Assortiment

said

snelle levering

its beutiful.nl

Ik had 2 mystery boxen besteld en daar zou gegarandeerd iets van tommy hilfiger in zitten en ik heb alleen een tasje van tommy hilfiger gekregen en geen sieraden dus als het mogelijk is wil ik mijn... Ik had 2 mystery boxen besteld en daar zou gegarandeerd iets van tommy hilfiger in zitten en ik heb alleen een tasje van tommy hilfiger gekregen en geen sieraden dus als het mogelijk is wil ik mijn paketjes terugsturen en mijn geld ook terug krijgen als het kan hoor ik nog van u

niet gekregen wat er in de omschrijving stond

geven wat ik ook echt heb besteld

Reactie Its-beautiful.nl:

We vinden het zeer jammer dat deze klant niet tevreden is met de door haar ontvangen goodiebags. Dit zijn, zoals de klant al aangeeft, mystery goodiebags waarvan de inhoud per goodiebag wisselt. De... We vinden het zeer jammer dat deze klant niet tevreden is met de door haar ontvangen goodiebags. Dit zijn, zoals de klant al aangeeft, mystery goodiebags waarvan de inhoud per goodiebag wisselt. De goodiebags waren oorspronkelijk bedoeld voor de diverse beurzen waar wij normaal gesproken staan. Om iedere klant een gelijke kans te geven hebben alle goodiebags een homogeen uiterlijk, wat zoveel inhoudt dat ze allemaal in een Tommy Hilfiger tasje gestoken worden. Dit, om te voorkomen dat de beursbezoekende klanten meteen naar de merk tasjes grijpen en dat de mensen die latere dagen komen allemaal mis grijpen. Alle tasjes zijn qua uiterlijk exact hetzelfde om iedereen een gelijke kans te geven. Zoals we ook op onze website hebben aangegeven, hebben we de tasjes (toen bleek dat de beurzen niet doorgingen) simpelweg beschikbaar gesteld voor onze webshop bezoekers. Nergens staat dat er gegarandeerd iets van Tommy Hilfiger in zal zitten. Er zitten diverse merk sieraden, waaronder Tommy Hilfiger sieraden, over de tasjes verspreidt. Het kan dus zijn dat de ene klant twee Tommy Hilfiger sieraden treft en de andere helemaal geen. Vanwege de kansfactor is het bij de goodiebags niet mogelijk om deze te retourneren wanneer de inhoudt tegenvalt. Dit staat ook duidelijk vermeldt bij de productbeschrijving.

Van Velzen

Gouden oorknopjes besteld en de levering was een feestje... omdat het zo leuke was ingepakt :)

Leuk ingepakt!

Jasper Plantema

Op het randje

Voor de rest was het bestellen makkelijk en houden ze zich aan de weergegeven leveringstijd

Ze adverteren een mysterie goodiebag t.w.v. €60 met een tommy hilfiger tasje. Voor de rest zitten er geen tommy hilfiger producten bij maar het lijkt erop of ze het gebruiken om de niet verkochte... Ze adverteren een mysterie goodiebag t.w.v. €60 met een tommy hilfiger tasje. Voor de rest zitten er geen tommy hilfiger producten bij maar het lijkt erop of ze het gebruiken om de niet verkochte biba juwelen te verkopen

Reactie Its-beautiful.nl:

K. Maren

Zeer goed

Snel

Ingrid

Ontzettend blij met mijn hangertjes en de mooie gravering erop! Nog mooier dan verwacht! Heel fijn geholpen door de klantenservice, snelle reactie. Boven verwachting. Ik ga er volgende keer zeker... Ontzettend blij met mijn hangertjes en de mooie gravering erop! Nog mooier dan verwacht! Heel fijn geholpen door de klantenservice, snelle reactie. Boven verwachting. Ik ga er volgende keer zeker weer bestellen.

Mooie producten, prachtige gravering. Fijne service.

Julia

Mooi aanbod

Duidelijkere zoekfunctie op website

Boukje

Mystery goodiebag besteld en kreeg het snel thuis bezorgd.
Mystery goodiebag besteld en kreeg het snel thuis bezorgd.
Het was leuk om uit te pakken... spannend wat ik erin had zitten. Had geen Tommy in mij tasje, maar leuke zomerse kleur biba oorbellen met een armband en andere leuke sieraden. De kortingsbonnen vond ik dat je veel moest bestellen, voordat je totaal de € 30,- korting kreeg. Totaliteit vind ik het tasje wel waard voor € 15,- euro.

Leuke actie!