Linda

Bestelling op de site ging vlot echter kreeg ik het verkeerde product toegestuurd. Deze weer retour gestuurd in originele verpakking, vervolgens schijnt deze nooit aangekomen te zijn en mijn geld...

Overzichtelijke site

Let op dat het juiste product wordt gestuurd en zie fouten in. Reageer op e-mails.

Reactie Its-beautiful.nl:

Helaas hebben wij de retourzending van Mevrouw Linda Xie inderdaad niet op kantoor mogen ontvangen, waardoor wij het betaalde bedrag niet terug hebben kunnen storten op haar rekening. Er zijn helaas klanten die beweren een product te retourneren om het geld terug te krijgen, maar dit vervolgens niet doen, waardoor ze én het product én het aankoopbedrag houden. Als wij het vervolgens niet binnenkrijgen wordt heel simpel de postdienst de schuld gegeven, echter de postdienst neemt hierin ook geen verantwoordelijkheid. Wij zeggen niet dat Mevrouw Xie dit heeft gedaan, we geloven haar dan ook wanneer zij zegt het product te hebben geretourneerd. Echter, het is wel een manier van fraudeplegen waar wij rekening mee moeten houden en waar wij onze regelgeving op hebben aan moeten passen. Krijgen wij het product alsnog retour, dan zullen we het aankoopbedrag uiteraard alsnog z.s.m. terugstorten op de rekening van Mevrouw Xie.

Sas

Fijn bedrijf met snelle levering

Snelle levering.
Voor elke prijsklasse iets in assortiment

Veel stalen ringen uitverkocht of maar 1 maatje beschikbaar

j a beugelink

Zeer goed had een wijziging van kleur van de te graveren plaat door gegeven en werd gelijk verwerkt
Prima op gelost

netjes afgeleverd en mooi gegraveerde tekst

trac en trace werkte bij mij althans niet.

Edward Wilms

Alles perfect.

Alles perfect!

Nee.

K Scholing

Goed bedrijf, goede producten en van goede kwaliteit.

Kettinkje was snel binnen en was zoals beschreven. In goede staat verzonden en ontvangen.

Nes

Alles in orde. Snelle levering

rob koldewijn

Correct

die edelsmid van jullie is een vakvrouw.

Eva

Goede kantenservice, mooie sieraden (plus inscriptie) en een snelle levering

Goede en zorgvuldige afhandeling van problemen rondom de bestelling. Alles was snel opgelost

Super

Goede service en kwaliteit

Sandra

Snelle en nette levering

Mooi en leuk verpakt met kortingsbon voor een volgende aankoop.