Je aankoop wordt beschermd

Wietse de Wit

Prima service. Ook leuke blog hoe je het best Napolitaanse pizzadeeg kan maken. Op basis van deze blog heb ik zaterdag voor het eerst de deeg gebruikt bij het pizzarette. Een absolute aanrader!

Leuke blogs!

Leander

Betrouwbaar, mooie producten (o.a. pizzabloem om van te watertanden) en snelle levering

Passie en persoonlijke aandacht

E. Hammega

Zeer goede informatie en service

Pizzaman1

Fijne webshop. Bestelling snel en correct geleverd, bestelling mooi verpakt en een leuk kaartje in de doos.

Snel en duidelijk verzendproces. Producten mooi en netjes verpakt.

De kleine deegbakken met deksel zijn ideaal voor een normale koelkast en zorgen dat het deeg niet uitdroogt. Pizzaplanken zijn ook van goede kwaliteit.

Goede uitleg over producten op website en prima levering. Origineel is de persoonlijke handgeschreven boodschap op de pakbon, dat is nu eens uniek tov alle andere webshops.

Toet

Ik heb een top ervaring gehad bij het bestellen van mijn pizza benodigdheden! Had wat vragen voorafgaande de bestelling, binnen een dag antwoord. Nadat bestelling was geplaatst ook nog keurig...

Klantvriendelijk, kwaliteit producten en snel!

Vlotte en snelle levering, klantvriendelijk

Norbert

Weer prima geholpen. Producten zijn vlot verstuurd en aangekomen

Goed verzorgd, vlot en persoonlijke aandacht.

Rene

Vragen via e-mail over een product en on-line bestelling van een e-book

Snel antwoord op vragen via email, ook zijn deze zeer duidelijk. De levering (download) van het bestelde e-book verliep zeer snel en eenvoudig. Ik zal zeker in de nabije toekomst meer producten bestellen.

Jeno

Uitstekende levering van goede producten en zeer goede begeleiding om de beste pizza te maken,...een echte aanrader dus!!!

Kwaliteit producten en zeer contente levering.