Diana Verkuijlen

Zeer snelle reactie

snelle goede oplossing bij beschadiging levering

Ga zo door

Roelie van goor

Supergoed snelle service

Netjes mooi verpakt super goede service

Sonja

Een leuk goodiebag tasje gekocht van Tommy Hilfiger. Geen horloge gewonnen, maar wel leuke zilveren sieraden zaten er in.

Mooi verpakt tasje

Vivianda Drogt

Helemaal perfect, Leuke sieraden en super verpakt! Elke keer weer cadeautje voor jezelf!

Mooie sieraden.
Leuk verpakt.
Vriendelijk contact!

Niks perfect

Michelle

Zeer slecht

Geen enkele

Lieve mensen, wees gewaarschuwd!! Lees de reviews grondig en neem ze serieus!

Lieve mensen, wees gewaarschuwd!! Lees de reviews grondig en neem ze serieus!

Deze webwinkel stuurde mij een ander product op dan besteld en een tweede product zonder aangehecht 'label' (dit is een ondefinieerbaar plastic frutseltje dat niet eens lijkt op het label dat normaal gesproken aan sieraden bevestigd zit). Met het kettinkje ben ik naar een goudsmit gegaan en het bleek 0.45mm ipv 0.6mm. Its beautiful ontkende dit.

Ik heb het zo retour gestuurd, maar zij willen het terugsturen op mijn kosten of een gedeelte vd bestelling laten betalen ivm het VERWIJDERDE 'label/plastic dingetje'. Dat zat er niet aan bij levering! Ik heb niets verwijderd!

Ze WEIGEREN (volgens hen is mijn geheugen niet 100 en praat ik onzin) te bellen en zijn niet te bereiken. Het enige dat zij doen zijn zeer vijandige en agressieve mailtjes sturen die mij vreselijk overstuur gemaakt hebben. Dit zijn oplichters die je persoonlijk aanvallen. Zoals iemand anders al zei: ondragelijk.

Ik heb deze webwinkel aangegeven voor fraude en het overgedragen aan Klarna, de tussenpersoon in deze transactie. Zij nemen de zaak gelukkig erg serieus. Hulde voor Klarna. Zij hebben mij gerustgesteld na een aantal stressvolle dagen.

Let op: de reactie op reviews zijn onwaar om deze fraude te verdoezelen. Trap er niet in! Ik heb alle correspondentie in mijn mail bewaard als bewijs.

Bestel ergens anders als je stress en teleurstelling wilt voorkomen.

P.s. na het plaatsen van deze review zijn er plotseling ruim 10 (!) nieuwe positieve reviews geplaatst binnen een tijdsbestek van 12uur. Heel doorzichtig en fake. Deze mensen kennen geen schaamte.

Reactie Its-beautiful.nl:

We vinden het jammer dat de klant een dergelijke negatieve ervaring met onze webshop en klantenservice heeft gehad. De klant heeft aangegeven dat één van de door haar ontvangen kettingen een andere... We vinden het jammer dat de klant een dergelijke negatieve ervaring met onze webshop en klantenservice heeft gehad. De klant heeft aangegeven dat één van de door haar ontvangen kettingen een andere dikte heeft dan wij op de website vermeldt hebben staan. De klant geeft aan dat ze dit bij de goudsmid heeft laten opmeten, maar wil niet kenbaar maken bij welke goudsmid. Dat gezegd hebbende; mits het product nog voorzien is van het aangehechte label en nog onbeschadigd is, dan kan het product zonder opgave van reden geretourneerd worden. Dat heeft de klant gedaan en wij hebben al aangegeven haar bestelling te gaan verwerken. Het label zat er tenslotte nog aan. De klant ontkent zelf dat het label er nog aanzit en werkt haar eigen kwestie daarmee een beetje tegen, wat de hele interactie voor ons zeer onduidelijk en moeilijk te volgen maakt. De klant heeft nog een tweede bestelling geretourneerd, waarbij het label van de ketting is verwijderd. Wij hebben kenbaar gemaakt deze ketting niet retour te kunnen accepteren en hebben de klant twee opties geboden om dit z.s.m. op te lossen. De klant geeft hier echter geen gehoor aan en beticht ons in plaats daarvan van fraude. We hebben nog geen correspondentie van Klarna mogen ontvangen, maar we gaan er vanuit dat dit binnen enkele dagen alsnog zal gebeuren en dat we de kwestie dan op een normale manier op zullen kunnen lossen.

M van de Beld

Blaauw Bloed armband besteld en de maat die ik heb besteld, was gelijk de juiste. Uitleg op de website om de juiste maat te bestellen is perfect!

Goede uitleg om de juiste armband lengte te bestellen.

Paul van der Helm

Top

Aanbod

Nvt

van der Velden

Gooediebag gekocht met mooie sieraden

Joëlle Jens

Deze juwelier is top! Snelle levering en zooo leuk ingepakt

mooi ingepakt als een cadeau

Geen verbeterpunten of tips, het is top!

Joëlle Jens

Blij met mijn geboortebloem ketting

Mooie gravering

Geen verbeteringen