Leuke artikelen en goede communicatie

Zeer communicatief

Ik vind dat de kartonnen dozen kleiner mogen zijn en dit zeker als kleinere artikelen besteld worden.

Niek van Weele

Keurige website en keurig geleverd.

Zeer correct en tot de volgende keer!

Hans

Snelle levering en keurig verpakt.

Alles

Johan Stoop

Helemaal toppie

duidelijkheid, grote keuze, makkelijk

--------------

Gé Gijsen

Snelle, goede en correcte levering! Erg blij mee!

Snelle levering en goed betaalbare producten.

Website zou iets overzichtelijker mogen vooral mobiele telefoon en IPad.

J. Moerdijk

Mooi shirt ontvangen, erg blij mee. Er was een knopje niet aanwezig aan de mouw. Gelukkig was er een extra knopje in genaaid zodat we deze zelf eraan kunnen zetten, kan gebeuren.

Groot assortiment

Arend Grandia

Past prima, mooie kwaliteit, en super snel in huis, kortom een mooi product voor een mooie prijs.

snelle levering

Mathijs

Ik heb gister mijn nieuwe jogginspak ontvangen en het zit echt super.
En qua levertijd is het ook prima

Ik vind dat ze hele mooie producten hebben

Nathan

Snelle afhandeling en bevestiging van de bestelling. Op vrijdag tussen de middag besteld. Ik wachtte de volgende ochtend op de track &trace code, maar die kreeg ik niet. Ik dacht wellicht omdat het... Snelle afhandeling en bevestiging van de bestelling. Op vrijdag tussen de middag besteld. Ik wachtte de volgende ochtend op de track &trace code, maar die kreeg ik niet. Ik dacht wellicht omdat het zaterdag is wordt het maandag pas bezorgd. Maar rond 10:00uur ging de bel en daar was mijn pakketje. Artikel zit perfect, dus qua maatvoering prima!

Duidelijk en overzichtelijk

Track & tracecode. Misschien was er iets mis gegaan, dat kan natuurlijk. Maar als ik wel plannen had gehad of niet thuis was kon ik het wel afstemmen op het tijdsvak

J knevelman

Shirts helaas nog steeds niet geleverd!

Reactie Italian-style.nl:

Hi jan,
Hi jan,
Vervelend om te horen dat de shirts er nog niet zijn. Ik zag dat ze vandaag worden afgeleverd bij het afleverpunt. De bezorgdienst heeft het erg druk in deze tijden en wij hebben helaas totaal geen invloed op de bezorging. Excuses voor het ongemak.