Esther Suppers

Vrijdagmiddag, voor Pinksteren, besteld en zaterdag al binnen. TOP, onze pizza, glutenvrije, Pinksterdag was een waar succes. Voor glutenvrije en niet glutenvrije eters GEEN VERSCHIL EN TOP deeg.... Vrijdagmiddag, voor Pinksteren, besteld en zaterdag al binnen. TOP, onze pizza, glutenvrije, Pinksterdag was een waar succes. Voor glutenvrije en niet glutenvrije eters GEEN VERSCHIL EN TOP deeg. Absolute aanrader.

Heerlijk product en supersnelle verzending. Ze doen wat ze beloven. Belissima of zoiets 👌

Patrick

Sinds een jaar bestel ik regelmatig. Alle leveringen heb ik perfect ontvangen. Topshop!

Weten waarover ze praten en hebben een webshop met kwaliteitsproducten.

Toby

Het zal bij mij wel allemaal verkeerd gaan aangezien ik veel positieve dingen lees over italieplein. Na 1 week meerdere keren achter mijn bestelling aan moeten gaan omdat ik geen reactie kreeg. Tot... Het zal bij mij wel allemaal verkeerd gaan aangezien ik veel positieve dingen lees over italieplein. Na 1 week meerdere keren achter mijn bestelling aan moeten gaan omdat ik geen reactie kreeg. Tot op heden mijn bestelling niet compleet geleverd omdat nu niet meer alles op voorraad is. Er kan altijd iets misgaan maar los het dan op zonder dat je als klant er meerdere keren achterheen moet gaan. Contact is overigens wel geleidelijk en vriendelijk.

Goede uitleg over producten

Marc Dekker

Het begint bij Italiëplein met de liefde voor het pizza bakken en dan naar het kijken wat de beste produkten zijn hier voor. Prima service en mooie produkten verkopen ze.

Nee, geen sterke punten maar wel heerlijke pizza punten... ;)

Paul

Goede service

Info op website en youtube

Cornelis van Velzen

Stefan en Elkin zijn vriendelijk en klantgericht. Hun aanbod naar de (pizza)markt is helder. Stralen vreugde uit, wat resulteert in een ijzersterke marketing.

Zie bovenstaande.

Daniel

Goede producten, snelle levering

Ruim aanbod, goede blog/website ernaast met allerlei info voor de pizza liefhebber.

Sibren Hove

Goede producten. Sneller levering