Elina

Vreselijk... ik kreeg het verkeerde artikel binnen. Vervolgens kreeg ik mijn geld niet terug. Ik ben er nog steeds mee bezig. Ze reageren maar niet terug. Al 2 maanden niet!! Hele slechte... Vreselijk... ik kreeg het verkeerde artikel binnen. Vervolgens kreeg ik mijn geld niet terug. Ik ben er nog steeds mee bezig. Ze reageren maar niet terug. Al 2 maanden niet!! Hele slechte klantenservice. Ik heb het maar opgegeven.

Website

Reageren!! Meer klantvriendelijk!! Betere service verlenen ivm verkeerd artikel.

Reactie Its-beautiful.nl:

Na overleg met de klant zijn we tot de conclusie gekomen dat het product wel degelijk het bestelde product is. De klant had geen rekening gehouden met het gegeven dat het product glanzend is en dat... Na overleg met de klant zijn we tot de conclusie gekomen dat het product wel degelijk het bestelde product is. De klant had geen rekening gehouden met het gegeven dat het product glanzend is en dat er bij de productfotografie dus gebruik is gemaakt van overbelichting om zo de camera niet in het glanzende oppervlak van de hanger terug te zien. Hierdoor leek de hanger op de foto mat. De klant heeft de hanger nog altijd in haar bezit.

Astrid

Valentijn cadeautje besteld en mooi op tijd ontvangen!

Mooi verpakt! gelijk klaar om te geven.

Duidelijk klantvriendelijk

Kwaliteit en verzorgd

Prima bedrijf, product en service voldoen aan de verwachtingen

snelle service

wat meer eenduidige informatie over de producten

SLP

Het product was op de 15e verzonden en de 22e nog niet binnen. Ik heb meerdere malen contact gezocht met het bedrijf en steeds is daar netjes op gereageerd. Ook werd ik, na mijn terugbelverzoek op... Het product was op de 15e verzonden en de 22e nog niet binnen. Ik heb meerdere malen contact gezocht met het bedrijf en steeds is daar netjes op gereageerd. Ook werd ik, na mijn terugbelverzoek op de site, dezelfde dag nog terug gebeld. De communicatie is dus zeker in orde! De 23e werd het in de bus gegooid door de postbode. Waar hij is geweest, geen idee 😂

Goede communicatie, niet bang voor confrontatie en voor het zoeken naar een oplossing

Misschien standaard de pakketjes met een track and tracé code verzenden. Dat is niet hetzelfde als standaard aangetekend. Dat scheelt een enorm om te zien waar iets gebleven is.

Marina

Online bestelling gedaan. Had van uit mijn kant een adreswijziging op laatste moment nog gedaan. Maar dat ging goed. En het was ook nog netjes ingepakt voor verjaardag cadeau!. En prijs voor wat ik... Online bestelling gedaan. Had van uit mijn kant een adreswijziging op laatste moment nog gedaan. Maar dat ging goed. En het was ook nog netjes ingepakt voor verjaardag cadeau!. En prijs voor wat ik besteld had. Veel goedkoper dan bij andere juweliers en dan praat ik niet over een klein verschil. Top zaak, Top service!

Niets is teveel alles is mogelijk

Niet van toepassing

Laura

Een letter hanger van goud gekocht bij deze juwelier. Levering was oké!

Mooie gravure

Elyas

Koop al mijn cadeaus sinds de afgelopen jaren op deze site.

Smaakvolle sieraden, betrouwbare levering en de site is helder en overzichtelijk.

Jullie zouden meer filters kunnen toevoegen om de selectie van de klant makkelijker te maken.

Karin Bot

Niet bereikbaar

Nog geen gevonden

Klant beter informeren over de levertijden

Reactie Its-beautiful.nl:

De klant heeft ons ’s avonds een e-mail gestuurd. Later op de avond heeft ze naar alle waarschijnlijkheid deze review geplaatst omdat wij niet reageerden. Toen we vanmorgen weer op kantoor waren... De klant heeft ons ’s avonds een e-mail gestuurd. Later op de avond heeft ze naar alle waarschijnlijkheid deze review geplaatst omdat wij niet reageerden. Toen we vanmorgen weer op kantoor waren hebben we de e-mail van de klant direct beantwoordt. Helaas was dit voor de klant dus al te laat. Daarnaast geeft de klant nog aan dat we haar beter zouden moeten informeren over de levertijd. De klant was op de hoogte van het gegeven dat het product een levertijd van 2 tot 5 werkdagen bedroeg, waardoor deze alsnog binnen de gestelde termijn geleverd zou kunnen worden.

Ingrid roelandse

Super!!

Heel netjes verpakt met folder van producten.

Snellere levering