Wendy Kievit

1x besteld ging vlekkenloos

snelle levering

niet

May

Een zilveren armband besteld en deze is netjes in een doosje ontvangen.

Netjes verpakt en een snelle levering.

Kylie

Snel en correct

Doen wat ze beloven

Simone Reinders

Snelle levering en armbanden van goede kwaliteit

zie bovenstaand

J. Verduijn

Gevonden via een advertentie op marktplaats. snelle levering, uitgebreide keuze

Snelle levering en een uitgebreide keuze

Jaimy

Snelle levering - Mooi gegraveerd - Goed verpakt

Snelle levering en netjes verpakt.

Immie Vriezema

Reactie via email is snel.

De telefoon word niet op genomen.Ik vind dit niet kunnen.

Reactie Its-beautiful.nl:

Wij zijn op werkdagen tussen 09.30u en 12.30u telefonisch bereikbaar. Daarbij moeten we wel vermelden dat we in deze tijd bereikbaar zijn voor al onze klanten. Het kan dus zo zijn dat we met een andere klant in gesprek zijn, waardoor wij soms niet in staat zullen zijn om de telefoon op te nemen. Het is natuurlijk altijd mogelijk om het even later nog een keer te proberen om te kijken of we dan wel weer bereikbaar zijn, zodat we u, als klant, te woord kunnen staan.

Anouk

Super snelle levering . Woensdag een armband besteld ( gegraveerd ) Donderdag een mailtje gestuurd met de vraag of ze me konden vertellen wanneer de armband ongeveer aan zal komen . Binnen een paar...

Snelle levering en super snelle reactie op email

Geen verbeterpunten .

Smits

Prisma horloge besteld en deze netjes verpakt ontvangen.

Snelle levering en goed verpakt.

v.m. willink

Bestelling kwam ingegraveerd aan. Hierover direct een mail gestuurd. Tot op heden nog geen reactie gehad.

Vlotte bezorging

Zorg dat bestellingen correct verstuurd worden
Herstel fouten

Reactie Its-beautiful.nl:

Helaas heeft mevrouw Willink ons niet de kans gegeven om haar enigszins tegemoet te komen. De oorspronkelijke e-mail die zij ons heeft gestuurd, hebben wij helaas niet mogen ontvangen, daar deze naar Feedback Company zelf was gestuurd naar aanleiding van het verzoek tot het schrijven van een review. Na het zien van haar bericht op deze pagina hebben wij contact met haar opgenomen om te vragen om welk product en welke klacht het precies gaat, maar hier heeft zij tot op heden nog geen reactie op gegeven. Het is voor ons dan ook nog altijd onduidelijk wat de klacht is, waardoor wij haar tot op heden nog geen uitleg en/of tegemoetkoming hebben kunnen aanbieden.