Erik van Vulpen

Super!

Veel informatie over hoe pizza’s te maken

Pascal Ibanez Blanco

Uitgebreide shop voor pizza te maken.

Aanbod, verwerking & levering. Leuke recepten.

Jelmer van der Schaaf

Producten snel geleverd. Enigste minpunt is dat de plastic bak onder de krassen zat, waardoor het wel tweedehands leek.

Reactie italieplein:

Ciao Jelmer, goed dat je dit laat weten. Je mag in dit soort gevallen altijd contact met ons opnemen zodra je jouw order ontvangt. Het is natuurlijk nooit onze intentie om beschadigde producten te... Ciao Jelmer, goed dat je dit laat weten. Je mag in dit soort gevallen altijd contact met ons opnemen zodra je jouw order ontvangt. Het is natuurlijk nooit onze intentie om beschadigde producten te versturen.

Ron Boeter

Het is een mooie site met veel pizza uitleg. Ik koop hier al meer dan 3 jaar mijn pizza benodigheden

Goede producten, snelle leverining

Erwin

De juiste instelling, passie hebben voor wat je doet

Leo Thijssen

Uitstekend

Snelle, correcte service

Mark Salen

Super goed !

Snel,piekfijn in orde, verzorgd,vriendelijk.
Snel,piekfijn in orde, verzorgd,vriendelijk.
Minpuntje = de TMH-data van en een vers product mag iets langer meegaan. Ik had twee identieke verse producten (worst) waarvan één de volgende dag de versheidsdatum al verstreek.

Marc de Jong

Ookal was het pakket een dag later aangeboden bij PostNL door grote drukte. Ik ben en blijf ik zeer tevreden bij italiëplein.

De artikelen waren goed en stevig verpakt. Ik mailde omdat het pakket op dezelfde dag verzonden zou worden. Dit werd een dag later en daar is in deze periode veel begrip voor, alleen jammer dat er... De artikelen waren goed en stevig verpakt. Ik mailde omdat het pakket op dezelfde dag verzonden zou worden. Dit werd een dag later en daar is in deze periode veel begrip voor, alleen jammer dat er dan alsnog stond "voor 22:00 bestelt, zelfde dag verzonden". Op de mail werd meteen gereageerd, wat me geruststelde dat het goed ging komen. Een dag later ontving ik alles :)

lucas Coudeville

Wat een top team!

Ik kan deze site aan iedereen aanraden! Mooie producten en super snelle levering!

Ab Brusse

Fantastisch!

Géén minpunt kunnen ontdekken.