Vechie78

Overzichtelijke website. Van bestelling tot ontvangst uitstekend! Degelijke kwaliteit overhemd. Zeer tevreden mee. Vanwege het slimfit model een XL besteld. Normaliter pendel ik tussen L en XL,... Overzichtelijke website. Van bestelling tot ontvangst uitstekend! Degelijke kwaliteit overhemd. Zeer tevreden mee. Vanwege het slimfit model een XL besteld. Normaliter pendel ik tussen L en XL, waarbij L meestal volstaat. Vanwege het slimfit model direct XL gekozen. Maatje groter kiezen volstaat in dit geval. Ik ben zelf 1.89 m. en 90 kg. Normaal postuur. Maattabellen zijn uitgebreid omschreven, ook per merk van het kledingstuk. Toch blijven de maten soms lastig op de maattabellen. Vergelijk met eigen kledingstuk kan wat hulp bieden.

Buiten de maattabellen om (wat toch lastig blijft) is alles tip top!

Maattabellen blijven toch wel lastig met de vermelde getallen per maat op de tabel, ook na opmeten eigen lichaam en/of kledingstukken.

Rikk

Top service

Duidelijk aanbod, snel besteld en op de 2e dag in huis, goed verpakt en product zoals afgebeeld. Had hem op korte termijn nodig, besteld en binnen.

De site reageerde soms niet op mijn smartphone, maar dat kan ook aan mijn telefoon liggen.

Sander

Zeker aan te raden

Zeer snelle levering! Kleding prima kwaliteit.

Levering volgens afspraak. Produkt is prima.

Snelle levering. Produkt is prima.

Geef meer info over het produkt op website. In dit geval geen zakken in colbert.

Freddy

Correct en juist zeer betrouwbaar

Maten kloppen perfekt

Doe zo verder

Snelle levering, produkt komt overeen met hetr aangebodene

goedecomunicatie

web pagina werkt niet altijd goed

Charlot

Zeer goed

Zeer snelle reactie, afhandeling en levering. Product is cadeautje voor kerst, nog geen idee hoe het past.

Nvt

Gilles

Correct

Snelle communicatie

Pauline

Snelle levering en goede pasvorm.

Robert

Prima ervaring