een letter gravering. Mooi gegraveerd en leuk ingepakt in een doosje met inpakpapier.

Heel mooi gegraveerd!

Lisa

Zeer slecht!

Betere info op de website zetten met levering en op voorraad zijn van producten, klachten serieus nemen

Reactie Its-beautiful.nl:

We zijn met de klant in overleg om deze kwestie mogelijk alsnog tot een goed einde te brengen.

Levina

Super mooie kwaliteit, kleur en sluiting
Snel geleverd

Ik kom zeker terug om een bestelling te doen

Vivianda

Super hoe alles geregeld is! Al tien bestellingen gedaan voor goede kwaliteit en prijs! Ik zeg top

Alles op orde als er iets is laten ze je het weten! Heel fijn

Heb ik niet!

Henk Bakker

Meer dan tevreden

Ik zocht een ring voor mijn vriendin en vond hem hier. De kwaliteit is uitstekend en hij werd zelfs ingepakt geleverd. Echt top!

Moniek

Snelle levering zelfs in corona tijd…