Sabine

Super enthousiast over de website de webshop en de app. Dankzij Italieplein kregen we het pizza maken onder de knie. Heel veel handige tips en video's. Ook heel tevreden over de aangekochte... Super enthousiast over de website de webshop en de app. Dankzij Italieplein kregen we het pizza maken onder de knie. Heel veel handige tips en video's. Ook heel tevreden over de aangekochte produkten en de snelle levering.

Handige app, goede website, topproducten en snelle levering naar België (24u)

Ben De Wachter

Zeer goede kwaliteit. Snelle levering.

Zeer goede kwaliteit

Bij u bekend

De gist die ik bestelde was al 9 maanden oud waardoor al bijna de helft van de houdbaarheidsperiode voorbij was. Na mijn reclamering volgende een laconieke reactie die neerkwam op: “wij hebben zelf... De gist die ik bestelde was al 9 maanden oud waardoor al bijna de helft van de houdbaarheidsperiode voorbij was. Na mijn reclamering volgende een laconieke reactie die neerkwam op: “wij hebben zelf niet goed opgelet toen het door de fabriek aan ons werd geleverd” Dus ik heb in hun ogen pech gehad.

Reactie italieplein:

We hebben o.i. niet laconiek gereageerd, maar uitgelegd dat ook leveranciers hun voorraden aanhouden. Er zit vaak tijd tussen de productiedatum en de uitleverdatum aan winkels. Wij hebben deze... We hebben o.i. niet laconiek gereageerd, maar uitgelegd dat ook leveranciers hun voorraden aanhouden. Er zit vaak tijd tussen de productiedatum en de uitleverdatum aan winkels. Wij hebben deze partij gist zeer recent geleverd gekregen vanuit Italie en wij vinden de tht-datum tot minimaal oktober 2024 - dat is ruim 1 jaar - binnen alle normale marges vallen.

Jack

Hele fijne website, grappige foto's ;) en bovendien hele snelle levering. Dit weekend gaan bij ons de zelfgemaakte pizza's de Ooni oven in!

Fijne website
Mooi assortiment

Jeroen Verspui

Snelle afhandeling

Jan Derk

Zeer tevreden! Twee keer besteld, beide keren geleverd zoals beloofd, alles goed verpakt en uitstekende producten.

Uitstekende kwaliteit, snel geleverd, goed verpakt, topservice.

Vincent van Ballegooijen

Heldere site, super snelle levering!

Snel!

Jeroen Gaebler

Goede producten, nette levering

Rico Cox

Fijn behandeld nadat een product niet voorradig was en klantvriendelijk in omgang via mail

Snelle handeling nadat er iets niet voorradig is

paul ros

Super leuk en leerzaam en mooie producten

goede informatie en mooie kwaliteit producten