Assortiment

Astrid

E-mail contant met de klantenservice in één woord top!

Fijne e-mail contact met de klantenservice

Talitha

Onlangs hier een vaderdag cadeautje besteld, met een persoonlijke touch
Erg fijn geholpen.
Onlangs hier een vaderdag cadeautje besteld, met een persoonlijke touch
Erg fijn geholpen.
Het pakketje kwam zeer netjes verpakt en cadeau verpakt binnen, dus afgelopen weekend kon ik het ook pas zelf zien.
Met 1 woord prachtig een dikke aanrader!!
It’s beautiful Jewelry

Netjes

Benjamin

Aangenaam, vriendelijk, snel in correspondentie.
En hopelijk bij het retouren de correcte terug gave van het geld.

Klantenservice

Misschien vermelden dat het beter is om het stickertje van de ring niet direct te verwijderen dat dit dan geen moeilijk hij heeft bij het terug betalen daarvan.

Frans

Vlotte levering

Een klantvriendelijke en mooie website met een ruime keuze aan mooie producten.

Snelle reactie op mail, een mooie en overzichtelijke website met mooie producten.

Telefonische bereikbaarheid.

Prima bedrijf. Keurig verpakt.

Goed verpakt

Is zo prima

Suus

Super bedrijf!

Snelle levering en heel mooi ingepakt

X

Ring met vingerafdruk besteld en ben blij met het resultaat.

Mooi gravering

Ron Elleman

Ik ben zéér teleurgesteld over de “ service” van dit bedrijf, mijn vriendin heeft begin februari j.l. een gouden ring van mij kado gekregen, we zijn nu 3 maanden verder en de ring is één en al... Ik ben zéér teleurgesteld over de “ service” van dit bedrijf, mijn vriendin heeft begin februari j.l. een gouden ring van mij kado gekregen, we zijn nu 3 maanden verder en de ring is één en al krassen, na een mailtje van mijn kant kreeg ik te horen dat dit normaal is bij een gouden ring . Men wilde de ring wel eventueel polijsten, maar wel op mijn kosten. En dat na 3 maanden. Nee, voor mij nóóit meer it’s Beautiful.

Geen één

Betere service aanbieden.

Reactie Its-beautiful.nl:

We vinden het zeer spijtig om te horen dat u niet tevreden bent met de krassen op de door uw vriendin al 3 maanden gedragen gouden ring. Het is niet zo dat materialen, hoe duurder ze worden,... We vinden het zeer spijtig om te horen dat u niet tevreden bent met de krassen op de door uw vriendin al 3 maanden gedragen gouden ring. Het is niet zo dat materialen, hoe duurder ze worden, krasbestendiger worden. Krassen zijn volledig afhankelijk van het gebruik en dit heeft niks met het materiaal of de waarde van het materiaal te maken. Dit heeft er enkel mee te maken wat uw vriendin doet met haar handen wanneer zij de ring om heeft.
Na drie maanden kunnen wij inderdaad niet meer aansprakelijk worden gesteld voor alle aangebrachte krasjes / gebruikerssporen. Wel zouden we dus de ring kunnen laten polijsten, maar wij zijn hierin niet kosten dragend.

Cindy meijer

Goed en betrouwbaar