Assortiment

Maxime

Leuke gift set gekocht! Een merk horloge van Boss met een cadeaubon. Levering was goed.

Mooi ingepakt

H. de Jonge

mooie sierraden

meer inzoomen op de website

Guusje De bruyn kops

Zeer slechte klantenservice

Trainen klantenservice op service!

Reactie Its-beautiful.nl:

We vinden het zeer jammer dat de klant onze service als zo slecht heeft ervaren. We hebben de klant per e-mail te woord gestaan omdat wij van mening waren dat we de situatie op die manier zo snel... We vinden het zeer jammer dat de klant onze service als zo slecht heeft ervaren. We hebben de klant per e-mail te woord gestaan omdat wij van mening waren dat we de situatie op die manier zo snel mogelijk op zouden kunnen lossen. Inmiddels hebben we een middenweg met de klant bereikt en zien wij de kwestie als opgelost. Helaas heeft de klant er tot op heden nog niet voor gekozen om de review aan te passen.

Dolf van leeuwen

Wordt netje geholpen

Goede service

Beantwoorden van mailtje.

Schoemaker-van Bentum

Ik vond het best spannend om dit artikel via internet te bestellen. Maar ik werd keurig op de hoogte gehouden hoever het proces was, van bestelling, naar bezorging.

Het ging gewoon naar wens

Ik zou het op dit moment niet weten

Tamara Ostach

Vlotte communicatie, prachtig product

Na contact met PostNL terug doorverwezen naar de verkoper, gezien mijn bestelling niet geleverd werd. Heel vlotte communicatie en zeer snelle reactie. Op enkele dagen tijd mijn pakje ontvangen.

Bas Van basten

Mooie sieraad. Niet helemaal compleet

Duudelijkheid

Beter graveren

Linda Eleveld

Leuke Vaderdag Goodiebag besteld

Snelle levering en mooie sieraden

Astrid

Voor Vaderdag heb ik een armband besteld met graveer naam van onze dochter.

Mooi en netjes gegraveerd

Mssdodge

Waardeloze surprise Vaderdag tas

Snel geleverd

Goedkope plastic armband en een hanger met koord. En een KOFFIEBEKER. Nog geen 5 euro waard. En slecht behandeld met de mailwisseling. Na klacht op insta ben ik geblokt. Dus echt trap er niet in.

Reactie Its-beautiful.nl:

We vinden het erg jammer dat de klant zo’n negatieve ervaring met ons heeft gehad. Alle goodiebags hebben minstens een waarde zoals in de producttekst beschreven staat. Of de inhoud aan de smaak van... We vinden het erg jammer dat de klant zo’n negatieve ervaring met ons heeft gehad. Alle goodiebags hebben minstens een waarde zoals in de producttekst beschreven staat. Of de inhoud aan de smaak van de klant voldoet is een andere vraag, maar niet eentje waar wij aan dienen te voldoen. Verder doen wij altijd ons best om onze klanten zo goed mogelijk te woord te staan per e-mail. We hopen dat de klant, bij een toekomstige aanschaf via onze webshop, een betere ervaring heeft.