Je aankoop wordt beschermd

roberto cervino

Servizio veloce e perfetto

Fijne communicatie

Tja , ik heb pas 1 keer wat besteld en dat is helemaal goed gegaan , Ook heb ik de informatie van het daag maken enz. van wat ik wilde van de website en van de video's op YouTube grotendeels...

Alles was er , en de rijskrat vond ik erg praktisch en van een goede kwaliteit.

Jan Heyvaert

Veel meer dan enkel een webshop: Boordevol artikels en weetjes die soms zeer diep en wetenschappelijk gaan, wat ik zeer boeiend vind. En een leuke persoonlijke touch!

Interessante artikels, aanbod van moeilijk te vinden producten (zowel food als non-food). Snelle respons bij een vraag. Zeer persoonlijk voor een webshop.

Wietse de Wit

Prima service. Ook leuke blog hoe je het best Napolitaanse pizzadeeg kan maken. Op basis van deze blog heb ik zaterdag voor het eerst de deeg gebruikt bij het pizzarette. Een absolute aanrader!

Leuke blogs!

Leander

Betrouwbaar, mooie producten (o.a. pizzabloem om van te watertanden) en snelle levering

Passie en persoonlijke aandacht

E. Hammega

Zeer goede informatie en service

Pizzaman1

Fijne webshop. Bestelling snel en correct geleverd, bestelling mooi verpakt en een leuk kaartje in de doos.

Snel en duidelijk verzendproces. Producten mooi en netjes verpakt.

De kleine deegbakken met deksel zijn ideaal voor een normale koelkast en zorgen dat het deeg niet uitdroogt. Pizzaplanken zijn ook van goede kwaliteit.

Goede uitleg over producten op website en prima levering. Origineel is de persoonlijke handgeschreven boodschap op de pakbon, dat is nu eens uniek tov alle andere webshops.

Toet

Ik heb een top ervaring gehad bij het bestellen van mijn pizza benodigdheden! Had wat vragen voorafgaande de bestelling, binnen een dag antwoord. Nadat bestelling was geplaatst ook nog keurig...

Klantvriendelijk, kwaliteit producten en snel!