Joost van Lingen

Boek besteld, goed verpakt geleverd. Levertijd vrij lang voor een webwinkel, maar geen probleem.

Aardige persoonlijke en handgeschreven groet op de pakbon.

Reactie italieplein:

Beste Joost, de verzending duurde tijdens de zomer inderdaad langer dan normaal. Dat was vanwege de verhuizing van italiëplein. De levertijd is intussen weer 1-2 werkdagen.

Product geleverd volgens afspraak

Vincent ten Oever

Super. Vooral dat persoonlijk geschreven berichtje op de bon. Echt een man met passie. Respect. Alleen jammer van de lange levertijd. Maar ja, daar zul je een reden voor hebben.

Heel prettig. Verzending duurde helaas een beetje lang.

Reactie italieplein:

Beste, de verzending duurde tijdens de zomer inderdaad langer dan normaal. Dat was vanwege de verhuizing van italiëplein. De levertijd is intussen weer 1-2 werkdagen.

Pim

Perfect. Ik zou niet weten wat er nog verbeterd kan worden.

Zeer persoonlijk. Altijd een persoonlijke noot bij je bestelling. Ook voor vragen kan je goed bij Stefan terecht.

Ruben Bakkum

Italieplein is een internet bedrijf dat met zorg alles behandelt. Fijn dat het zo ook kan! Ik voel me als klant gehoord en gezien.

Simone

Snelle levertijd, persoonlijke benadering, goed materiaal geleverd, prima service bij retourneren.

Altijd prima service

Vriendelijk en servicegericht

Ik koop al enkele jaren mijn bloem , tomaten en pizza accessoires bij italie plein . De kwaliteit is uitstekend , elke pizza bakker met kennis van producten zal dat beamen .

Snelle en correcte leveringen , altijd een persoonlijk berichtje en iets extra zoals Italiaans krantje , snoepjes . Dat is wel leuk .

Bestelde kookboek netjes en snel geleverd.

leuk om bij de levering een persoonlijke noot toe te voegen.