Katrien Smeulders

De ring is iets te groot en kreeg geen vak voor gravering dus de naam ik erin wou kon niet

Is wel heel mooi afgewerkt

Reactie Its-beautiful.nl:

We vinden het zeer jammer dat mevrouw geen contact met ons heeft opgenomen alvorens de review te plaatsen. Tijdens het plaatsen van haar bestelling heeft zij namelijk aangegeven dat ze geen gravering wenste te plaatsen in de ring. Dit, terwijl het schijnbaar haar bedoeling was om de ring wel te laten voorzien van een gravering. En als de ring te groot is had ze deze uiteraard kunnen retourneren. We hebben het wel eens vaker gezegd tijdens reacties onder Feedback Company reviews, maar we dringen er nogmaals op aan; hebt u een vraag of klacht over uw bestelling, neem dan eerst per e-mail contact met ons op zodat we uw vraag of klacht in behandeling kunnen nemen en wellicht met een antwoord of oplossing kunnen komen.

Marlies

Bij juwelier It's Beautiful heb ik een trendy armband besteld en deze netjes verpakt ontvangen.

Mooie sieraden en leuk verpakt.

M. Frenay

Snelle levering, goede feed back

Snelle levering, goede feed back

Els Suffeleers

De beschrijving van de armband klopte met datgene wat ik toegestuurd kreeg! Dat is heel belangrijk,vind...

Degelijk/veilig verpakt! Vrij veel keuze.
Er is een sale afdeling, altijd leuk om daar eens een kijkje te nemen!

Bij al de juwelen de afmetingen zetten. Bv. een oorhanger met steentje, hoe lang is de oorbel? En hoe groot is het steentje?
Dat vind ik heel belangrijk. Ik heb nog niets moeten retourneren,weet dus niet hoe goed of moeilijk dat gaat. Indien dat vlot zou verlopen,komt er zeker nog 1/2 tot 1 ster bij van beoordeling!

Een goede ervaring, snelle levering en een erg leuke verzorging door het als een leuk cadeautje te verpakken.

Leuke verpakking

nee

F. Vijver

Snelle bezorging.

Nvt

Goed contact met klantenservice.

Bereidheid tot meedenken.