Tess Maes

Zeer klantvriendelijke communicatie en erg behulpzaam bij speciale verzoeken/vragen.

Klantvriendelijk, behulpzaam, vlot mailverkeer, ...

Manon ter Beek

Vandaag mijn bestelling binnen gekregen, wat zijn de oorbellen van het merk sujasa toch mooi! ik ben er verliefd op, bedankt voor de snelle levering het leuke doosje. Ik ben dik tevreden!!

Snelle levering en leuke verpakking

Annelies

Plus punt vind ik wel dat de oorbellen zo mooi zijn verpakt om gelijk als cadeautje weg te geven.

Mooi verpakt!

M. Reemst Querreveld

Prima levering van mooie producten. Grote sortering My Imenso.

Brede sortering

Lidia

Ik heb een oorbellen bij jullie besteld. In de foto het leek wel een mooie, grote oorbellen. Toen ik het gekregen heb, viel me tegen. Ze waren klein, heel dun en ze leken als heel erg goedkope...

Marieke Reijnders/ in & om sieraden

Snelle verzending, helaas geen reactie op vraag via mail.

Nee.

Ik vind het handig om spullen in het winkelmandje te doen, en er een paar dagen mee bezig te zijn, uitzoeken, etc. Spullen verdwijnen telkens uit winkelmandje. Tevens een mail gestuurd met een vraag over een ontvangen kortingscode, maar nooit een reactie op ontvangen (ook niet in spam).

Reactie Its-beautiful.nl:

We vinden het zeer jammer om te horen dat mevrouw Reijnders een negatieve ervaring met onze webshop heeft gehad. Helaas is het winkelmandje iets waar wij geen controle over hebben, daar dit allemaal geregeld wordt door de hosting service waarbij wij aangesloten zitten. Ook hebben wij hier nog nooit een klacht / vragen over gehad, maar het is zeker iets waar wij navraag over kunnen doen alsook over wat de mogelijkheden hiervoor zijn. Wat betreft de vraag die de klant heeft gesteld; wij hebben geen vraag van de klant ontvangen. Op 8 november 2018 hebben wij voor het laatst een mail van de klant ontvangen en in deze mail hebben wij, ook bij nader onderzoek, geen vraag kunnen ontdekken. Indien de klant de vraag alsnog aan ons voor wenst te leggen, dan willen wij deze uiteraard alsnog graag beantwoorden.

Chris

Armband van Tommy Hilfiger besteld en deze was mooi verpakt in origineel doosje.

Erik Kragten

Tot nu toe 2 maal een bestelling gedaan en beide malen snel geleverd.

Snelle levertijd.

Wim

Erg goed, was iets fout gegaan is snel opgepakt en opgelost, top

Service is top

Bob

Een paar zwarte oorknopjes besteld en deze in een leuke verpakking ontvangen.

Snelle levering en netjes verpakt.