Assortiment

Ellis Kelder

Mooie ring met de naam van mijn man

Gravering erg netjes en duidelijk

Het was super mooi ingepakt echt een cadeautje

Bianca

Zilveren armbandje voor mijn zoon besteld met zijn naam. Mooi gegraveerd en leuk verpakt! Snelheid mocht wel iets sneller zijn, pas na vier dagen ontvangen.

Mooie naam gravering

Sneller bezorgen. Nu na vier dagen pas ontvangen.

M. Ramakers

Vragen via e-mail worden snel beantwoord, wat ik erg prettig heb gevonden. Bestelling was ook snel binnengekomen en netjes verpakt. Ben erg tevreden over de klantenservice.

Snel reageren op e-mails!

Maaike

Niet bestellen hier. Slechte kwaliteit oorbellen. Oplichting en diefstal van je geld bij retour sturen.

Wij hebben oorbellen gekocht als cadeau voor onze schoonmoeder. Ze haalde de...

Wij hebben oorbellen gekocht als cadeau voor onze schoonmoeder. Ze haalde de oorbellen uit het plastic zakje om te kijken hoe ze eruit zagen. Zo'n teleurstelling. Ze waren 20 euro, maar een dunne sluiting en leek wel de kwaliteit van Aliexpress!!! Dus besloten retour te sturen. Dat kon niet, omdat ze uit het zakje waren gehaald. Hoe moet je dan zien hoe ze eruit zien? Geen geld terug dus. Toen kregen we twee opties. Of 12,50 retour ZONDER OORBELLEN of de oorbellen weer retour (die we niet wilde hebben) met 10 euro bijbetalen voor verpakkingskosten. Belachelijk! Na meerdere mails hebben we besloten voor 12,50 retour te kiezen en werd er maar 10 euro teruggestort. Zeer slechte service en niet aan te raden!

Niets.

Afhandeling van retouren!

Reactie Its-beautiful.nl:

Beste Klant,
Beste Klant,
We vinden het zeer spijtig om te lezen dat u niet tevreden bent met de geleverde service. Op onze webshop is op meerdere plekken (de retourneren pagina + de Algemene Voorwaarden) terug te lezen dat oorbellen uitgesloten worden van het herroepingsrecht wanneer deze uit de gesealde verpakking zijn gehaald. Deze gesealde verpakking bestaat uit een transparant zakje dat dichtgeseald wordt. Zo kunt u het ontvangen sieraad alsnog goed bekijken en controleren op eventuele defecten, alvorens deze uit de transparante gesealde verpakking te halen.
Wij hebben u hier meerdere keren op gewezen, maar toch hebt u ervoor gekozen om de oorbellen te retourneren. En dan zitten daar inderdaad consequenties aan. Eén van de opties is dat wij het product aangetekend terugsturen zodat we er zeker van zijn dat het product niet vermist raakt tijdens de zending. De andere optie is een waardevermindering. En de uit de geboden opties voortkomende kosten zijn inderdaad voor u als klant omdat u ervoor hebt gekozen de oorbellen te retourneren, wetende dat dit niet mogelijk was.
Zoals gezegd vinden we het zeer jammer dat u niet tevreden bent met de geleverde service, maar wij hebben ons aan de voorwaarden gehouden waarmee u akkoord bent gegaan alvorens de bestelling te plaatsen en hebben u daarbij meerdere keren op de hoogte gebracht van de geldende bepalingen door middel van de gestuurde e-mails.

M. van den Broek

Gouden ring met letter gravure besteld en de levering was een feestje... omdat het zo leuke was ingepakt.

Mooi ingepakt

Janke

Inderdaad de sieraden zijn prachtig en vooral de teksten die je er in laat graveren en de prijs van de gehele ring valt 100%
Mee incl personalisatie

Ik vind dit ook een betrouwbare en vlotte side , Ik koop hier graag

Niet

Nette service

Super nette service

Marjan de Weert

Erg blij met mijn bestelling!! Super leuk ingepakt en kan het direct cadeau geven aan m’n vriend. Dankjewel! Voor de volgende keer als ik iemand een cadeautje geef bestel ik weer hier

Ingepakt als een leuk cadeautje

Geen tips goede ervaring

wedeka

alles

nee

B. Meijer

Bestelling was langer onderweg, dan ik had verwacht. Blijkt dat PostNL een vertraging had, waardoor mijn bestelling later werd bezorgd. Bestelling na 3 dagen binnen gekregen en het was super leuk... Bestelling was langer onderweg, dan ik had verwacht. Blijkt dat PostNL een vertraging had, waardoor mijn bestelling later werd bezorgd. Bestelling na 3 dagen binnen gekregen en het was super leuk ingepakt en een mooie ring.

Mooi ingepakt