Kumara van der Gaast

Geweldig aanbod en super goede service!

Het aanbod, snelle levering.

Wouter

Alles voor je pizza op 1 plaats, samen met heel nuttige, duidelijke en concrete achtergrondinformatie. Andere sites/winkels missen dikwijls het ene of het andere: ofwel vind je niet wat je zoekt,...

Snelheid van leveren bestelling: zondagavond online besteld en dinsdagmiddag al geleverd in België met correcte (lees: lage) verzendkosten. Klantvriendelijkheid: persoonlijke handgeschreven boodschap op het factuur.

Kookboek besteld en is prachtig!

Snelle verzending, goed verpakt. Als cadeau verpakt ook erg geschikt voor jarigen op afstand.

Prima afhandeling en prettige communicatie. Leuke site met veel informatie voor pizzabakkers :-)
Snelle levering.

Super

Persoonlijk contact met de klant!

Ik heb de Italiëplein ontdekt nadat ik op zoek was naar de beste pizzabloem (Caputo), en hier was die verkrijgbaar. Ik heb intussen een viertal bestellingen gedaan, niet alleen bloem, ook andere...

Snelle en correcte levering. Wanneer iets niet direct voorradig is wordt je daarvan op de hoogte gebracht dat het een beetje langer kan duren eer jouw bestelling geleverd wordt. Dat vermijdt onnodig denken dat er van alles misloopt met jouw bestelling. In de doos waarin jouw bestelling zit wordt een briefje met een persoonlijk noot toegevoegd, wat ik wel leuk vind.

Alles perfect!

Vriendelijk, snel, mooi gamma

Levering volgens afspraak met een persoonlijk tintje :-)

a zoeteman

Uitstekend

prima service en feedback klant staat hoog in het vaandel

Gebeld voor wat uitleg over een pizzasteen. Prima geholpen en ik heb de pizzasteen besteld.

Geschreven bericht op bijgevoegde aankoopbon is erg leuk.