Pim

Mooie producten met een goed pasvorm. Fijne Italiaanse snit.

Mooie hemden, goede kwaliteit en snelle verzending.

P M Goverde

Een prima ervaring heb ik ,had al eens meer iets besteld en dat was pico bello geregeld en verzonden . ik vind de kleding stijlvol en goede kwaliteit . Ook de 2 jacks die ik nu heb ontvangen zien er... Een prima ervaring heb ik ,had al eens meer iets besteld en dat was pico bello geregeld en verzonden . ik vind de kleding stijlvol en goede kwaliteit . Ook de 2 jacks die ik nu heb ontvangen zien er geweldig uit ....goed draagconfort ....zit als gegoten en een prima snit . Krijg ook mooie complimenten zoals ....WAT EEN MOOI JACK en zo stoer . Ook de snelheid van verzending spreekt mij aan ....VLOT en zonder poespas . Ook de betaling is goed geregeld ....ik had besteld en kon geen gebruik maken van I-deal ,maar kon toen toch betalen ....met....achteraf betalen via BILLINK ..PRACHTIG TOCH en mijn bestelling werd de andere dag al geleverd YOY>>TOY>>TOY
Ik bestel altijd een maat groter en dan past het perfect .

Goede merken ..duidelijke website ..snelle afhandeling en snelle levering Levering is ook altijd heel netjes verpakt

zou het niet weten

Vechie78

Overzichtelijke website. Van bestelling tot ontvangst uitstekend! Degelijke kwaliteit overhemd. Zeer tevreden mee. Vanwege het slimfit model een XL besteld. Normaliter pendel ik tussen L en XL,... Overzichtelijke website. Van bestelling tot ontvangst uitstekend! Degelijke kwaliteit overhemd. Zeer tevreden mee. Vanwege het slimfit model een XL besteld. Normaliter pendel ik tussen L en XL, waarbij L meestal volstaat. Vanwege het slimfit model direct XL gekozen. Maatje groter kiezen volstaat in dit geval. Ik ben zelf 1.89 m. en 90 kg. Normaal postuur. Maattabellen zijn uitgebreid omschreven, ook per merk van het kledingstuk. Toch blijven de maten soms lastig op de maattabellen. Vergelijk met eigen kledingstuk kan wat hulp bieden.

Buiten de maattabellen om (wat toch lastig blijft) is alles tip top!

Maattabellen blijven toch wel lastig met de vermelde getallen per maat op de tabel, ook na opmeten eigen lichaam en/of kledingstukken.

Rikk

Top service

Duidelijk aanbod, snel besteld en op de 2e dag in huis, goed verpakt en product zoals afgebeeld. Had hem op korte termijn nodig, besteld en binnen.

De site reageerde soms niet op mijn smartphone, maar dat kan ook aan mijn telefoon liggen.

Sander

Zeker aan te raden

Zeer snelle levering! Kleding prima kwaliteit.

anonymous

Levering volgens afspraak. Produkt is prima.

Snelle levering. Produkt is prima.

Geef meer info over het produkt op website. In dit geval geen zakken in colbert.

Freddy

Correct en juist zeer betrouwbaar

Maten kloppen perfekt

Doe zo verder

Charlot

Zeer goed

Zeer snelle reactie, afhandeling en levering. Product is cadeautje voor kerst, nog geen idee hoe het past.

Nvt

Gilles

Correct

Snelle communicatie

Pauline

Snelle levering en goede pasvorm.