Assortiment

F.de Rooij

Zeer goede ervaring met dit bedrijf
Persoonlijke benadering vanuit het bedrijf en klantgericht.

Klantvriendelijkheid.

Werkt perfect!

Sofie

Super bedrijf!

Ze hebben mij netjes geholpen en heb snel mijn bestelling binnen gekregen!

X

Antoinet

Super goede ervaring

Ik ben zeer tevreden met de service van de shop, het assortiment en tot en met de levering is het zeer goed. Dankjewel

Nvt

Eind oktober een ring besteld voor Kerstmis. Direct na opening van het doosje viel de steen van de ring. Contact opgenomen met de ‘klantenservice’. Stuur de ring maar terug (op eigen kosten) en dan... Eind oktober een ring besteld voor Kerstmis. Direct na opening van het doosje viel de steen van de ring. Contact opgenomen met de ‘klantenservice’. Stuur de ring maar terug (op eigen kosten) en dan beoordelen we de ring op draagsporen. Uiteraard waren die niet aanwezig, maar het afbreken van de steen viel nu toch niet onder de garantie. Een kortingscode van 50% op een ring van hetzelfde merk. Daar had ik weinig vertrouwen in. Ook na enig aandringen via mailcontact werd geen andere oplossing geboden. Daarom mijn verzoek om de ring dan maar weer te retourneren. Ja, dat kon wel, maar pas nadat ik ruim €4,- op hun rekening had gestort. Want de verzendkosten waren voor mijn rekening. Klantgericht? Hmmm… ik koop hier nooit meer iets.

Service en kwaliteit

Reactie Its-beautiful.nl:

Helaas hebben wij voor deze klant geen passende oplossing kunnen bieden, omdat er teveel tijd zat tussen het bestellen van de ring en het indienen van de klacht. Wij hebben gekeken of wij, binnen de... Helaas hebben wij voor deze klant geen passende oplossing kunnen bieden, omdat er teveel tijd zat tussen het bestellen van de ring en het indienen van de klacht. Wij hebben gekeken of wij, binnen de mogelijkheden van ons bedrijf, een mogelijkheid konden vinden om de klant tegemoet te komen. Dit is helaas niet gelukt, omdat bleek dat de betreffende steen niet is afgebroken tijdens transport of het uit de verpakking halen. De klant is akkoord gegaan met de Algemene Voorwaarden, waar duidelijk vermeld staat dat de kosten voor het terugsturen alleen worden vergoed wanneer sprake blijkt te zijn van schade die onder de garantie valt. Ook ging de klant niet akkoord met de mogelijkheid om een andere ring uit te zoeken tegen 50% korting.

Dirk Hummel

Snelle levering en nette afhandeling. Krijgt spullen toegezonden in verzegelde enveloppe feestelijk verpakt.

Snelle en correcte levering, snelle beantwoording van vragen en opmerkingen

Op de website is niet alles even snel te vinden.

Wiegel

Ring met gravering ontvangen, alleen had ik het groter verwacht.

L.

Ben heel tevreden.

Ondanks dat ik bestelde in de periode van feestdagen, toch snel geleverd.

Edwin

Week geleden een Kerstcadeau besteld en deze was net op tijd binnen gekomen. Mooi ingepakt en mijn vrouw blij met de oorbellen. Levertijd van de oorbellen was wel iets later bezorgd, dan het was... Week geleden een Kerstcadeau besteld en deze was net op tijd binnen gekomen. Mooi ingepakt en mijn vrouw blij met de oorbellen. Levertijd van de oorbellen was wel iets later bezorgd, dan het was aangegeven.

Mooi ingepakt!

Annie

Zilveren ring besteld met een geboortebloem (sneeuwklokje) voor mijn dochter. Bestelling is netjes ingepakt ontvangen en de bloem is mooi gegraveerd. Leuk cadeautje kunnen kopen.

Mooi ingepakt zonder extra kosten

Tip: levering iets sneller (nu met 5 dagen ontvangen)

Mevrouw Peters

Mijn vragen werden snel beantwoord, zodat ik snel kon bestellen. Bestelling is goed ontvangen en precies zoals ik mij had voorgesteld. Bedankt voor de goede service!

Snelle reactie op e-mail