wilma jeuken

Voor het eerst besteld en geen klachten!

snelle levering

Sonja

Spark oorbellen besteld en deze goed ontvangen. Levering duurde wat langer, maar dat wist ik.

Goed verpakt in doosje

Goede levering

Alicia

Fijn soepel verlopen. Snel

Snel en netjes gegraveerd

Een voorbeeld van hoe het eind resultaat eruit ziet op de website zou fijn zijn.
Ik heb nu gegokt opdat het graveerwerk er mooi uit zou zien op de armband.

a schaafsma

Uitermate tevreden correct verpakt

de snelle verzending

Nicoline

Snelle levering, goede prijs

Overzichtelijke website, netjes geleverd, track & trace is heel fijn.

De mogelijkheid om iets als een cadeau in te pakken (en niet de armband en de doos los van elkaar leveren).

Riejan Kerssies, Hoofdstraat

Ik heb voor het eerst een ear cuff besteld en het is snel geleverd.
Bovendien was het keurig verpakt. Ben er erg blij mee!

Snel en keurige levering

Nee, ga zo door

Betty Linskens

Slechte ervaringen met het bedrijf. De kwaliteit is slecht en de correspondentie onvriendelijk.

Snelle levering.

Betere kwaliteit leveren en klanten op fatsoenlijk behandelen.

Reactie Its-beautiful.nl:

We vinden het jammer dat deze klant ons een grotendeels negatieve review geeft. De klant heeft twee dezelfde ringen besteld, beide in verschillende maten, onder twee verschillende e-mail adressen en getracht de eerst bestelde ring onder het ordernummer van de tweede ring te retourneren, ondanks het feit dat de eerst bestelde ring al over de termijn voor herroepingsrecht was en zonder hiervan melding te maken. Toen we de klant hierop aanspraken beweerde de klant dat de tweede ring voor haar dochter was. In de mail daarop kwam naar voren dat beide ringen toch voor de klant zelf bestemd waren, maar dat haar dochter degene was die de eerst bestelde ring eerder had moeten retourneren. We vinden het jammer dat we er niet zijn uitgekomen, maar de dingen die de klant ons vertelden klopten niet, waardoor wij de klant niet verder hebben kunnen helpen met haar retourzending. We vinden het vooral ook jammer dat de klant onze correspondentie als onvriendelijk heeft ondervonden. Het is ons streven om in alles de klant met het te verwachten respect te behandelen en we vinden het dan ook jammer dat deze klant het gevoel heeft dat dit niet is gebeurd.