Assortiment

I. Hoogvliet

Vlotte levering en prachtige sieraden

Christel

Wij hebben 3stuks besteld,waarvan 1verkeerd geleverd. Nooit geen antwoorden gekregen op vele telefoontjes of E mails. Dan op onze kosten geretourneerd. Pas na 2weken geld terug,maar 59€-14% is... Wij hebben 3stuks besteld,waarvan 1verkeerd geleverd. Nooit geen antwoorden gekregen op vele telefoontjes of E mails. Dan op onze kosten geretourneerd. Pas na 2weken geld terug,maar 59€-14% is blijkbaar 42€ .ook geen bericht gekregen van de afrekening of alles goed ontvangen . Dit nog samen met covid vindt ik afzetterij en profiteren van de toestand. Wat denk je dan die Domme Belgen.

Verkoop zonder service

Fouten zijn menselijk

Reactie Its-beautiful.nl:

We hebben u, naar aanleiding van uw recensie, voorzien van een e-mail met een gedetailleerde uitleg van de gang van zaken. In deze e-mail hebben wij u gevraagd waar u naar verwijst wanneer u het er... We hebben u, naar aanleiding van uw recensie, voorzien van een e-mail met een gedetailleerde uitleg van de gang van zaken. In deze e-mail hebben wij u gevraagd waar u naar verwijst wanneer u het er over hebt dat wij samen met covid voor afzetterij zorgen en profiteren van de toestand. Hier hebt u helaas nog geen terugkoppeling over gegeven, waardoor het voor ons nog altijd onduidelijk is wat u hiermee bedoelt. Toch hopen we dat de uitleg zoals wij deze in de e-mail hebben toegestuurd voor enige opheldering heeft gezorgd. We vinden het daarbij wel jammer dat u uw ervaring met ons als zo negatief hebt ervaren. We hopen dat u alsnog geniet van de producten die u hebt gehouden en hopen dat het plezier dat u van deze sieraden hebt ervoor zorgt dat u ons in de toekomst een kans geeft om u van een betere ervaring te voorzien.

Zeer goede service en mooie artikelen

Nette en eerlijke communicatie

Mar

Zeer goed

Hulscher

Kinderoorbellen besteld en deze zijn door de post kapot bezorgd. Email gestuurd naar de klantenservice en ze vroegen om een foto van de oorbellen. Deze heb ik gestuurd en kreeg als antwoord, dat ze... Kinderoorbellen besteld en deze zijn door de post kapot bezorgd. Email gestuurd naar de klantenservice en ze vroegen om een foto van de oorbellen. Deze heb ik gestuurd en kreeg als antwoord, dat ze mij een nieuwe paar op gingen sturen. Nieuwe oorbellen voor mijn dochter goed ontvangen!

Goede email contact

Dit waas mij eerste ervaring.....en hij was fantastisch

alles

niets

Duma

Ontzettend leuk ingepakt, goede service, zeer tevreden

Goede service

Armband voor mijn man uitgezocht, ik werd snel gebeld over dat deze maat momenteel niet op voorraad was en of ik dan een maat kleiner of een andere optie. Er werd met mij meegedacht! Prettige... Armband voor mijn man uitgezocht, ik werd snel gebeld over dat deze maat momenteel niet op voorraad was en of ik dan een maat kleiner of een andere optie. Er werd met mij meegedacht! Prettige communicatie! Prachtig verpakt kwam het binnen!

Prettige contact, sneller service

Ik ben tevreden.

Mirjam

Gouden ring besteld en het bleek dat ik een verkeerde ringmaat heb besteld. Ring retour gestuurd en een nieuwe juiste ringmaat besteld. Ring binnen gekregen (prachtig weer ingepakt ontvangen... Gouden ring besteld en het bleek dat ik een verkeerde ringmaat heb besteld. Ring retour gestuurd en een nieuwe juiste ringmaat besteld. Ring binnen gekregen (prachtig weer ingepakt ontvangen trouwens) De retour bedrag had ik binnen 1 week terug ontvangen. Top juwelier!

Snelle verwerking van mijn retour. Mooi verpakt

Karin

Ontzettend correct geholpen, op de hoogte gehouden van de levering, en prachtig verpakt afgeleverd.