Je aankoop wordt beschermd

c van soest

Heel prettig en goed verzorgd alleen dit keer was er een gat in de doos gekomen net door een pak meel
maar dat kan gebeuren met vervoer

heel veel wordt er uit gelegd over meel en hoe je pizza s maak daar kan je alles van leren en heel goed meel

Bart

Topproducten snelle en correcte levering

Specialiteiten uit Napels die niet zomaar vind in de supermarkt

Staf

Supersnelle levering naar België!

Anne

Top bedrijf! Veel informatie beschikbaar, mogelijkheid om vragen te stellen en als je een bestelling doet een snelle en correcte levering.

Wat ik heel leuk (en slim) vond was dat op de pakbon een handgeschreven groet van Stefan stond. Het leverde mij het gevoel op alsof ik er een vrind bij heb en er nu ook 'bij' hoor :)

Philippe

Ervaring met italiëplein was zeer positief. De webshop is aangenaam vormgegeven en de producten zijn op tijd in goede staat thuis geleverd. Enkel goede ervaring.

Bedrijf opgericht door iemand die weet waarmee hij bezig is. Te zien aan de juiste producten die hij aanbied om een echte pizza op zijn napolitaans te maken. Misschien in de toekomst het aanbod Caputo bloem nog wat uitbreiden (zoals 00 americana, ...). Ook de info en pizzablogs zijn zeer juist en duidelijk uitgelegd. Bravo!

Bram

Pizza oven besteld en bakprodukten. Snelle levering. Keurig verzorgd.

Snelle levering. Keurig verzorgd.

Geen enkel probleem, zeer vlotte en correcte afhandeling van de bestelling

Willem aupers

Erg fijn dat je ook leest HOE je deeg maakt

Is echt betrokken

Kees de Bruijn

Eerste keer bezocht, aankoop gedaan , keurig afgehandeld .

Op tijd geleverd , netjes verpakt.