Assortiment

Vriendelijke
Willen graag helpen

Niet

Douwe

Goodiebag goed ontvangen, met een mooie waardevolle armband van Frank1967 en een verstelbare halsketting. Verder kortingsbonnen, dus het geld meer dan waard. Aanrader!

Vlotte levering en zeker het geld waard.

Misschien duidelijk maken, dat de bonnen kortingsbonnen betreft.

Henk

Vlotte service en mooi product

snelle levering

Ilse Scholing

Hele leuke goodiebag ontvangen, met sieraden die bij elkaar passen. Er is duidelijk aandacht besteed aan de inhoud: sieraden in combinatie met kortingsbonnen. De waarde was ook duidelijk meer dan de... Hele leuke goodiebag ontvangen, met sieraden die bij elkaar passen. Er is duidelijk aandacht besteed aan de inhoud: sieraden in combinatie met kortingsbonnen. De waarde was ook duidelijk meer dan de minimale €60,00 en dat voor maar €15,00 aankoopbedrag! Alles was professioneel en aantrekkelijk verpakt, wat het uitpakken op zich al tot een feestje maakte

Er wordt waar gemaakt wat in de beschrijving staat. Alles is professioneel verpakt en verstuurd. Leuke sieraden en kortingsbonnen waar je werkelijk iets aan hebt. Vriendelijk telefonisch contact,... Er wordt waar gemaakt wat in de beschrijving staat. Alles is professioneel verpakt en verstuurd. Leuke sieraden en kortingsbonnen waar je werkelijk iets aan hebt. Vriendelijk telefonisch contact, duidelijke e-mails. Prettig professioneel contact.

Hennie

Vaker bij Its beautiful sieraden besteld en elke keer een feestje om uit te pakken.

Mooi ingepakt

José

Armbandje hier besteld, toen bleek dat het kapot ging, heb ik de volgende dag meteen een nieuwe gekregen!

Snelle reactie per mail en uitstekende service!

Esther Hofsink

Erg leuk Moederdag cadeau besteld en het is zo mooi ingepakt, ik kan het direct als cadeautje geven aan mijn moeder. Dik tevreden!

Gratis cadeauservice

Anne-Marie

Erg blij met de inhoud van de mysterie goodiebag!
Precies mijn smaak.

K. A.

Je kan snel betalen bij It’s Beautiful, maar krijgt geen service als je die naderhand nodig hebt.

Je kan snel betalen.

Ik adviseer om niet bij It’s Beautiful te bestellen maar bij een gewone juwelier. Als er iets mis is met het sieraad dan valt het al gauw niet onder de zogenaamde garantie en krijg je geen service... Ik adviseer om niet bij It’s Beautiful te bestellen maar bij een gewone juwelier. Als er iets mis is met het sieraad dan valt het al gauw niet onder de zogenaamde garantie en krijg je geen service geleverd (ook als het product kapot gaat door een slechte kwaliteit), alleen tegen extra betaling. Het slotje van mijn armband was al na een paar keer dragen losjes met als gevolg dat mijn armband op de grond viel en het slotje brak. Foto’s ervan gemaakt en opgestuurd. Meteen reactie dat ik geen nieuwe toegestuurd krijg en ze het alleen tegen betaling kunnen repareren. Ik heb daarna nog een keer een e-mail gestuurd met hetzelfde resultaat.
Bij een echte juwelier krijg je meteen de nodige service. Dus bestellen bij It’s Beautiful is op eigen risico. Mijn advies is om dat niet te doen. Want service is zeker nodig bij sieraden, zeker als de oorzaak niet bij jezelf ligt maar aan de kwaliteit van het sieraad. Je hebt geen garantie.
Ik geef ook een onvoldoende wat betreft de informatie op de website. Wat mij betreft mogen ze duidelijk erop vermelden dat een slechte kwaliteit van het sieraad (slotje al gauw losjes zonder eigen schuld) niet onder de garantie zal vallen.

Reactie Its-beautiful.nl:

We vinden het zeer spijtig om te lezen dat de klant niet tevreden is met de geboden service. We hebben de klant geprobeerd uit te leggen waarom we in deze geen garantie konden verlenen, maar de... We vinden het zeer spijtig om te lezen dat de klant niet tevreden is met de geboden service. We hebben de klant geprobeerd uit te leggen waarom we in deze geen garantie konden verlenen, maar de klant heeft hier, zo blijkt, geen oren naar. Wel hebben we aangeboden om de armband door de edelsmid te laten repareren. De klant heeft de armband sinds 20 februari 2020 in bezit en draagt de armband dus al enige tijd. Ook om deze reden betwijfelen wij het redelijkerwijs dat het gaat om een fabricagefout. De klant wenst echter geen gebruik te maken van de mogelijkheid tot repareren.

Liesbeth

Slecht

Niks

Sneller verzenden, duidelijker zijn, beter inpakken

Reactie Its-beautiful.nl:

We vinden het zeer jammer dat deze klant zo ontevreden is met de door ons geleverde service. Inhoudelijk kunnen we hier helaas niet op ingaan, omdat we niet weten om welke bestelling het gaat, daar... We vinden het zeer jammer dat deze klant zo ontevreden is met de door ons geleverde service. Inhoudelijk kunnen we hier helaas niet op ingaan, omdat we niet weten om welke bestelling het gaat, daar de klant geen order nummer heeft aangeleverd en ook de naam is bij ons niet bekend.