Lia Hinkamp

Prima bedrijf, snelle levering en goede artikelen geleverd!

Snelle levering, duidelijke website.

N.v.t.

Petra

Mooi assortiment en snelle levering.

A jorna

Net míjn bestelling ontvangen goede service telefonisch goed bereikbaar en mooi verpakt

Mooi verpakt

De kortingsbon pakt niet

B. van Dee

Jammer dat het horlogebandje de eerste kapot aankwam maar perfect opgelost. Nog voordat ik de kapotte teruggestuurd had, heb ik een vervangend exemplaar ontvangen.

Goede service.

Controle of product in orde is voordat het verstuurd wordt.

Edith

Had een vraag over graveren van een hanger en deze werd snel beantwoord, waardoor ik verzekerd was van een correcte gravering. Heb de hanger besteld en deze is zoals ik wilde netjes gegraveerd...

Goede klantenservice

bhodi

Slechte levering, er staat 2 à 3 werkdagen en na maand nog steeds niets binnen gekregen. na meerdere keren bellen en mailtjes nog meer smoesjes en nog langere wacht tijd! Laatste keer dat ik bestel...

Reactie Its-beautiful.nl:

We vinden het jammer dat de klant zo negatief over onze dienstverlening denkt. De levertijd was inderdaad wat langer doordat wij tussen kerst en oud & nieuw met vakantie waren. Helaas heeft de klant dit niet gezien, waardoor het voor hem in het begin moeilijk was om contact met ons te krijgen. Hiervoor hebben we per e-mail onze excuses aangeboden. Ook heeft de klant de bestelling inmiddels in overleg geannuleerd, dus de kwestie is gelukkig al opgelost.

Marie

Mijn ervaring met juwelier Its Beautiful, was goed en klantvriendelijk.

Klantvriendelijk

Jeroen

Een gouden hanger en een gouden ketting besteld. Op de hanger heb ik voor gekozen om een naam erin te laten zetten.

Netjes gegraveerd en mooi ingepakt als cadeautje.

Astrid van den Berg

Hele slechte organisatie , had in november armbandje besteld voor de verjaardag van mijn man, dat was er niet, ze kwamen met een suggestie . Die wilde ik niet. Toen zelf een bestelling gedaan van...

Graag een beleefd en klantgericht persoon bij de klantenservice .
Deze kastje naar de muur service vind ik heel slecht. Klantenservice nam niet de moeite om t na te kijken en,of te corrigeren

Reactie Its-beautiful.nl:

We vinden het zeer jammer dat deze klant een aanmaning heeft moeten ontvangen. We hebben de klant op 23 oktober een e-mail gestuurd dat het door haar bestelde product niet meer op voorraad was. Destijds heeft de klant hier niet op gereageerd en is zij er schijnbaar vanuit gegaan dat wij de bestelling zouden annuleren. Ondanks dat de mail wordt afgesloten met de volgende zinnen:

Indien u geen ander artikel wilt uitzoeken of niets kunt vinden, mail ons dan alstublieft zo snel mogelijk.
Dan kunnen wij het overgemaakte bedrag terugstorten en uw bestelling annuleren.

Dit heeft de klant dus niet gedaan, waardoor de bestelling (alsook de betaling) dus open is blijven staan. Inmiddels hebben we de betaling stopgezet bij onze payment provider Klarna.

Geertje

Armbandje gekocht en na 1 keer 'normaal' gedragen te hebben al bij het slotje kapot. Slechte service vervolgens.
Hier koop ik nooit meer.

Ziet er op site mooi uit maar slechte kwaliteit

Betere kwaliteit leveren en after sales

Reactie Its-beautiful.nl:

We vinden het zeer spijtig dat de klant ons zo negatief heeft beoordeeld. De klant stuurde ons een e-mail en gaf aan dat het armbandje tijdens het dragen kapot was gegaan. We hebben de klant aangeboden om de armband te laten herstellen, maar in plaats van daarop in te gaan krijgen wij vrijwel meteen een negatieve beoordeling via Feedback Company. We hebben de klant nogmaals aangeboden om de armband te laten herstellen, maar hebben hier tot op heden nog geen gehoor op gekregen.