Assortiment

Ron Elleman

Ik ben zéér teleurgesteld over de “ service” van dit bedrijf, mijn vriendin heeft begin februari j.l. een gouden ring van mij kado gekregen, we zijn nu 3 maanden verder en de ring is één en al... Ik ben zéér teleurgesteld over de “ service” van dit bedrijf, mijn vriendin heeft begin februari j.l. een gouden ring van mij kado gekregen, we zijn nu 3 maanden verder en de ring is één en al krassen, na een mailtje van mijn kant kreeg ik te horen dat dit normaal is bij een gouden ring . Men wilde de ring wel eventueel polijsten, maar wel op mijn kosten. En dat na 3 maanden. Nee, voor mij nóóit meer it’s Beautiful.

Geen één

Betere service aanbieden.

Reactie Its-beautiful.nl:

We vinden het zeer spijtig om te horen dat u niet tevreden bent met de krassen op de door uw vriendin al 3 maanden gedragen gouden ring. Het is niet zo dat materialen, hoe duurder ze worden,... We vinden het zeer spijtig om te horen dat u niet tevreden bent met de krassen op de door uw vriendin al 3 maanden gedragen gouden ring. Het is niet zo dat materialen, hoe duurder ze worden, krasbestendiger worden. Krassen zijn volledig afhankelijk van het gebruik en dit heeft niks met het materiaal of de waarde van het materiaal te maken. Dit heeft er enkel mee te maken wat uw vriendin doet met haar handen wanneer zij de ring om heeft.
Na drie maanden kunnen wij inderdaad niet meer aansprakelijk worden gesteld voor alle aangebrachte krasjes / gebruikerssporen. Wel zouden we dus de ring kunnen laten polijsten, maar wij zijn hierin niet kosten dragend.

Cindy meijer

Goed en betrouwbaar

Leuke goodieboxen

C.H. Schreve

Nette behandeling en vlotte bezorging , ga zeker vaker iet bestellen

in orde zo het gaat

niet voor mij

Snelle levering van onze gegraveerde ringen. Helaas bleek een van de ringen niet volledig gegraveerd. Maar het werd snel opgepakt toen we dit hadden aangekaart; tegelijkertijd met onze retourzending... Snelle levering van onze gegraveerde ringen. Helaas bleek een van de ringen niet volledig gegraveerd. Maar het werd snel opgepakt toen we dit hadden aangekaart; tegelijkertijd met onze retourzending werd een nieuwe ring alweer geleverd. Goede service!

Snelle reactie en goede service

Controle van de gravering voor het verzenden

Juwelen

Mooie site

Bestellen ging gemakkelijk en de levering was snel. Bestelling heb ik retour gestuurd, omdat de ketting niet naar verwachting was. Bericht ontvangen dat mijn retour is ontvangen en binnen enkele... Bestellen ging gemakkelijk en de levering was snel. Bestelling heb ik retour gestuurd, omdat de ketting niet naar verwachting was. Bericht ontvangen dat mijn retour is ontvangen en binnen enkele dagen krijg ik mijn geld terug.

Mooi ingepakt

Gouden hanger besteld en had er voor gekozen om de hanger met de eerste letters van de namen van mijn kinderen te laten graveren S | K omdat ik niet eerst kon zien wat het ging worden vond ik het... Gouden hanger besteld en had er voor gekozen om de hanger met de eerste letters van de namen van mijn kinderen te laten graveren S | K omdat ik niet eerst kon zien wat het ging worden vond ik het beste spannend, omdat het niet goedkoop is. Heb de hanger snel ontvangen en ben blij met hoe het is gemaakt.

Graveren

Eerst een voorbeeld laten zien, had ik wel fijn gevonden.

Dennis N.

Goodiebags zijn zeker een pluspunt aan de bestelling.

De gratis goodiebag!

Prima, duidelijk, levering conform afspraak

Alles conform afspraak. Leuk verpakt.

mevrouw Vorts

Snelle levering!

Paar oorbellen besteld en snel ontvangen.
Mooi ingepakt in een doosje.

snelle levering
mooi ingepakt