Assortiment

I.C. Straatman-Scholing

Super goede service, top kwaliteit en dan ook nog goed betaalbaar! Een gegraveerde dames armband besteld voor iemand met een erg brede pols; hebben ze gewoon op maat gemaakt voor ons

Er wordt mee gedacht en er worden geen loze beloftes gemaakt

Misschien meer reclame maken voor mensen met afwijkende maten

Edward

Bij het online bestellen en retourneren geen problemen! Prima klantenservice ik ben tevreden en kom zeker terug.

Leuk ingepakt

Rob von Hebel

Na herhaaldelijk e-mails gestuurd te hebben na een bestelling geplaatst en betaald te hebben nog steeds geen antwoord ontvangen. Heel vreemd.
Misschien nu wel?

Telefoonnummer op de...
Misschien nu wel?

Telefoonnummer op de website klopt niet.

Gewoon reageren op e-mails.

Reactie Its-beautiful.nl:

Wanneer een klant iets per e-mail doorgeeft, sturen wij doorgaans geen reactie hierop. Inmiddels heeft de betreffende medewerker excuses aangeboden aan de klant en is de bestelling conform de door... Wanneer een klant iets per e-mail doorgeeft, sturen wij doorgaans geen reactie hierop. Inmiddels heeft de betreffende medewerker excuses aangeboden aan de klant en is de bestelling conform de door de klant aangegeven wensen verwerkt en verzonden. Het telefoonnummer op de site klopt, maar in het weekend is ons kantoor gesloten. Dan worden telefoontjes en e-mails niet beantwoord.

Pas 2 x gebruik gemaakt weet het niet

Geen idee

Ze hebben het artikel niet en is niet meer leverbaar, maar nog steeds geen geld terug!!!

GEEN

Antwoorden, geld teruggeven en niet iets te koop aanbieden wat er niet is!

Reactie Its-beautiful.nl:

Wij antwoorden altijd zo snel mogelijk per e-mail. 's Avonds is ons kantoor echter gesloten, waardoor het antwoord de volgende dag wordt verstuurd. Een enkele keer komt het voor dat een product niet... Wij antwoorden altijd zo snel mogelijk per e-mail. 's Avonds is ons kantoor echter gesloten, waardoor het antwoord de volgende dag wordt verstuurd. Een enkele keer komt het voor dat een product niet op voorraad is en niet meer door ons bij de leverancier besteld kan worden. Deze situatie proberen we zoveel mogelijk te voorkomen. Mocht het toch voorkomen dan berichten wij onze klanten zo snel mogelijk hierover. Wat betreft het terugstorten van het aankoopbedrag is het zo dat Mollie dit binnen 5 werkdagen verwerkt. Ons bedrijf kan hierop helaas geen invloed uitoefenen.

Prima ervaring

Mooie collectie. Snelle levering.

Ik heb geen verbeterpunt. Gewoon goede ervaring.

Koster

Netjes geleverd

Nvt

Nvt

Nicole

Goede ervaring

Mooi geschenkdoosje voor goede prijs

Geen tips

Boekenfan

Slecht

slechte kwaliteit al kapot bij aankomst, retour moet jezelf aangetekend betalen en verdere communicatie blijft uit hopelijk komt er nog een nieuw product dan wel mijn geld terug, maar gezien ze niet... slechte kwaliteit al kapot bij aankomst, retour moet jezelf aangetekend betalen en verdere communicatie blijft uit hopelijk komt er nog een nieuw product dan wel mijn geld terug, maar gezien ze niet reageren geen idee.

Reactie Its-beautiful.nl:

Deze klant heeft een review geplaatst, zonder ons de gelegenheid te geven om de klacht in behandeling te nemen volgens onze Algemene Voorwaarden, waar de betreffende klant mee is akkoord gegaan. Uit... Deze klant heeft een review geplaatst, zonder ons de gelegenheid te geven om de klacht in behandeling te nemen volgens onze Algemene Voorwaarden, waar de betreffende klant mee is akkoord gegaan. Uit de mailwisseling met deze klant middels verschillende mailadressen zijnerzijds is gebleken, dat de oorbellen een aantal keren gedragen zijn alvorens er een klacht is gestuurd. Nadat wij deze klacht hebben ontvangen, hebben wij de klacht in behandeling genomen. Blijkbaar verwacht de klant dat in het weekend, wanneer er niemand aanwezig is, er direct gereageerd dient te worden door ons. Helaas hebben wij geen pasklaar antwoord op de klacht van deze klant en zijn wij afhankelijk van de beoordeling door de fabrikant. Wij handelen de klacht zo snel mogelijk maar zeker ook zo zorgvuldig mogelijk af: Dat is wat wij onder klantvriendelijkheid en service verstaan.

Goede service en snelle levering!

Mooi ingepakt