Zeer goed makkelijke site en snelle levering

Goede
Survece

Ja

Eha

Mooi en kwaliteits producten voor lage prijs.

Snelle levering, goede kwaliteit.

Tot heden niet.

Zeer tevreden. Mooie collectie. Tip: bestel bij twijfel een maatje groter

Snelheid

Collectie uitbreiden

Tox te Boekhorst

Het was de eerste keer dat ik via dit bedrijf iets heb besteld maar het bevalt me prima. Ze hebben mooie (Italiaanse) overhemden dat was waarom ik specifiek op de site terecht kwam en de bezorging...

Dat ze een mooie en goede keuze hebben uit verschillende Italiaanse overhemden en dat de bezorging heel snel is.

Er schiet me niet zou gauw iets te binnen. het is gewoon een goeie en overzichtelijke website. Alles wat je koopt en thuis geleverd krijgt is precies zoals het beschreven staat en zoals het eruit ziet op de site. Super dus.

Robbert

Zeer tevreden over de levertijd. Helaas pas ik de overhemden niet

Monique

Eerste bestelling gedaan, maar zullen er meer volgen! Super service, leuk assortiment, snelle levering etc.. ga zo door!

Snelle levering, snelle en vriendelijke feedback van klantenservice, mooi assortiment

Geen opmerkingen

Wim Holsappel

Prima ervaring, snelle bevestiging van bestelling en snelle levertijd.

Aangeven dat sommige gegeven maten kleiner uitvallen. 2 polo shirts besteld allebei dezelfde maat, de 1 past prima de ander is te klein.

Hans Siebbeles

Goede kwaliteit, originele dessins, snelle levering, betaalbaar.

producten zijn vrij uniek, je ziet nooit ergens iemand lopen met hetzelfde shirt aan

assortiment uitbreiden

Jos Jansen

Was nog niet bekend met het bedrijf maar mijn eerste bestelling is helemaal geweldig.

Ga zo door